Śpieszę poinformować - Wiązka - adapter do klimatronika jest troszkę bardziej rozbudowany niż do manuala, istotnie podłączając samą brązową kostkę już mamy nawiewy, ale jest jeszcze kupa innych sygnałów potrzebna do podpięcia pod kostkę czerwoną od klimatronika i sześć przewodów do kostki różowej klimatronika. wszystkie potrzebne sygnały z czujników znajdziemy z wiązki głównej deski rozdzielczej wg schematu - Dzięki przeogromne.
sterowanie sprężarką i wentylatorem to kolejne 5 przewodów do podłączenia tu jeszcze nie doszedłem ponieważ niemogęzgrać wiązki od manualnej klimy z tą od klimatronika nie mam dalej wiedzy, ale szanse są na weekend, który się zbliża, aby poprawnie wszystko działało jest potrzeba podpięcia 3 przewodów jeszcze do kostki czerwonej adaptera klimatronika - mianowicie w wiązce silnikowej którą właśnie rozprółem trzeba dołorzyć przewód czarnoszarego (z wiązki adaptera) koloru lub innego do ECU na pin podam troszkę późńiej jak wrócę z garażu wyedytuję (mam całą masę fotografi ale na to narazie nie maczasu), przewód czarnoszary który powinien być w wiązce z kontrolera spalania stukowego, oraz jeden z wiązki silnika z czujnika koloru niebieskobiałego jak wcześniej pisałem - jak to zapne to napiszę co do którego miejsca. No i zostało mi jeszcze podciśnienie podpiąłem ale niestety nie działa powinien być jakiś zbiornik podciśnienia czy coś takiego ale nie mam i nie wiem jak to prawidłowo podpiąć, ale niedługo dojdę.
Dzisiaj skończę grzebaninę z wiązką silnika i zajmę się jeszcze raz tą od wentylatora może coś przeoczyłem już mi się pier... jak patrze na schematy klimy manaulnej i klimatronika.
ale nie ma jak to poprawiać fabryke - pozdrowienia dla wszystkich jest ciepło a mi już przyjemniej nawiewy działają
apropo poradziłem sobie z niedziałającym klawiszem trzebabyło rozebrać sterownik i przeczyścić wszystko
działa za każdym razem
Jeszcze raz pozdrawiam