.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 02:51:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2008 18:49:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2006 17:34:23
Posty: 145
Lokalizacja: RZE
Simpson napisał(a):
ciah napisał(a):
Flyer napisał(a):
Dla M3 odpowiednikiem jest RS4 raczej.

Inaczej bym to ujął... RS4 raczej dla e46 M3 CSL (porównując seryjnie produkowane modele rocznikowo).

Teraz to pojechałeś po bandzie. Sportowy odelżony wzmocniony samochód na semi-slick'ach, z rollbarem, 2 kubłami i bez połowy wyposażenia ma być odpowiednikiem RS4 tylko dlatego że jest produkowany w podobnych latach?
Od kiedy pamiętam było tak że na zmiane BMW i Audi wypuszczało sportowe auta. I tak np po M5 E34 wyszło S6 C4+, później M5 E39, a RS6 wyszło po M5 E39, kolejną odpowiedzią było M5 E60, po czym Audi wypuściło RS6 C6!
Ot, poprostu bitwa na ilość koni mechanicznych i lata produkcji mają tu niewielkie znaczenie.

Jeśli chodzi o obecny odpowiednik S4 to byłby to raczej model 335i, a nie blisko 100km mocniejsze M.

Może nie precyzyjnei to napisałem- chodziło mi o stricte porównanie modeli ,,S'' z ,,M'' , jeśli chodzi o RS4-M3CSL to właśnie tylko w tym przypadku ,,literkowo'' wydaje się być analogiczne.

335i? wydaje mi się że to nie jest do końca trafione i wszelka dyskusja opierała by się na porównaniach moc- i czy należy je zakwalifikować do aut sportowych ( ,,S'' i ,,M'') czy raczej do ,,zwykłych''..nadmieniam, że nie znam na pamięć palety silnikowej nowej A4..
Co do jednego się zgodzę- ,,bitwa'' na moc nie odbywała się równorzędnie, był to raczej ,,policzek'' za policzek...;) Pozdrawiam :peace:

_________________
Freude am Fahren oder Vorspruch durch...nur Das macht mir spaS
Zuerst ,,Oma'' e12 m30b25 Agatgrun metallic...verkauft
Standard 735 m30b35 mit Weitec -35 und einstellbare Koni Sport von quattro-service - *****
Nicht schlecht E39 ...B44,LSD + Koni Sport - verkauft
S /// M ERFETKA S38B38 :)
...Schnee Konig - B3 3A q - crashtest ***
Ziemlich gut Papa Auto - E60 530iA
Lecker Wurst S65B40 Auf einem Stock- Na jaa :) :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2008 19:23:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
spanky napisał(a):
ciekawe jak sie to bedzie dlubac


w każdym aucie dłubie sie tak samo...w nosie - na dłubaniu w świat się nie kończy nie można ograniczać się w temacie jak kiebel w metrażu, warto (czasem czyt. przeważnie) patrzeć na samochód pod względem użytkowym a ten model imo wygląda na przyzwoity pod każdym względem ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2008 21:01:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
ciah audi znów ma 5 cylindrów :) audi TTRS 5 garów turbo, kompresor.

Tak czy siak, marka dla mnie sie zepsuła, za 10 -15 lat raczej nie będę się rozglądał za używanym audi z lat 2004-2008

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2008 14:07:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Przyspieszenia to nie wszystko. Największe postępy nastąpiły w dziedzinie zużycia paliwa. Średnie spalanie wynosi teraz 9,7 l/100km (9,9 l/100km w kombi), co w stosunku do 13,4 l/100 km poprzednika to prawdziwy wyczyn.

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2008 14:36:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Jak piszą koledzy powyżej, myślę że kończą się czasy wielkich pojemności i silników V8+ mocarnych wersjach klasy kompaktów. Podejżewam, że te największe V8, V10 i V12 będą już zarezerwowane dla topowych wersji limuzyn i stricte sportowych modeli.
W przypadku Audi IMO w jeszcze kolejnej odsłonie prędzej zobaczymy 300+ konne 2.0 TFSI niż 5.0 z S6/S8. Wynika to z koniecznością połączenia "niemożliwego", tj, ekonomii, ekologii i coraz wyższych wymagań klientów. Póki co nie byłem w grupie docelowej dla nowych modeli S ( :diabel: ), ale wydaje mi się, że kiedyś klient decydując się np na S6 liczył się ze spalanie ma na poziomie 18+ l./100km i koniec, a jak chce taniej to kupuje mniejszy silnik i tyle. Teraz, w dobie innych możliwości technologicznych to "niemożliwe" jak widzimy staje się całkiem realne, tj ponad 300 konny wóz potrafi spalić 10 lub mniej litrów więc producenci po prostu pójdą tą droga... ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: