Misiek1 napisał(a):
Kolejny aspekt Patrol czy LC też według mnie mają przesadzone ceny , strasznie rdzewieją a w Patrolu dochodzą problemy z silnikiem .
E tam takiego GU4 ze wszystkim za 40 tyś można kupić, jak coś nowe kosztuje prawie 300 tys, to i za dwudziestoletnie zechcą 30 tyś, tym bardziej że to pojazdy użytkowe. A co do tych silników, to ja tylko jeżdżę nim jak mam ciągnąć przyczepę, albo gdzieś na wertepy, miejsca na pieczątki w dowodzie już się skończyły i jakoś nic nie wybuchło. Jak ktoś upala bez opamiętania , nie zmienia oleju, albo jedzie po autostradach na maxa , no to wszystko się rozleci. Wcześniej miałem Navarę D22, też mówili jak to korba bokiem wyjdzie 100 tyś pod lawetą nic nie wyszło.Później D40 też miała głowica pęknąć, też jeździła. Mimo że to masywne samochody to nie są idiotoodporne.
A co do rdzy, zaraz po zakupie zwaliłem wszystkie poszerzacze , boczki nadkola, wszystko zalałem fluidolem na grubo ,w ramę gdzie się da wlałem, stoi tyle lat na dworze , i jakoś tak nic nie wyłazi. Jak z każdym autem. Jak dbasz tak masz.