.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 07:18:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.2]Problem z KJ :-)
PostNapisane: 19.sty.2004 18:06:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2003 16:20:02
Posty: 151
Lokalizacja: Warszawa
Opis problemu:
Samochód (zlokalizowany w Warszawie) ma silnik 2.3 podłączony do K-Jetronica od 2.2. Pompa paliwa ma wydatek jakby baseny mogła napełniać. iskra taka, że konia by zabił. Kompresja ponad 11. Wszystko teoretycznie sprawne ale chodzić nie chce.

Mam dosyć pseudofachowców w stylu tych z działu "polecamy" ze Szczotkarskiej, którzy wymieniają 4 świece a piątą zostawiają starą, odpalają furę pchnięciem palca w klape przepływomierza a na koniec mówią że oni przecież się na tym nie znają. :zly:


Ostatnio edytowano 20.sty.2004 10:13:18 przez Yellow Monster, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2004 19:26:23 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
czesc,
byles u tych na szczotkarskiej i tak Cie zalatwili????? :galy:

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2004 19:29:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Jeśli chodzi o Jetronici to ja osobiscie polecam Roberta Sieredzińskiego z PROtRONICA na młocinach. Regulowałem tam swoje 2.3 i zaczął dobrze pracować oprócz tego jeszcze dobrze zdiagnozował stan wtryskiwaczy.
Postaram się znaleść adres.. jak on nie pomoże to ja nie wiem kto. :galy:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2004 21:10:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj jak bedziesz mial juz jakas diagnoze co bylo zle co musisz wymienic itp


to prosze cie opisz problem mnie bardzo interesuje mech. wtrysk benzyny


pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 500zł dla śmiałka
PostNapisane: 19.sty.2004 21:47:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2003 12:38:47
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
"odpalają furę pchnięciem palca w klape przepływomierza "

a może za te 500 poszukać dobrego rozdzielacza paliwa

_________________
A100 87r. 2.3NF
A100 Q 90r. 2.3KU
A100 93r. 2.3AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2004 22:26:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
stefan nio nio ciekawe teorie a reszta ???

a regulacja wtrysku zwklaszcza ze tu silnik 2,3 a ukl wtryskowy 2,2 napewno sie czyms rozni

hm regulator nagrzewania ??

i wiele wiele innych rzeczy jeszcze mozna wymieniac

nio chyba ze ty masz takie uniwersalne rozdzielacze wtrysku to ja chetnie

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 500zł dla śmiałka
PostNapisane: 19.sty.2004 22:27:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
stefan napisał(a):
"odpalają furę pchnięciem palca w klape przepływomierza "

a może za te 500 poszukać dobrego rozdzielacza paliwa


to nie o rozdzielacz chodzi tylko o ciśnienia

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 500zł dla śmiałka
PostNapisane: 19.sty.2004 22:36:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
KJS80Q napisał(a):
Pompa paliwa ma wydatek jakby baseny mogła napełniać. iskra taka, że konia by zabił.


hehe a to mnie rozbawiło
a tak na poważnie to niestety w dolnoślaskim też nie znam warsztatu który by to dobrze zrobił (czy wogóle zdiagnozował) w końcu sam walczyłem i nigdy mi się nie udało do końca wyregulować. Proponuje żeby jak się znajdzie takowy to zapodać jego adres gdzieś na głównym topicu a zapewne jego fortuna niebawem przerośnie "skromny zasobik" samego Bila
;)

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 500zł dla śmiałka
PostNapisane: 20.sty.2004 08:30:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2003 16:20:02
Posty: 151
Lokalizacja: Warszawa
stefan napisał(a):
"odpalają furę pchnięciem palca w klape przepływomierza "

a może za te 500 poszukać dobrego rozdzielacza paliwa


Rozdzielacz już wymieniłem. Poprzedni był skorodowany.
Ten jest sprawny. Poza tym dałem za niego 50zł a nie 500.

