.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.sty.2025 11:56:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Potrzebne szybkie info n/t zecisków hamulcowych.
PostNapisane: 29.lip.2004 21:25:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
Witam.
W sobotę rano wylatuję z rodzinką na wczasy, a dzisiaj rano, jak leciałem do tyrki, to wywaliło mi płyn z hebli. MASAKRA !!! Komplet uszczelek zakupiony - poleciał przede wszystkim oring przy ręcznym(tam gdzie ta sprężynka), ale wymieniam komplet.
Teraz szybkie pytanko do znawców tematu, bo czas nagli tak jakby:

Jak ścisnąć w tylnym zacisku tą sprężynę w środku, w zacisku, pod tłoczkiem żeby założyć zabezpieczenie, żeby się ten blaszany kapturek nie podnosił i nie blokował dojścia do szczelinki na zabezpieczenie???? Całość rozebrana na części pierwsze i częściowo złożona.

Proszę panowie i pomoc, bo temat poważny się robi, a nie mam na razie czasu żeby ganiać jutro po 10 po mechanikach i prosić, żeby mi to zabezpieczenie złożyli.

PS. Tylko proszę nie szydzić i nie śmiać się z lajkonika, bo kiedyś musiał być "ten pierwszy raz" ;) .

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 22:10:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
chodzi ci o pierscień segera (czy jakoś tak)? Kolega wymyslil patent wykorzystując ścisk stolarski, wtedy mozna na spokojnie zakladac seger.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 22:38:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
THX Lukasik.
o tym właściwie nie pomyślałem. Proste rozwiązanie, tylko będę musiał jutro z rana ojca garaż przeryć, bo gdzieś się tam walały te ściski. Mam nadzieję, ze ten sposób będzie skuteczny, bo dzisiaj mało palców nie połamałem. Chodzi mi dokładnie o ten pierścień zabezpieczający, który jest pod tłoczkiem

od dołu
piszę, jak u mnie jest
śrubka z uszczelką, potem blaszka z cyckiem, potem podkładka, potem sprężyna, potem taki "kapelusik z blaszki", potem ten seger, potem góra tłoczka
.
To tak dla informacji. Chodzi mi o tarcze w B3 na tyle z prawej strony

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 22:41:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
PS. Panowie. Mała dygresja do tematu. Jeżeli nie macie zniszczonych mechanicznie zacisków, to regeneracja kosztuje (komplet wszystkich uszczelek w interkarsie) 22 PLN.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 21:40:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
OK. Panowie.
Oficjalne podziękowania dla Lukasika za pomysł ze ściskiem stolarskim. :peace:
przy jego pomocy orza specjalnie przygotowanego przedłużacza z rurki i nakrętki udało się założyć segera na swoje miejsce. Heble działają. Pozostało tylko dokładnie odpowietrzyć, bo pedał trochę miękki jeszcze, ale już można spokojnie śmigać.
PZDR.
PS. THX również dla Marka za ciekawe koncepcje oraz poświęcenie czasu na rozważanie możliwości.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: