.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 22:00:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5TDI V6 AYM] zasłona dymna przy rozruchu
PostNapisane: 04.lis.2006 16:23:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
Zaczęła się zima, temp oscyluje koło 0* i widze przy rannym rozruchu chmurke szaro-niebieskiego dymku prze kilka sekund - potem czysto.

Co może być jeszcze przyczyna takiego zachowania???

1. Świece OK!
2. Kąt wtrysku ustawiony OK.
3. Błedów na VAG-COM brak.
4. Wtryski takie sobie:

http://img126.imageshack.us/my.php?image=0013014018jaowydg7.jpg

Czy starte wałki rozrządu moga powodowac taki efekt?
Czy wymieniony wtryskiwacz sterujący na nowy a pozostałe wtryski stare (przebieg 240000km) mogą powodować rożnicę przy rozruchu na poszczególnych cylindrach? Przy pierwszych sekundach rozruchu, tak jakby przydławiało silnik - pracuje nie równo.

Dwa z wtrysków sa w najgorszym stanie - chyba 5 i 6 cyl. Może należałoby rozmieścić je symetrycznie na dwóch różnych głowicach???
ale czy taki stan wtrysków mógłby powodowac ten objaw (nie przekroczone sa normy)???
coś by to dało?
Macie jakieś pomysły.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2,5TDI V6 AYM] zasłona dymna przy rozruchu
PostNapisane: 04.lis.2006 17:55:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
KRISOO napisał(a):
Zaczęła się zima, temp oscyluje koło 0* i widze przy rannym rozruchu chmurke szaro-niebieskiego dymku prze kilka sekund - potem czysto.

Co może być jeszcze przyczyna takiego zachowania???

1. Świece OK!
2. Kąt wtrysku ustawiony OK.
3. Błedów na VAG-COM brak.
4. Wtryski takie sobie:

http://img126.imageshack.us/my.php?image=0013014018jaowydg7.jpg

Czy starte wałki rozrządu moga powodowac taki efekt?
Czy wymieniony wtryskiwacz sterujący na nowy a pozostałe wtryski stare (przebieg 240000km) mogą powodować rożnicę przy rozruchu na poszczególnych cylindrach? Przy pierwszych sekundach rozruchu, tak jakby przydławiało silnik - pracuje nie równo.

Dwa z wtrysków sa w najgorszym stanie - chyba 5 i 6 cyl. Może należałoby rozmieścić je symetrycznie na dwóch różnych głowicach???
ale czy taki stan wtrysków mógłby powodowac ten objaw (nie przekroczone sa normy)???
coś by to dało?
Macie jakieś pomysły.


No widzisz. Wszystko sprawdziłeś i wymieniłeś i "zabrałeś" wszystkie dostępne odpowiedzi. Wyedytuj post jeszcze raz, usuń z listy "kąt wtrysku" i poczekaj na odpowiedź.

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2006 18:09:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
:galy:

:?: :?: :?:


Ustawienia kąta wtrysku:
blok 004 > basic settings > pozycja 3.
wartosci są:
wczesny 16*
pozny 3,8-4(zmienny)*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2006 18:11:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wtryskiwacze.
mam to samo w AFB.

trzeba nauczyc sie z tym zyc.
[poczekaj, az bedzie -15*C...]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2006 18:19:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
A co myślisz Meszrumie o pomyśle zamiany tych gorszych wtrysków miejscami w głowicach, tak aby zachować symetrię pomiedzy blokami silnika ???

Może to głupie :): ale z ciekawości zapytam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: