K@mil napisał(a):
Dred napisał(a):
totalnie bez sensu kase wydasz i nie będziesz wiedział co z tym silnikiem jest
ps 2.6 i 2.8 w C4 pali mniej więcej 15 w górę gazu po mieście
Jak 2.0 będziesz szalał po mieście to też ci spali 20 a może więcej.2,8 przy normalnej jeździe po mieście spala max 15gazu z włączoną klimą.Oczywiście chodzi o sekwencję bo innej instalki nie powinno się tu montować.No i 2,6 i 2,8 bardzo dobrze znoszą gaz i nie odczuwa się spadku mocy tak jak w 2.0.Tylko normalna jazda przy 2.8 jest dla 2.0 jazdą prawie sportową.Jeżdziłem ze znajomym C4 2.0 -ten silnik w tej budzie to nieporozumienie. 2.3 w C4 nie robi szału ,a 2.0?Wniosek tylko jeden-2.8 -silnik o bardzo dobrej opinii,nie do zajechania,palący tyle co polonez,bardzo dynamiczny...zresztą nie ma co się rozwodzić ,było z pincet razy na forum.
sory ale znam kilku ludzi mających 2.8 z sekfencją w 2.8 i wcale z tego powodu nie sa zadowoleni że mają gaz ( chodzi o jazdę a nie o portfel)
2.8 wcale tak rewelacyjnie nie jeździ
ps jakie miasto ?? w Wawie 2.8 z gazem na klimie od 15 w górę bez szaleństw
a jak postoisz w korkach to też proporcjonalnie więcej.
z jakim silnikiem jeździłeś ? 100, 101, 115 czy 140 konnym? bo te wszystkie były montowane w C4 i miały pojemnośc 2.0
2.8 może jest i fajne ale bez rewelacji i nie mów mi o sportowej jeździe 2.8 bo to nie jest sportowa jazda no chyba że sięprzesiadasz z jakiegoś 90 konnego autka