Regulator ciśnienia jest od 2.3 ale zamiast wymieniać można go rozebrać i przeregulować - tylko trzeba umieć. Szukam właśnie takiego który umie. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 08:35:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2003 16:20:02
Posty: 151
Lokalizacja: Warszawa
DeS napisał(a):
Jeśli chodzi o Jetronici to ja osobiscie polecam Roberta Sieredzińskiego z PROtRONICA na młocinach.
Postaram się znaleść adres.. jak on nie pomoże to ja nie wiem kto. :galy:


był bym wdzięczny... ;-)

Edit: dobra już mam: http://www.protronic.com.pl/


Ostatnio edytowano 20.sty.2004 08:54:39 przez Yellow Monster, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 08:54:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2003 16:20:02
Posty: 151
Lokalizacja: Warszawa
michu napisał(a):
czesc,
byles u tych na szczotkarskiej i tak Cie zalatwili????? :galy:


Ano.
Robią wrażenie poczciwych ale na waszym miejscu nie dał bym im do roboty nic poważniejszego niż wymiana klocków :-)

Fakt faktem że udało się im go zapalić ale chodził tylko jak stał u nich w garażu
pod obciążeniem dupa a jak już zgasł to koniec.
No i te 4 świece inne niż piąta .. ciekawe czy w swoich samochodach też tak wymieniają .. a może typo pijany był i źle policzył gary

Wzięli 200zł za rzekomo wyregulowane auto (gadało ładnie, ale jak stało) Słyszałem że gada, nie miałem czasu więc zapłaciłem i odjechałem. Po drodze pod obciążeniem już cienko było, ale akumulator miałem słaby więc pomyślałem że padł i daje za mało prądu na pompę, także dałem im spokój. Potem jednak dałem nowe aku, regulator napięcia, sprawdziłem pompę wszystko gitara i dalej to samo...
Dzwonię do nich i pytam się co zrobili za te 200zł .. najpierw coś tam bąkali od rzeczy ale w końcu tym przyznał się gościu że
- zlepilił gume ssącą od rozdzielacza silikonem
- spiętrzył chłopaka palcem żeby zapalił
- odkręcił imbus od rozdzielacza do oporu żeby go przelewało wiadrami
- wymienił świece :D pytam się dlaczego 4 zmienił a on na to jąka się i mówi że akurat mu się 4 sztuki walały po garażu

Na tekst że trzeba będzie poprawiać mówi że jemu jest bardzo przykro ale on się na tym nie zna (skoro się nie zna to po co się podjął???), jakieś teksty o elektryku którego mieli ale odszedł na wiosnę :galy:

Kupa śmiechu i tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 09:12:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Wiec teraz zostal ci tylko uklad stabilizacji wolnych obrotow (silnik krokowy czujnik temp, i elektroniczny przekaznik).

Te rzeczy na twoim miejscu bym sprawdzil.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 09:28:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2003 16:20:02
Posty: 151
Lokalizacja: Warszawa
ADRIAN napisał(a):
Wiec teraz zostal ci tylko uklad stabilizacji wolnych obrotow (silnik krokowy czujnik temp, i elektroniczny przekaznik).

Te rzeczy na twoim miejscu bym sprawdzil.


I tu jest problem na prądzie to się nie znam zupełnie :D
Też podejrzewam zapłon (aparat) bo inaczej dlaczego miałby nie chodzić pod obciążeniem a jak stoi to wkręca się jak pojechany. Coś słyszałem też o jakiś ciężarkach w aparacie.
Rzecz w tym że ja już nie mam czasu się w to bawić, chcę znaleźć kogoś kto to zrobi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 10:12:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2003 16:20:02
Posty: 151
Lokalizacja: Warszawa
Umówiłem się do tego Protronika, gość robi dobre wrażenie przez telefon :-)
Dam znać co z tego wyjdzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 10:53:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
KJS80Q napisał(a):
michu napisał(a):
czesc,
byles u tych na szczotkarskiej i tak Cie zalatwili????? :galy:


Ano.
Robią wrażenie poczciwych ale na waszym miejscu nie dał bym im do roboty nic poważniejszego niż wymiana klocków :-)

Fakt faktem że udało się im go zapalić ale chodził tylko jak stał u nich w garażu
pod obciążeniem dupa a jak już zgasł to koniec.
No i te 4 świece inne niż piąta .. ciekawe czy w swoich samochodach też tak wymieniają .. a może typo pijany był i źle policzył gary

