KORU napisał(a):
Zgadza sie Cabrio przed czy po liftingu, to roznica przedewszytkim w wygladzie. Podzespoly w nim sa sprawdzone od 80 B4. Audi Coupe 2.8 za ta cene to mysle ze warto, pewnie tez wyposazenie jest bogate.. Poduszki w Cabrio i Coupe byly za doplata. Coupe jest bardziej popularne, a kabrioletow jest duzo mniej. Jest to auto inne konstrukcyjnie, a wiec drozsze niz Coupe. Oba te nadwozia sa piekne mimo uplywajacego czasu wygladaja bardzo młodo. Warto sie zastanowic nie tylko nad wygladem, ale tez nad kosztami eksploatacji w przyszlosci.
No 2.8 jest na pelnym wypasie, drewno, skora, elektryczne szyby x4 (:o to mnie max zdziwilo, nie wiedzialem na poczatku po co sa te przyciski dla tylu), jasna tapicerka, przestronne wnetrze, klima, komputer pokladowy i inne smaczki
to co napewno trzeba bedzie wymienic to kierownice, poniewaz jest malutka i mojej pani nie przypadla do gustu.
Jesli chodzi o eksplatacje to czego mozna sie spodziewac?? Oczywiste jest ze 2.8 swoje spali, i ze czesci beda pewnie drozsze niz do 2.0 czy 2.3, ale mysle ze tragedii chyba nie ma?? Wiekszosc czesci powinna byc wspolna z 80B4 i 100/200?? Mam racje??
Caly czas szuka sie innej alternatywy, poniewaz moze trafi sie cos innego (chociaz to Audi zrobilo duze wrazenie), TDI napewno bedzie bardzo ciezko znalesc, klekot bylby bardzo mile widziany, gaz moze bedzie (ale tylko w gre wchodzi wtrysk), zalezy ile bedzie palilo to 2.8
Ogolnie mowiac poszukiwania trwaja, jesli ktos bylby z okolic Tychow to miloby bylo gdyby rzucil fachowym okiem co i jak z tym autem.
ogolnie co do cen jak narazie w katalogu INTERCARS to chyba nie ma tak zle, smiem twierdzic ze do mojego Renault 19 1.8 16v sa drozsze
Jedynie klocki hamulcowe maja troche przesadzona cene, ale ogolnie nie ma tak zle, tak mi sie wydaje
Co do silnikow Coupe to widze ze byly:
1.8 112 KM
2.0 115 KM
2.0 16v 137 i 140 KM
2.0 20v 140 i 160 (160 tez Quattro)
2.2 136 Quattro
S2 Quattro 220 i 230 KM
2.3 133, 134 (Q), 136 (FWD i Q)
2.3 20v 167 (FWD i Q), 170 (FWD i Q)
2.6 150 KM (FWD i Q)
2.8 174 KM (FWD i Q)
TDI bylo tylko w Cabrio, w Coupe nie i od roku 95