.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 05:47:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 06:08:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
baldie napisał(a):
stalo sie....niby tylko 10% (wlalem 15 ON i 1,5 OR) przejechalem 200km dosc szybkim tempem i inc. nawet nie smierdzi...mam juz rezerwe, wiec teraz kolej na test 20% OR :D

A może by tak jeszcze sprobowac mieszac OR zamiast z ON to z OO :diabel: :peace: :D

Dziś jadę do Lidla i jeśli naprawdę jest po 2,29 /l. to leję 30 litrów i zobaczymy co się stanie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 06:52:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2004 19:23:19
Posty: 751
Lokalizacja: okolica Krakowa
baskecik napisał(a):
baldie napisał(a):
stalo sie....niby tylko 10% (wlalem 15 ON i 1,5 OR) przejechalem 200km dosc szybkim tempem i inc. nawet nie smierdzi...mam juz rezerwe, wiec teraz kolej na test 20% OR :D

A może by tak jeszcze sprobowac mieszac OR zamiast z ON to z OO :diabel: :peace: :D

Dziś jadę do Lidla i jeśli naprawdę jest po 2,29 /l. to leję 30 litrów i zobaczymy co się stanie.


Lidl, olej po 2,29zł klik,klik

_________________
audi 90 rocznik 1986 1,6td - tak wygląda
Obrazek
JEDZIESZ NIE PIJ!!! (za dużo się rozlewa):D
Czy wiesz, że: na Biodieslu wyprodukowanym z rzepaku zebranym z 1 hektara możesz pokonać około 20.000 kilometrów samochodem osobowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 09:48:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Stało się :diabel:
Co prawda nie po 2,29 a po 2,74 ( i tak nieco taniej niż OO, ale za to bardziej tłusto :): ) , ale chlusnąłem 12 litrów rzepakowego do istniejących ok 50 litrów Ekotermu.
Wrażenia: jakby nieco silnik ciszej pracował, w trasie do 170 km/h bez problemów (nie było gdzie się rozpędzić), i piękny zapach frytek.
Opiszę jutro co i jak z porannym rozruchem, jesli nie zapali idę z reklamacją do Lidla ;-)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 10:34:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2004 19:23:19
Posty: 751
Lokalizacja: okolica Krakowa
baskecik napisał(a):
Stało się :diabel:
Co prawda nie po 2,29 a po 2,74 ( i tak nieco taniej niż OO, ale za to bardziej tłusto :): ) , ale chlusnąłem 12 litrów rzepakowego do istniejących ok 50 litrów Ekotermu.
Wrażenia: jakby nieco silnik ciszej pracował, w trasie do 170 km/h bez problemów (nie było gdzie się rozpędzić), i piękny zapach frytek.
Opiszę jutro co i jak z porannym rozruchem, jesli nie zapali idę z reklamacją do Lidla ;-)


Witamy w Olejowym Raju :peace:

_________________
audi 90 rocznik 1986 1,6td - tak wygląda
Obrazek
JEDZIESZ NIE PIJ!!! (za dużo się rozlewa):D
Czy wiesz, że: na Biodieslu wyprodukowanym z rzepaku zebranym z 1 hektara możesz pokonać około 20.000 kilometrów samochodem osobowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 10:34:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
baskecik napisał(a):
Stało się :diabel:
Opiszę jutro co i jak z porannym rozruchem, jesli nie zapali idę z reklamacją do Lidla ;-)

hahahaha
:peace:

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 11:20:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
2.29 to juz calkiem atrakcyjnie sie robi :)

Tak sobie mysle, ze jak w sklepie or jest po 2.29, to po ile mozna by kupic u kogos kto to produkuje, najlepiej z jakiegos gospodarstwa, od rolnika, w baniaczku 50l.

P.S. na mieszankach on/oo i or mozna chyba smigac bez problemu. Ale jak juz bedziecie chcieli smigac na samym OR , to wypadaloby go podgrzac do 70-80st przed pompą wtryskową, zeby olej troche rzadszy sie zrobil i wtryskiwacze go pieknie rozpylily i caly sie spalal nie pozostawiając nagaru. > w pracy wygrzebalem podgrzewacz przeplywowy 300W do diesli, ale cos mi sie wydaje, ze on chyba nie da razy podgrzewac w locie paliwa do 70-80st, ma za małą moc, najlprosciej i najpewniej byloby chyba wykorzystywać plyn chlodzący i wymieniac cieplo do OR jakims prostym wymiannikiem przeplywowym.

