.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.gru.2024 18:50:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2005 15:55:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
Śpieszę poinformować - Wiązka - adapter do klimatronika jest troszkę bardziej rozbudowany niż do manuala, istotnie podłączając samą brązową kostkę już mamy nawiewy, ale jest jeszcze kupa innych sygnałów potrzebna do podpięcia pod kostkę czerwoną od klimatronika i sześć przewodów do kostki różowej klimatronika. wszystkie potrzebne sygnały z czujników znajdziemy z wiązki głównej deski rozdzielczej wg schematu - Dzięki przeogromne.
sterowanie sprężarką i wentylatorem to kolejne 5 przewodów do podłączenia tu jeszcze nie doszedłem ponieważ niemogęzgrać wiązki od manualnej klimy z tą od klimatronika nie mam dalej wiedzy, ale szanse są na weekend, który się zbliża, aby poprawnie wszystko działało jest potrzeba podpięcia 3 przewodów jeszcze do kostki czerwonej adaptera klimatronika - mianowicie w wiązce silnikowej którą właśnie rozprółem trzeba dołorzyć przewód czarnoszarego (z wiązki adaptera) koloru lub innego do ECU na pin podam troszkę późńiej jak wrócę z garażu wyedytuję (mam całą masę fotografi ale na to narazie nie maczasu), przewód czarnoszary który powinien być w wiązce z kontrolera spalania stukowego, oraz jeden z wiązki silnika z czujnika koloru niebieskobiałego jak wcześniej pisałem - jak to zapne to napiszę co do którego miejsca. No i zostało mi jeszcze podciśnienie podpiąłem ale niestety nie działa powinien być jakiś zbiornik podciśnienia czy coś takiego ale nie mam i nie wiem jak to prawidłowo podpiąć, ale niedługo dojdę.
Dzisiaj skończę grzebaninę z wiązką silnika i zajmę się jeszcze raz tą od wentylatora może coś przeoczyłem już mi się pier... jak patrze na schematy klimy manaulnej i klimatronika. :) ale nie ma jak to poprawiać fabryke - pozdrowienia dla wszystkich jest ciepło a mi już przyjemniej nawiewy działają :) apropo poradziłem sobie z niedziałającym klawiszem trzebabyło rozebrać sterownik i przeczyścić wszystko :) działa za każdym razem :)
Jeszcze raz pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 14:08:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
Jeżeli zastosujemy licznik z autocheckiem to pozbywamy się powiadamiania o załączonych światłach. aby to naprawić potrzebujemy podstawkę pod przekaźnik o numerze 443937528 z czterema przewodami 5 zł na szrocie, przekaźnik o numerze 443951307 B (292) na szrocie 30 zł .

| 85
58| |R
86_
styki przekaźnika

podłączenia. 86 podłączamy do przewodu czerwonego wiązki deski rozdzielczej.
R podłączamy do przewodu białego (radio) wiązki deski rozdzielczej.
58 podłączamy do przewodu siwego wiązki deski rozdzielczej.
85 podłączamy do przewodu żółto-brązowego wiązki deski
rozdzielczej..
siwy i czerwony znajduje się w wiązce na odcinku przy podłączeniu do skrzynki przekaźników do momentu wejścia wiązki plastikowy tunel (cały czas mowa o wiązce deski rozdzielczej. natomiast biały i żółtobrązowy pośrodku wiązki w okolicach kolumny oraz stacyjki. Lepiej jest odizolować wiązkę wpiąć i zaizolować będzie wyglądało jak orginał.
w następnym poście napiszę jak podłączyć przekaźnik do sprawdzenia oświetlenia oraz jak podpiąć popkę ze stanem płynu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 20:58:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
aby zbudować kontrolę reflektorów w oparciu o AC należy zaopatrzyć się w podstawkę przekaźnika nr 443937528 oraz przekaźnik o numerze 443919469A z podstawki wyprowadzamy 6 przewodów z czego 4 powinny być o większym przekroju.
w wiązce reflektorów przednich w kostce zielonej czyli tej która wchodzi w skrzynkę przekaźników i bezpieczników znajdują się przewody żółty x2 oraz żółtoczarny X2, zółty to reflektor, natomiast żółtoczarny pozycyjne po dwa dlatego, że prawa i lewa strona rzecz jasna.
odcinamy od zielonej kostki po jednym od reflektorów i od pozycyjnych i podpinamy się z nimi pod wtyki 2 i 8 podstawki pod przekaźnik.
następnie wyprowadzamy przewody z wtyku 4 i 6 podstawki i lutujemy z łaczkami kostki zielonej co obcięliśmy na początku. z pod wtyku 7 podstawki pod przekaźnik wyprowadzamy przewód masowy najlepiej połączyć z masą reflektorów. z wtyku o numerze 9 podstawki pod przekaźnik wyprowadzamy przewód który łączymy z pinem w autochecku. wpinamy przekaźnik w podstawkę i tak podłączone skutkuje poprawną pracą sprawdzania czy mamy coś z przodu spalone.
na tym jednak nie koniec i autocheck będzie jeszcze krzyczał o hamulce a także o spryskiwacze (pompka ale to już jest drobnostka podłącza się trzeci pin pomki pod autochecka) sprawdzania chamulca jeszcze nie zrobiłem poszukuje przekaźnika. już mam złączkii pod ten przekaźnik więc będę kombinował z wiązką tyłu, jak zrobie się pochwalę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 21:13:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
poniewaz watek zawiera wiele cennych wskazowek dotyczacych przerobki to (pomimo braku fotek) dodalem go do http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=22062

keep on rezing ;-) :peace:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2005 17:09:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
Aby dozbroić naszego autochecka w rozpoznawanie czy nasz pojazd macoś nie tak ze światłami tylnymi i stopem musimy zaopatrzyć się w przekaźnik o numerze 857 919 471 (10-30 zł na giełdzie w słomczynie), do tego celu z gniazda autochecka na liczniku ciągniemy 2 przewody do czarnego gniazda tego przekaźnika z pinu 25 do pinu KB oraz z 18 do pinu KS, rozpruwamy wiązkę do swiateł tylnych w miejscu gdzie następuje rozgałęzienie na prawą i lewą stronę, wpinamy powyżej wymienione piny, następnie rozcinamy i przewody łączymy odpowiednio do czarnego złącza tego przekaźnika tj:.
15 - sw
31 - br
54 - ro/sw
58R - gr/ro (prawy)
58L - gr/sw (lewy)
a do białego złącza podłączamy to co zostało przecięte
54R - ro/sw (prawy hamulec)
54L - ro/sw (lewy hamulec)
58R1 - gr/ro (prawy tył)
58L1 - gr/sw (lewy tył)

i to już koniec z mękami z autocheckiem, życzę miłego rezania

_________________
Audi A6 C6 zrezane ACC, AAS, AFS, TPMS - teraz jest już FULL, FULL, FULL :)
Audi A4 1,9 TDi w automacie zrezane FIS i navi też już jest :) - dodałem TV Hi, Hi i zmieniłem lampy na Valeo i dodałem xenon :)
Audi B4 - zrezane AC/BC+temperatura, zegary S2, zegary dodatkowe S2, elektryka luster, szyb i foteli z grzaniem włącznie, klimatronic, tempomat, airbag, IR.
Co teraz będzie rezane nie wiem, ale się coś wymyśli....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: