.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 11:52:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 13:56:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
wiesz cena swoje a stan tech swoje najlepiej jest obejrzećautko i wtedy dowiesz się czy warto zapłacić 13 tysi za 2.8 COUPE
tak jest różnica i polega ona na 2 drzwiach :D

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 18:47:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Kune napisał(a):
no to wychodzi na to ze mozna kupic rownie dobrze Cabrio sprzed i po lifcie.

A co myslicie o Audi Coupe?? 13 tys zl za (z tego co pamietam 93 rok) z silnikiem 2.8 to dobra cena??
Czy duza roznica jest miedzy zwyklym B4 a Coupe?? Czy w tych modelach sa jakies mankamenty, jakies zmiany i jak wyglada z wyposazeniem?? Poduszki to byl element ktory wymagal doplaty?? Orientuje sie ktos??

Pytam o Coupe bo wychodzi na to ze duzo latwiej jest trafic to auto w dobrym stanie gdyz jest ich wiecej, te Cabrio ktore ogladalem dotychczas niestety po przejsciach :/


Zgadza sie Cabrio przed czy po liftingu, to roznica przedewszytkim w wygladzie. Podzespoly w nim sa sprawdzone od 80 B4. Audi Coupe 2.8 za ta cene to mysle ze warto, pewnie tez wyposazenie jest bogate.. Poduszki w Cabrio i Coupe byly za doplata. Coupe jest bardziej popularne, a kabrioletow jest duzo mniej. Jest to auto inne konstrukcyjnie, a wiec drozsze niz Coupe. Oba te nadwozia sa piekne mimo uplywajacego czasu wygladaja bardzo młodo. Warto sie zastanowic nie tylko nad wygladem, ale tez nad kosztami eksploatacji w przyszlosci.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2005 23:14:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
KORU napisał(a):
Facelifting byl ale dosyc maly.
Obrazek
Pierwszy model Cabrio z 1991 roku
Obrazek
Cabrio z 1994 roku zmienione zderzaki lampy oraz fotele. Potem doszedl jeszcze jeden zderzak w 1998 roku. Lampy z przodu byly zepolone z soczewkami lub bez nich.

Dla przypomnienia wersje silnikowe wszystkie w polaczeniu z napedem przednim. Systemu ASR nie bylo wogole, ale ABS wystepowal jak najbardziej.

1.8 R4 90 KM
1.9 R4 TDI 90 KM
2.0 R4 115 KM
2.3 R5 136 KM
2.6 V6 150 KM
2.8 V6 174 KM


Ten pierwszy rysunke nie przedstaia Audi Cabrio tylko Audi Coupe B3 po zabawach w Photoshopie :)

Co do silników to 1.8 90KM nigdy nie byłow Cabrio :!:
Był tylko 1.8 20V 125KM pod koniec produkcji i jeszcze krotka seria z ACE 2.0 16V 140KM :)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2005 17:07:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
jmm napisał(a):
Ten pierwszy rysunke nie przedstaia Audi Cabrio tylko Audi Coupe B3 po zabawach w Photoshopie :)


:> To wcale nie jest zdjecie Audi Coupe B3 (Typ 89) tylko wlasnie pierwszego Cabrio ktore zostalo pokazane w 1989 roku na miedzynarodowym salonie samochodowym. Jedyna czescia wspolna co widac z boku na tych obrazkach co przedstawilem, to sa tylne swiatla dzieki ktorym zauwazyles ze to moze byc B3 Coupe przerobione w Photoshopie na Cabrio. :> Zdjecia te sa znalezione w internecie na stronie poswieconej roznym modelom Audi, a wiec pochodza z wiarygodnych zrodel. Oto kolejny dowod ze tak wygladalo pierwsze Cabrio ktore pewnie bylo zrobione na bazie B3 Coupe majac z nim wspolne elementy. Produkcja cabrio ruszyla w 1991 roku. W 1992 cabrio dostalo lampy tylne z podobnymi ksztaltami jak mialo produkowane w tym czasie B4. Kolejna zmiana to rok 1994, gdzie zmienili zderzaki i lampy czyli przeprowadzili maly lifting. Koniec produkcji tego modelu rok 2000.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
To wszystko na tej stronie http://www.audicabrio.at/index0.htm
jmm napisał(a):
Co do silników to 1.8 90KM nigdy nie byłow Cabrio :!:
Był tylko 1.8 20V 125KM pod koniec produkcji i jeszcze krotka seria z ACE 2.0 16V 140KM :)

Tak zgadza sie byl silnik 1.8 o takiej mocy jak napisales. 1.8 90 KM byl montowany w B3 sedan.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2005 17:22:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ClNEK napisał(a):
czy to 1.9 tdi takie ciekawe to nie wiem bo to ta wersja 90 KM

ja zakupilem 2.3 i calym autem jestem ciagle zachwycony biorac pod uwage jego wiek i stan. tylko z silnikiem gorzej, spalanie ponizej 15 litrow to raczej nie schodzi (nie mowie o turlaniu sie na trasie) a osiagi mizerne