Wzięli 200zł za rzekomo wyregulowane auto (gadało ładnie, ale jak stało) Słyszałem że gada, nie miałem czasu więc zapłaciłem i odjechałem. Po drodze pod obciążeniem już cienko było, ale akumulator miałem słaby więc pomyślałem że padł i daje za mało prądu na pompę, także dałem im spokój. Potem jednak dałem nowe aku, regulator napięcia, sprawdziłem pompę wszystko gitara i dalej to samo...
Dzwonię do nich i pytam się co zrobili za te 200zł .. najpierw coś tam bąkali od rzeczy ale w końcu tym przyznał się gościu że
- zlepilił gume ssącą od rozdzielacza silikonem
- spiętrzył chłopaka palcem żeby zapalił
- odkręcił imbus od rozdzielacza do oporu żeby go przelewało wiadrami
- wymienił świece :D pytam się dlaczego 4 zmienił a on na to jąka się i mówi że akurat mu się 4 sztuki walały po garażu

Na tekst że trzeba będzie poprawiać mówi że jemu jest bardzo przykro ale on się na tym nie zna (skoro się nie zna to po co się podjął???), jakieś teksty o elektryku którego mieli ale odszedł na wiosnę :galy:

Kupa śmiechu i tyle.


no bo odszedł... posprzeczali się... generalnie młody cos tam potrafi ale
robi po łebkach... odniosłem tez takie samo wrazenie... ale co do jakości
wykonanych napraw nie mam wiekszych zastrzeżeń...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 12:04:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2003 16:20:02
Posty: 151
Lokalizacja: Warszawa
eomaciu napisał(a):
KJS80Q napisał(a):
michu napisał(a):
czesc,
byles u tych na szczotkarskiej i tak Cie zalatwili????? :galy:


Kupa śmiechu i tyle.


no bo odszedł... posprzeczali się... generalnie młody cos tam potrafi ale
robi po łebkach... odniosłem tez takie samo wrazenie... ale co do jakości
wykonanych napraw nie mam wiekszych zastrzeżeń...


Taa no mówie poczciwe chłopiska, chyba nawet chcieli dobrze ale coś nie bardzo umiom w tych tryskach.. :): Gościu był rozbrajający, powiedział że nie zna się i już. Tylko po co się podejmował?

toteż mówie klocki można u nich zmieniać :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 17:28:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj jak bedziesz mogl opisac co bylo nie tak to bardzo prosze bo cos widze ze jednak moje autko bedzie musialalo 500 km przebyc aby jezdzilo dobrze

a mi sie to za bardzo nie usmiecha zeby wiezc do wawki samochod hhe

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 18:14:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2003 16:20:02
Posty: 151
Lokalizacja: Warszawa
juziooo napisał(a):
witaj jak bedziesz mogl opisac co bylo nie tak to bardzo prosze bo cos widze ze jednak moje autko bedzie musialalo 500 km przebyc aby jezdzilo dobrze

a mi sie to za bardzo nie usmiecha zeby wiezc do wawki samochod hhe

pozdrawiam


Na moje będzie to regulator ciśnienia paliwa (ten przy bloku) tzn. jest źle dobrany do rozdzielacza i trzeba go przeregulować albo wymienić na taki od 2.2. Jest za niskie ciśnienie wachy i dlatego fura na niskich obrotach się przelewa (niskie ciśnienie w KJ = większy wydatek) a powyżej 5000 nie chodzi (brakuje wachy ze względu na restrykcję stawianą przez regulator)

Ale zobaczymy co gościu powe, bo takich swoich teorii to już miałem 500 i kończyło się to wymianą dobrych części na lepsze :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 19:02:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
podobne objawy jak u mnie

na niskich zle ciagnie
powyzej okol o5 tys samochod nie wchodzi na biegu

gasnie jak sie nagrzeje i trudno odpalic (wtryskiwacz rozruchowy nie dziala ale to i tak nie ma znaczenia)


ja tez obstawiam ten regulatorek tyle tylko ze ja sie nim bawilem ale nic nie ustawilem

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2004 19:42:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
KJS80Q jak tylko wyjedziesz od Sieredzińskiego daj mi znać bo jestem bardzo ciekaw czy dał radę czy tylko zdarł kaskę. :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: