nomad89 napisał(a):
Powiem Wam, że mam mieszane odczucia co do 1.8t i wolałbym 2.4 V6. Czy źle myślę?
Zależy mi na trwałym silniku, z którym nie będzie problemów.
Obydwa trwałe ale nie "idiotoodporne" . Było wiele razy o tym, że :
1. 1.8 T ma tańszy rozrząd , mniej oleju, jeden fazator (lub nawet zwykły napinacz w starszych wersjach), za to ma turbo.
2. 2.4 to 6,5 L oleju, droższy rozrząd (około 800-1000 zł za części) , dwa fazatory (prędzej czy później mogą dać znać o sobie) , większe spalanie, częstsze wycieki, ale nie ma turbiny.
3. 2.8 to to samo co 2.4 ale jedzie znacznie lepiej paląc podobnie, więc osobiście wolałbym 2.8 (bardzo elastyczny, automat wrzuca piątkę przy 1100 obr jak się spokojnie jedzie).
4. Najlepiej wziąć to co będzie w lepszym stanie.
nomad89 napisał(a):
Czy warto by wziąć A4kę? Bo z tego co widzę to koszty utrzymania aut podobne.
Koszty raczej takie same z tym samym silnikem.
Jak Ci pasuje a4 to bierz. Dla mnie osobiście to auto jest ciasne jak Golf i w dodatku rzadziej od A6 ma porządną tapicerkę.
Stanowczo lepiej czuję się w Passacie a w A6 oczywiście lepiej niż w Passacie.