... bardzo ciekawe. Po niewielkich przeróbkach masz 120 kucy i moment standardowo wiekszy niz w 2,3 ...a po chipie wiekszy niz w 2.8, do tego bagaznik pozostaje ten sam a zasieg autka wyniesie ponad 1100 km ...
IMHO jesli Cabrio to albo TDI albo 2,3 albo 2,8.
PS: piekne sa B4 Cabrio ... ale niestety porzadne egzemplarze bardzo drogie jeszcze :(
Zycze powodzenia przy zakupie.
PS2 :Co do spalania w 2,3 to mi tez nie udaje sie zejsc ponizej 16 litrów gazu, wiec rozumiem kolegę. :P :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2005 20:47:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 23:19:11
Posty: 7
Lokalizacja: Tychy
Auto: Różne
KORU napisał(a):
Zgadza sie Cabrio przed czy po liftingu, to roznica przedewszytkim w wygladzie. Podzespoly w nim sa sprawdzone od 80 B4. Audi Coupe 2.8 za ta cene to mysle ze warto, pewnie tez wyposazenie jest bogate.. Poduszki w Cabrio i Coupe byly za doplata. Coupe jest bardziej popularne, a kabrioletow jest duzo mniej. Jest to auto inne konstrukcyjnie, a wiec drozsze niz Coupe. Oba te nadwozia sa piekne mimo uplywajacego czasu wygladaja bardzo młodo. Warto sie zastanowic nie tylko nad wygladem, ale tez nad kosztami eksploatacji w przyszlosci.


No 2.8 jest na pelnym wypasie, drewno, skora, elektryczne szyby x4 (:o to mnie max zdziwilo, nie wiedzialem na poczatku po co sa te przyciski dla tylu), jasna tapicerka, przestronne wnetrze, klima, komputer pokladowy i inne smaczki :) to co napewno trzeba bedzie wymienic to kierownice, poniewaz jest malutka i mojej pani nie przypadla do gustu.
Jesli chodzi o eksplatacje to czego mozna sie spodziewac?? Oczywiste jest ze 2.8 swoje spali, i ze czesci beda pewnie drozsze niz do 2.0 czy 2.3, ale mysle ze tragedii chyba nie ma?? Wiekszosc czesci powinna byc wspolna z 80B4 i 100/200?? Mam racje??

Caly czas szuka sie innej alternatywy, poniewaz moze trafi sie cos innego (chociaz to Audi zrobilo duze wrazenie), TDI napewno bedzie bardzo ciezko znalesc, klekot bylby bardzo mile widziany, gaz moze bedzie (ale tylko w gre wchodzi wtrysk), zalezy ile bedzie palilo to 2.8 :) Ogolnie mowiac poszukiwania trwaja, jesli ktos bylby z okolic Tychow to miloby bylo gdyby rzucil fachowym okiem co i jak z tym autem.

ogolnie co do cen jak narazie w katalogu INTERCARS to chyba nie ma tak zle, smiem twierdzic ze do mojego Renault 19 1.8 16v sa drozsze :) Jedynie klocki hamulcowe maja troche przesadzona cene, ale ogolnie nie ma tak zle, tak mi sie wydaje ;)

Co do silnikow Coupe to widze ze byly:
1.8 112 KM
2.0 115 KM
2.0 16v 137 i 140 KM
2.0 20v 140 i 160 (160 tez Quattro)
2.2 136 Quattro
S2 Quattro 220 i 230 KM
2.3 133, 134 (Q), 136 (FWD i Q)
2.3 20v 167 (FWD i Q), 170 (FWD i Q)
2.6 150 KM (FWD i Q)
2.8 174 KM (FWD i Q)

TDI bylo tylko w Cabrio, w Coupe nie i od roku 95


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2005 08:11:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
mała poprawka części od B4 pasują ale od 100i 200 raczej nie przynajmniej nie od wszystkich silników na przykład 2.3 w 80 i 100 troche się różnią
ale jest też sporo części pasujących oczywiście jeśli mowa jest tylko o silniku

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 18:58:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2005 12:18:49
Posty: 114
Lokalizacja: warszawa
hmm.. a wiec faktycznie Cupete łatwiej trafisz nic cabrio z prostego wzgledu ze Cabrio było drozsze i bylo ich mniej.... ja natomiast polecał bym Ci silnik 1,9 TDi jest to naprqwde bardzo dobry silnik i te 90KM w serii tez ladnie chiodzi... mój ojciec miał ten silnikw sedanie... z silnika tego bez wielkich przerubek zrobisz ok 130KM... spalanie po miescie to maximum 9l/100km.!! Ew mozesz sie pokusic o benzynke i zalozyc gaz w miejscu gdzie jest koło zapasowe... Życzę powodzenie w znalezieniu odpowiedniego dla was obojga autka... ;)

jak bys zobaczyl cos w warszawie to mode sprubowac pojechac i obejrzec... i zdac relacje..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: