.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 02:51:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4] ogrzewanie
PostNapisane: 20.lis.2006 13:03:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2003 19:51:55
Posty: 223
Lokalizacja: Starachowice
Witam
Panowie czy w waszych C4 AAR leci ciepłe powietrze z nawiewu (po rozgrzaniu silmika) na wolnych obrotach na postoju. Przy właczonym nawiawie i ogrzewaniu na max. Auto mam bez klimy i podczas postoju nie grzeje jak podczas jazdy. Zastanawiam sie czy ten typ tak ma? czy noze cos jest nie tak.

_________________
PRZEMEK AKP 43
AUDI C4 2,3 92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 17:25:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Napisz dokladniej o tym nawiewie. Czy na postoju slabiej dmucha czy dmucha tak samo ale chlodniejszym powietrzem?
Masz gaz w tym aucie?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 20:03:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2003 19:51:55
Posty: 223
Lokalizacja: Starachowice
nawiew dmucha dobrze tzn na postoju i w czasie jazdy tak samo problem jest z tym ze na postoju dmucha chłodnym powietrzem, a podczas jazdy ciepłym.
Gaz jest zamontowany.

_________________
PRZEMEK AKP 43
AUDI C4 2,3 92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 20:24:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Wina prawdopodobnie lezy w sposobie wpiecia sie gaziarzy w instalacje wodna. Pewnie dali rurki wodne idace do parownika o wiekszej srednicy niz te idace do nagrzewnicy. Przez to na wolnych obrotach woda przeplywa bardzo wolno przez nagrzewnice. Ja mam podobnie. Troche pomoglo jak dalem ciensze rurki do parownika. Nic wiecej z tym sie nie da zrobic raczej. Profailaktycznie mozesz sprobowac odkamienic uklad chlodzenia. Troche lepiej bedzie grzalo, ale na postoju i tak bedzie chlodniej.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 20:47:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2003 19:51:55
Posty: 223
Lokalizacja: Starachowice
przewody do nagrzewnicy i parownika raczej są tej samej grubosci.
Pozostaje odkamienic układ?

_________________
PRZEMEK AKP 43
AUDI C4 2,3 92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 00:01:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Jak tej samej grubosci, to masz przyczyne, bo obieg parownika jest krotszy i woda przy mniejszym cisnieniu(bieg jalowy) bedzie przeplywac tedy szybciej. Ja mialem podobnie. Wiec wstawilem do weza doprowadzajacego gor. wode do parownika zwezko-redukcje, :diabel: czyli tulejke co zmniejszyla srednica przekroju weza. Dziala. Nadmuch jak trza i parownik dogrzany :peace:

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 07:25:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2003 19:51:55
Posty: 223
Lokalizacja: Starachowice
idzie zima wiec trzeba sie zabrac za zmniejszanie przekroju przewodu
dzieki pozdrawiam

_________________
PRZEMEK AKP 43
AUDI C4 2,3 92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 08:28:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10334
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Kiedyś miałem to samo w nissanie maximie, założyłem "kryze" przed parownikiem , było troche cieplej ale gaz zamarzał :| , ja bym wymienił nagrzewnice, sa tanie zamienniki, troche roboty a efekt napewno odczujesz, idac za ciosem warto też sprawdzić termostat, bo moze nie domyka duzego obiegu ?

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 10:12:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2003 19:51:55
Posty: 223
Lokalizacja: Starachowice
termostat wymieniałem w zeszłym roku (trzyma w okolicach 90)
w C4 zeby wymienic nagrzewniec trzeba wyjąć deske rozdzielczą?
bo to troche roboty by było

_________________
PRZEMEK AKP 43
AUDI C4 2,3 92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2006 16:16:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
O demontazu nagrzewnicy w C4 bylo http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php
Deski nie musisz ruszac. Dojscie jest od strony komory siln.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2006 13:47:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2003 19:51:55
Posty: 223
Lokalizacja: Starachowice
szukałem odpowietrznika i zobaczyłem ze kapie z przewodów przy nagrzewnicy to pewnie układ zapowietrzał sie. Dociągnołem opaski i zobacze czy pomogło.

_________________
PRZEMEK AKP 43
AUDI C4 2,3 92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2006 22:07:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2006 12:43:24
Posty: 30
Lokalizacja: PIŁA
1. kolego opperator - czy moglbys sprawdzic ten link do wymontowania nagrzewnicy - bo podany nei dziala a chetnie bym z tego skorzystal.
2. czy kryzy zwezajace przeplyw do parownika to jakies rynkowe rozwiazania czy trzeb asobie to zrobić we wasnm zakresie ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2006 23:16:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Link dziala na 100% :peace: Wpisz to czego szukasz a sie znajdzie.
Kryze samemu mozna zrobic, a moze gaziaze cos maja.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2007 14:25:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Ja po prostu na wezu idacym do reduktora zacisnalem zwykla metalowa opaske. Dzieki temu mam mozliwosc regulacji przekroju. Im bardziej dokrece srubke tym mniejszy przekroj. Doswiadczalnie mozna ustawic odpowiednie przewezenie :-)
Moze nie jest to idealne rozwiazanie, ale w zupelnosci wystarczy. Mam nadzieje ze nie potnie mi weza :-) A na wiosne odkrece ta opaske. Co najwazniejesze jest latwe do zastosowania i bardzo tanie :-) Zaklada sie to bez odkrecania wezy a wiec i bez spuszczania plynu .

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2007 15:36:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2006 18:25:14
Posty: 631
Lokalizacja: śląsk
wojol_S6 napisał(a):
1. kolego opperator - czy moglbys sprawdzic ten link do wymontowania nagrzewnicy - bo podany nei dziala a chetnie bym z tego skorzystal.


:peace: działa, działa :peace:

Pozdrawiam

_________________
Masta_J

`S3 Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: