Otóż sprawa pierwsza, masz katalizator, może jest zapchany, w tej z mojego podpisu był zapchany i nawet z 80-tką 2.0 niewiele wtedy miała do gadania.
Wszystkie wiązki są sprawne, nie ma przerw ani zwarć? Jeśli bedzie przerwa to nie uda się adaptacja przepustnicy.
Czym próbujesz dokonać adaptacji? Jeśli VAG-Comem, to nie zawsze jest to mozliwe. U mnie nie ma takiej możliwości, albo profesjonalny sprzęt albo adaptacja automatyczna (sam nie wiem dlaczego, ale tak jest).
Przepustnica sterowana linką czy elektronicznie.
Jeśli jest na linkę to trzeba sprawdzić wyregulowanie tej linki.
Jeśli sterowana elektronicznie, to sprawdź potencjometr pedału gazu.
Spróbuj wypiąć wtyczkę od przepustnicy wpiąć ją spowrotem i następnie wyłączyć wszystko co na prąd w aucie, potem włączyć zapłon i nie dotykać pedału gazu.
Powinno być słychać dźwięk nastawnika przepustnicy, kiedy skończy to przez minutę (dla pewności) nie wyłączaj jeszcze zapłonu. Potem wyłącz i ponownie sprawdź czy powraca błąd ustawienia przepustnicy.
Podaj numer błędu jaki jest zapisywany w pamięci.
Jeśli po moim poście pomogło to czekam na złoto