.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.sty.2025 22:59:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: elektrozawór filtra zwglem aktywnym-dziwna praca
PostNapisane: 15.gru.2004 19:39:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
zauważyłem dziwne zachowanie elektrozaworu e czasami zaczyna cykać z czstotliwością ok 3-4 razy na sek a czsami jest cicho.jest to słyszalne w kabinie wcześniej tego nie było .mógłby ktoś opisać zasade działania tego układu oraż co steruje pracą tego układu czy chodzi on stale czy tylko chwilowo a możę elektrozawór pada proszę o poradę

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2004 23:30:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2004 11:22:39
Posty: 94
Lokalizacja: Zamość
U mnie jest podobny objaw jakby dzięcioł wpadł pod maskę. Teoretycznie żecz ujmując to działanie ma się tak według instrukcji dla silników 2,6 i 2,8 elektrozawór sterowany jest z wyjścia D12 ECU czas załączenia 7 min. czas wyłączenia 1 min. jednak czas ten zależy od czasu działania wtryskiwaczy. To jest teoria sam jestem ciekaw skąd ten dzięcioł.

_________________
1. AUDI 80 1,8S AUT + LPG
2. AUDI 100 C4 2,6V6 AUT + EMMEGAS TSI-03 L4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 00:36:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
rozumiem że filtr pochłania opary z zbiornika paliwa elektrozawór otwiera się i opary idą do kolektora ssącego(ale jaki czynnik powoduje otwarcie czas?)

i dlaczego dostaje sygnał otwarcia przerywany i to nie zawsze jak rozumiec czas załanczania 7 min czs wyłaczania 1min.a możę to ma związek z tym że przewody do wtryskiwaczy przechodzą przez emaluator wtryskiwaczy (inst gazowa) poczekamy może odezwie się ktoś bardziej obeznany w temacie na początek sprawdzę jaki prąd tam płynie być możę napięcie jest stałe a to by wskazywało na na uszkodzenie zaworu

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 09:43:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2004 23:10:53
Posty: 138
Lokalizacja: Choroszcz
Mam podobnie, to stukanie wręcz doprowadza do szału. Sam silnik ciszej pracuje jak ten zawór.

Podobno to normalka że stuka, słyszałem że nowe silniki po przejechaniu paru tysięcy też tak mają.

Jak u mnie się to pojawiło chciałem wymieniać lecz cena szybko mnie od tego pomysłu odwiodła :)

Pozdrawiam

_________________
A3 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 09:50:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
U mnie zauważyłem podobny objaw, szczególnie po dynamicznej jeździe na benzynie, jak wrzuce na luz - może to nadmiarowe pliwo jest w ten sposób odciągane do zbiornika?

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 22:29:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
byłem u mechaników tak właśnie ma pracować (podobno ten zawór)pojechałem na szrot i wyciągnełem z b-3 1.8 taki sam wizualnie podłączyłem i to samo dzięcioł stuka włożyłem stary ale zamocowałem na przewodach tak aby nie dotykał nadkola teraz go prawie nie słychać.bardziej wkurza mnie przerywacz kierunków muszę zastosować patent z starej b-3 tam owinęłem go gąbką i się wyciszł to samo można zrobić z tym elektrozaworem.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: