.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.sty.2025 13:08:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: a4 2.6 v6 pompa paliwa :/ i imobilajzer...
PostNapisane: 02.sty.2005 11:19:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2004 15:21:51
Posty: 25
Lokalizacja: Konin
Witam !
Wczoraj moje a4 uległo małej awarii. Po wstepnych ogledzinach okazało sie... ,ze pompa paliwowa nie pompuje paliwa. Wiec ok,chccielismy z kumplem najpierw sprawdzic czy dostaje ona prad bo ostatnio byly małe problemy z imobilajzerem i byc moze to wlasnie on odciał napiecie albo inny cyrk... Na wtyczce okragłej ktora wchodzi do baku posiadajacej 4 piny po przekreceniu kluczyka na 2 pinach jest 5V a na pozostałych 2 12V ale tylko w momencie krecenia silnikiem. Pytanie... Czy tak powinno byc ? po odłaczeniu węży wychodzacych z baku i przekreceniu kluczyka pompka jest... martwa :( a powinna chyba załączyc sie na chwile ? jaki może byc koszt kupienia nowej ? A może kupic jakas lepsza od orginalnej ? Jak ją wyciagnac ? Czy mozna ja wymienic samemu ? Druga sprawa jest problem z fabrycznym immo. Mialem slaby akumulator i teraz gdy zamkne samochod z kluczyka wszystko jest ok auto mrugnie swiatlami ale po paru sekundach zaczynaja mrugac wszystkie migacze w jednakowych odstepach czasu tak jak by sie alarm zalaczyl jednak brak jest syreny?! Licze na waszą pomoc AudiManiacy !


pozdrawiam
Łukasz :|

_________________
Audi A4 3.0 ASN 2002 TIP+Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2005 11:49:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10346
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
U mnie w v8 jest tak samo pompa dostaje prad z chwila kręcenia rozrusznikiem a nie po przekreceniu kluczyka wiec to masz ok.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2005 11:58:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2004 15:21:51
Posty: 25
Lokalizacja: Konin
heh...wlasnie chodzi o to ,ze brak jest tego "zaciagniecia" po przekreceniu kluczyka. Probowałem nawet z odłaczonymi węzami od pompki i nie proboje nawet pompowac :(

pozdrawiam
Łukasz

_________________
Audi A4 3.0 ASN 2002 TIP+Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2005 14:13:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Taka pompka (na moje oko) leży na Allegro, ale używka. Za nową do AAH zapłaciłem 600 PLN, w ASO ok. 800.

Ja na Twoim miejscu najpierw bym rozebrał wszystko, a dopiero później kupował, ale z tego co piszesz to może być raczej pompka lub przewody (ale nie sądzę). Sprawdź omomierzem na pinach 12V jaka jest oporność - będzie dużo wiadomo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2005 15:16:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2004 15:21:51
Posty: 25
Lokalizacja: Konin
GrzesB napisał(a):
Taka pompka (na moje oko) leży na Allegro, ale używka. Za nową do AAH zapłaciłem 600 PLN, w ASO ok. 800.

Ja na Twoim miejscu najpierw bym rozebrał wszystko, a dopiero później kupował, ale z tego co piszesz to może być raczej pompka lub przewody (ale nie sądzę). Sprawdź omomierzem na pinach 12V jaka jest oporność - będzie dużo wiadomo.


oki zaraz wezme sie za miernik i do autka... tylko jaka powinna byc rezystancja dobrej pompki a jaka uszkodzonej ?

pozdrawiam
Łukasz

_________________
Audi A4 3.0 ASN 2002 TIP+Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2005 22:03:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Uszkodzona - albo zwarcie (wtedy leci bezpiecznik) albo nic. U mnie była pierwsza opcja, u Ciebie raczej druga. Tyle, że jak nie będzie nic to sprawdź kable doprowadzające prąd do pompy!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 08:39:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kurde, weź ją wyciągnij, albo podepnij na krótko do akumulatora i będziesz wiedział czy pomuje czy nie. Wbrew pozorom to nie dużo roboty.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: