mały v8 napisał(a):
baskecik napisał(a):
Diesel Steyera z BMW nowoczesny ?
Jaka głowa taka mowa ... :576:
Jak ktoś jest zblokowany w starej osiemdziesiatce w dizlu i niczym innym nie jeżdził to ja nic nie poradze.
Pozatym z ocynkiem w audi różnie bywa, ranty progi, wneki szyb wszystko leci podobnie tylko wolniej, generalnie jak sie w oplu zaleje tylne ranty dzwi i doły progów "mazidłem" to nic za bardzo nie wykwitnie.A co do komfortu , bezpieczeństawa, ładowności itd miedzy omegą B a starą osiemdziesiatką to sie nie wypowiem bo to przeciez forum audi.
Zblokowany jesteś Ty w swoim autystycznym świecie i nie docierają do Ciebie inne sygnały spoza własnego jestestwa. Szpaner amikowiec ...
Ale niech Ci będzie , obaj z Martabem jesteśmy zblokowani i niech tak zostanie.
Chciałem Ci wytłumaczyć że ten "diesel" Steyera ktory zasyciło BMW to totalna porażka projektancka, która odziedziczyła po BMW z tamtego okresu rozlatujące się głowice słabą pompę wtryskową i ogolną konstrukcję silnika, która nie wytrzymuje dużych przebiegów. Nie wspomnę o słabym układzie chłodzenia.
Co do komfortu jazdy w Omedze tutaj uważam że to jeden z najwygodniejszych samochodów jakimi jeździłem, do tego nieźle wyposażony.
Co do jakości nadwozia i blacharki - tutaj ustępuje ona mocno Audi i jest to fakt niepodważalny.
EDIT: tak naprawdę BMW zaczęło robić porządne jednostki dieslowskie dopiero w 2000 r. z nadejściem silnika 2.0 D 150 KM.