Direx88 napisał(a):
Nie takich odpowiedzi oczekiwalem. Ja nie mowie ze tam byl ten motodoktor. Nie wiem jak to sprawdzic.
Autko ma byc zrobione i ma jezdzic. Silnik ma przejechane 250tys km . Dzisiaj sciagnalem dol. Wszystkie podzespoly sa w bardzo dobrym stanie. Jutro sprawdze pierscienie.
Jak bedzie trzeba zrobie generalke pod siebie

Nie wiem w jakim Ty świecie żyjesz. Następny silnik z gwarancją przebiegu do takiego dziada to koszt 700pln, kupuje się następny i jeździ dalej. Wszystko co zrobione poniżej głowicy nigdy nie będzie tak współpracować jak fabrycznie złożona jednostka. Takie generalne remonty to robiło się w dużych fiatach za PRL-u.
Ale spoko udzielę ci odpowiedzi na jaką czekałeś. Rób szlif, zmień pierścienie , panewki , załóż nowy wał, zrób remont głowicy, zapłać najbiedniej ze 4 tysiące i miej pewność że z rok pojeździsz