P.S. ceny paliw na dzien dzisiejszy woj mazowieckie:

Pb98 4.31
Pb95 4.25
ON 3.89
OR 2.29
LPG 1.95

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 11:39:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Krzysiek123 napisał(a):
baskecik napisał(a):
Stało się :diabel:
Co prawda nie po 2,29 a po 2,74 ( i tak nieco taniej niż OO, ale za to bardziej tłusto :): ) , ale chlusnąłem 12 litrów rzepakowego do istniejących ok 50 litrów Ekotermu.
Wrażenia: jakby nieco silnik ciszej pracował, w trasie do 170 km/h bez problemów (nie było gdzie się rozpędzić), i piękny zapach frytek.
Opiszę jutro co i jak z porannym rozruchem, jesli nie zapali idę z reklamacją do Lidla ;-)


Witamy w Olejowym Raju :peace:

:): :peace:

PS: czy we wszystkich Lidlach ta promocja ? U mnie w Pabianicach nie ma po 2,29 :( Chcialem kupic od razu 50 l. :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 11:41:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Cytuj:
w pracy wygrzebalem podgrzewacz przeplywowy 300W do diesli, ale cos mi sie wydaje, ze on chyba nie da razy podgrzewac w locie paliwa do 70-80st, ma za małą moc, najlprosciej i najpewniej byloby chyba wykorzystywać plyn chlodzący i wymieniac cieplo do OR jakims prostym wymiannikiem przeplywowym



Tylko.... czy nasze samochody po takich róznych domowych przeróbkach będą jeszcze wyglądały jak samochody...czy jak pojazdy z MadMax'a.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 11:46:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
bezduszny napisał(a):
Cytuj:
w pracy wygrzebalem podgrzewacz przeplywowy 300W do diesli, ale cos mi sie wydaje, ze on chyba nie da razy podgrzewac w locie paliwa do 70-80st, ma za małą moc, najlprosciej i najpewniej byloby chyba wykorzystywać plyn chlodzący i wymieniac cieplo do OR jakims prostym wymiannikiem przeplywowym



Tylko.... czy nasze samochody po takich róznych domowych przeróbkach będą jeszcze wyglądały jak samochody...czy jak pojazdy z MadMax'a.

Spokojnie ... wszystko co poprawi smarowanie i ograniczy wyplyw gotowki z biedniejacych coraz bardziej kieszeni obywateli jest warte zachodu. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 11:51:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Cytuj:
Spokojnie ... wszystko co poprawi smarowanie i ograniczy wyplyw gotowki z biedniejacych coraz bardziej kieszeni obywateli jest warte zachodu.


A chciał byś kupić od kogoś taki samochód po "agrotuningu" ....gdzie nie masz pewności czy takie podgrzewacze i inne wynalazki są bezpieczne ?

Nie miał byś obawy, czy w czasie lata...kiedy jest czasem wysoka temperatura, nie zapali ci się samochodzik ?

Rozumiem ograniczanie kosztów....ale chyba są jakieś granice tego.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 11:56:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
bezduszny napisał(a):
Cytuj:
Spokojnie ... wszystko co poprawi smarowanie i ograniczy wyplyw gotowki z biedniejacych coraz bardziej kieszeni obywateli jest warte zachodu.


A chciał byś kupić od kogoś taki samochód po "agrotuningu" ....gdzie nie masz pewności czy takie podgrzewacze i inne wynalazki są bezpieczne ?

Nie miał byś obawy, czy w czasie lata...kiedy jest czasem wysoka temperatura, nie zapali ci się samochodzik ?

Rozumiem ograniczanie kosztów....ale chyba są jakieś granice tego.

To moja sprawa co leję do baku. Priorytetem u mnie nie są koszty a osiągi i trwałość , później kasa. Dlatego leję OO, bo auto lepiej jeździ, choć wcześniej ujeżdzałem Vervę, teraz wlałem OR i jesli sie okaze ze autku sie nie pogorszy a polepszy (lepsze smarowanie etc) a do tego bedzie taniej , zostane przy tej opcji.
Daruj sobie moralitety , bo akurat na mnie nie działają. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 11:59:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2004 19:23:19
Posty: 751
Lokalizacja: okolica Krakowa
baskecik napisał(a):
Krzysiek123 napisał(a):
baskecik napisał(a):
Stało się :diabel:
Co prawda nie po 2,29 a po 2,74 ( i tak nieco taniej niż OO, ale za to bardziej tłusto :): ) , ale chlusnąłem 12 litrów rzepakowego do istniejących ok 50 litrów Ekotermu.
Wrażenia: jakby nieco silnik ciszej pracował, w trasie do 170 km/h bez problemów (nie było gdzie się rozpędzić), i piękny zapach frytek.
Opiszę jutro co i jak z porannym rozruchem, jesli nie zapali idę z reklamacją do Lidla ;-)


