Simpson napisał(a):
ciah napisał(a):
Flyer napisał(a):
Dla M3 odpowiednikiem jest RS4 raczej.
Inaczej bym to ujął... RS4 raczej dla e46 M3 CSL (porównując seryjnie produkowane modele rocznikowo).
Teraz to pojechałeś po bandzie. Sportowy odelżony wzmocniony samochód na semi-slick'ach, z rollbarem, 2 kubłami i bez połowy wyposażenia ma być odpowiednikiem RS4 tylko dlatego że jest produkowany w podobnych latach?
Od kiedy pamiętam było tak że na zmiane BMW i Audi wypuszczało sportowe auta. I tak np po M5 E34 wyszło S6 C4+, później M5 E39, a RS6 wyszło po M5 E39, kolejną odpowiedzią było M5 E60, po czym Audi wypuściło RS6 C6!
Ot, poprostu bitwa na ilość koni mechanicznych i lata produkcji mają tu niewielkie znaczenie.
Jeśli chodzi o obecny odpowiednik S4 to byłby to raczej model 335i, a nie blisko 100km mocniejsze M.
Może nie precyzyjnei to napisałem- chodziło mi o stricte porównanie modeli ,,S'' z ,,M'' , jeśli chodzi o RS4-M3CSL to właśnie tylko w tym przypadku ,,literkowo'' wydaje się być analogiczne.
335i? wydaje mi się że to nie jest do końca trafione i wszelka dyskusja opierała by się na porównaniach moc- i czy należy je zakwalifikować do aut sportowych ( ,,S'' i ,,M'') czy raczej do ,,zwykłych''..nadmieniam, że nie znam na pamięć palety silnikowej nowej A4..
Co do jednego się zgodzę- ,,bitwa'' na moc nie odbywała się równorzędnie, był to raczej ,,policzek'' za policzek...
Pozdrawiam