Witam ponownie =]
Pomimo multum watkow na forum dot. zegarow, wiekszosc z nich dotyczy czerwonych kondomow na zarowki i innych mrygadelek. A ja mam pytanie z gatunku podstawowych - jakie informacje dochodza do zegarow z kompjutra pokladowego?
Konkretnie: mam w b4 zegary z zegarem

(tzn po lewej stronie jest zegarek pokazujacy godzine). Poniewaz:
- sa brzydkie
- jest zegarek, a nie rpm
- spalila sie jedna zaroweczka ;]
planuje w czasie wolnym dokonac ich upgrade'u / wymiany. W zwiazku z tym moje pytania:
1) Slyszalem, ze nie warto bawic sie w podmiane pojedynczego "modulu" w zestawie zegarow, tylko lepiej zmienic calosc. Prawda/falsz?
2) Czy jezeli wrzuce nowe zegary z obrotomierzem, to bedzie on dzialal?
3) Czy jezeli wrzuce nowe zegary z predkosciomierzem w innej skali (inna vmax), to bedzie on pracowal poprawnie?
4) Jak przy wymianie zegarow ustawic poprawnie przebieg?
5) Generalnie: czy do zegarow trafia komplet danych z ECU w formie cyfrowej a one elektronicznie to przetwarzaja jakos na wskazania? Czy jezeli dokupie sobie te 3 zegarki (cisnienie oleju, temp oleju, napiecie ladowania), to bede mial je do czego podlaczyc? Dane te ECU posiada napewno, bo w VAG-COMie je wyswietla, ale nie bardzo chce mi sie jezdzic z laptopem nonstop odpalonym (polskie nawierzchnie moga skrzywdzic hdd [; ).
I na koniec pytanie-przystawka:
6) Czy ktos z Forumowiczow w Krakowie bawi sie w sprzedaz/dlubanie w zegarach?
Z gory dzieki za pomoc, pozdrawiam w ta piekna mrozna wiosne [;