Witamy w Olejowym Raju :peace:

:): :peace:

PS: czy we wszystkich Lidlach ta promocja ? U mnie w Pabianicach nie ma po 2,29 :( Chcialem kupic od razu 50 l. :diabel:


Nie mam zielonego pojecia, nie wiem nawet gdzie jest Lidl, ale w necie znalazłem...
U producenta lub hurtownika cena jest ok 2,00zł pilnie poszukujemy z ojcem takiej osoby na południu, moze nawet 1000 litrów by sie wzieło wtedy....
Pozdro :peace:

_________________
audi 90 rocznik 1986 1,6td - tak wygląda
Obrazek
JEDZIESZ NIE PIJ!!! (za dużo się rozlewa):D
Czy wiesz, że: na Biodieslu wyprodukowanym z rzepaku zebranym z 1 hektara możesz pokonać około 20.000 kilometrów samochodem osobowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 12:07:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Zaznaczam wyraźnie co by nie było niedomówień.

Nie chodzi mi o to, co lejesz do baku, ile i w jakich proporcjach....nawet i fryturę możesz zalać. To nie mój biznes..

Chodzi o przeróbki domowymi metodami, ryzykowne przebudowywanie samochodu aby zaoszczędzić kilka złotych.

Nie wiem czy ci ktoś zatwiedzi badania techniczne pojazdu....ale znając polskie realia łapóweczka rozwiązuje takie tematy. Problem jest bardziej złożony. Nie mieszkasz sam na tym świecie....jeżeli sam ucierpisz to nie jest jeszcze taki problem, sam wiedziałeś co robisz.

Jeżeli ucierpią inny .....to już jest problem i to spory.

W mojej miejscowości kilka lat temu facet w garażu sam "poprawiał" tanią radziecka instalację gazową kupioną na bazarze. Wszystko wyleciało w powietrze...on zginął.

Niestety, po za nim zmarła również inna osoba która w tym momencie obok przechodziła.

Czy ta śmierć była potrzebna....? Czy chęć zaoszczędzenia kilku złotych jest tak wielka aby robić z samochodu przez montowanie jakiś nagrzewnic czy innych wynalazków niebezpieczny pojazd ?


Niech każdy sam sobie na to odpowie....

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 12:23:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
bezduszny napisał(a):
Nie wiem czy ci ktoś zatwiedzi badania techniczne pojazdu....ale znając polskie realia łapóweczka rozwiązuje takie tematy. Problem jest bardziej złożony. Nie mieszkasz sam na tym świecie....jeżeli sam ucierpisz to nie jest jeszcze taki problem, sam wiedziałeś co robisz.

Przydało by sie chyba troche OR w inne miejsce nalać, leposze smarowanie by było..........:<
Co ma przegląd techniczny wspólnego z OR, no chyba że brak jakichkolwiek szkodliwych spalin..............

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 12:28:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Cytuj:
Co ma przegląd techniczny wspólnego z OR, no chyba że brak jakichkolwiek szkodliwych spalin..............


Chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem....bez urazy.

Nie chodzi o lanie do baku OR, LOO, oleju maszynowego LAN-6 czy innych specyfików... ale domowego przerabianie samochodu, wstawiania nagrzewnic, dodatkowych obiegów i innych takich dodatkowych "instalacji" do podgrzewania.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 12:37:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2004 19:23:19
Posty: 751
Lokalizacja: okolica Krakowa
bezduszny napisał(a):
Cytuj:
Co ma przegląd techniczny wspólnego z OR, no chyba że brak jakichkolwiek szkodliwych spalin..............


Chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem....bez urazy.

Nie chodzi o lanie do baku OR, LOO, oleju maszynowego LAN-6 czy innych specyfików... ale domowego przerabianie samochodu, wstawiania nagrzewnic, dodatkowych obiegów i innych takich dodatkowych "instalacji" do podgrzewania.


Ale my nie mamy instalacji tylko na bezczelnego lejemy do baku :diabel: :diabel:

_________________
audi 90 rocznik 1986 1,6td - tak wygląda
Obrazek
JEDZIESZ NIE PIJ!!! (za dużo się rozlewa):D
Czy wiesz, że: na Biodieslu wyprodukowanym z rzepaku zebranym z 1 hektara możesz pokonać około 20.000 kilometrów samochodem osobowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 12:42:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Cytuj:
Ale my nie mamy instalacji tylko na bezczelnego lejemy do baku

No ja się pod tym również podpisuję........lać, lać i testować. Skoro taniej to grzechem jest tego nie robić.

To co mi sie nie podoba i uważam za niebezpieczne dla innych to tego typu lub zblizone do tego pomysły:
Cytuj:
w pracy wygrzebalem podgrzewacz przeplywowy 300W do diesli, ale cos mi sie wydaje, ze on chyba nie da razy podgrzewac w locie paliwa do 70-80st, ma za małą moc, najlprosciej i najpewniej byloby chyba wykorzystywać plyn chlodzący i wymieniac cieplo do OR jakims prostym wymiannikiem przeplywowym

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 13:00:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
bezduszny napisał(a):
Zaznaczam wyraźnie co by nie było niedomówień.

Nie chodzi mi o to, co lejesz do baku, ile i w jakich proporcjach....nawet i fryturę możesz zalać. To nie mój biznes..

Chodzi o przeróbki domowymi metodami, ryzykowne przebudowywanie samochodu aby zaoszczędzić kilka złotych.

Nie wiem czy ci ktoś zatwiedzi badania techniczne pojazdu....ale znając polskie realia łapóweczka rozwiązuje takie tematy. Problem jest bardziej złożony. Nie mieszkasz sam na tym świecie....jeżeli sam ucierpisz to nie jest jeszcze taki problem, sam wiedziałeś co robisz.

Jeżeli ucierpią inny .....to już jest problem i to spory.

W mojej miejscowości kilka lat temu facet w garażu sam "poprawiał" tanią radziecka instalację gazową kupioną na bazarze. Wszystko wyleciało w powietrze...on zginął.

Niestety, po za nim zmarła również inna osoba która w tym momencie obok przechodziła.

Czy ta śmierć była potrzebna....? Czy chęć zaoszczędzenia kilku złotych jest tak wielka aby robić z samochodu przez montowanie jakiś nagrzewnic czy innych wynalazków niebezpieczny pojazd ?


Niech każdy sam sobie na to odpowie....

1. Nie zamierzam przerabiac w jakikolwiek sposób samochodu i na zimę wracam do OO/ON
2. Nie wiem jaki zwiazek na LPG z dolewaniem OR do diesla ?
3. Nie zamierzam prowokować sytuacji niebezpiecznych i jesli okaze sie ze stosowanie OR spowoduje niebezpieczenstwo , zaniecham tego procederu.
Niemniej na razie zagrozeń nie widzę. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 13:26:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
bezduszny napisał(a):
To co mi sie nie podoba i uważam za niebezpieczne dla innych to tego typu lub zblizone do tego pomysły:


nie noo, bez wyolbrzymiania, nie mialem na ,ysli zadnej bomby co by miala wybuchnąć :) tylko proste urządzenie, o wielkości puszki od coca-coli , dzieki ktoremu OR bylby podgrzewany przy pomocy rozgrzanego do ~90st plynu chlodzącego.

Obrazek

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 13:55:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Tylko po co coś takiego ?

Jak jest ciepło (lato ) to i tak olej będzie swobodnie przepływał....więc jest to niepotrzebne.

W zimie...kiedy po nocy jest powiedzmy minus 20-30 stopni to też sie nie sprawdzi, bo i tak olej roslinny jest już "masełkiem" i blokuje na przewody paliwowe i filtr paliwa.

Zanim układ podgrzewania osiągnie 90 stopni....troche czasu upłynie....a i tak wcześniej musimy jakoś zapalić ten silnik na tym "masełku".
Dodatkowo...obieg chłodniczy "ruszy" kiedy silnik będzie miał już za wysoką temperaturę....a zimą to chyba mało prawdopodobne.

Cytuj:
zadnej bomby co by miala wybuchnąć

Co będzie kiedy w domowy sposób przerobiony obieg paliwa ulegnie rozszczelnieniu..... a olej dostanie się jakimś dziwnym trafem na kolektor wydechowy.... i to w czasie jazdy z prędkością około 100-150 km/h?

Mało prawdopodobne....ale czy niemożliwe ?

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 289 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: