AUDI S4 2.2T Program + pare dodatków
~ 300 km waga 1640 kg vs M3 nie pamientam jake oznaczenie w bmw ale to była ta 344 konna 2004 r. beta około 1500 kg.
Lukasik opisywał to na ST. ,ale napisze jeszcze tu ,skoro wątek sie pojawił.
A było to tak. Jeździliśmy z Lukasikiem po mieście i jeszcze jednym gościem . Skręcamy z Lipowej w Malmeda ,jedziemy prosto i wyłania nam sie ładniutka beta .Zbliżamy sie jeszcze i wtedy sie okazuje że to M3 ,kierownik bety wdząc nas rusza .Dojeżdzamy do Piłsudskego ,on kierunek w lewo to my za nim .Zrobiło sie luźniej i M3 buta to samo my 1 równo za betą 2 tosamo , kawałek tyójki równo ,aż mi sie gemba uśmiechneła że nie może odskoczyć . Na aleji było dość ciasnowato ale udało nam sie stanąć na światłach. Przygazówka w becie , ja już wciskam przycisk DIFF , a tu nagle M3 startuje tylko sie żółte zapaliło i znów za nim bo nie byłem w tym momęcie przygotowany , ale to nic gonimy dalej M3 .Bylo sporo aut wtedy M3 skakało z pasa na pas , mnie troche przyblokowali na Solidarności ale na Jana Pawła udało mi sie stanąć na pasie do skrętu w prawo w ul. Konstytucji 3 Maja , a beta stoji na pasie obok. Szybka w dół gadamy z kierownikiem M3 i ustawiliśmy się na TBS-ach ,przy okazji okazało sie że w becie też jest balast w postaci 2 osób + kierownik .Stajemy już na tym osiedlu ładna dwó pasmowa prosta ok +400 .Startujemy na trzeci klakson ,balast w samochodzdie
,przycisk DIFF ON . Trzeci klakson i start z ok. 6500 obr. i praktycznie odrazu 2, pod koniec dwójki M3 z tyłu
,ciężko powiedzieć ile ok. 1,5 długości 3 bieg dalej prowadze i odziwo nie zbliża się M3 koniec trójki 170 KM/h a M3 niedała rady . Zaczeliśmy zwalniać dojeżdzając do Kołłątaja .Skręcamy w prawo . Znów dwa pasy i tasama historia z tym że to jest już dłuższy odcinek i jest tam dosyć ciasny zakręt jak sie gróbiej leci. 1 ,2,3 audi z przodu ,przed zakrętem zaczełem hamować i wtedy M3 wprzedziło nas . Staneliśmy zaraz za zakrętem na przystanku autobusowym. Balast wysiadł . Pojechaliśmy jeszcze raz sprawdzić sprzęt:0 tym razem wypuszczał Lukasik .Start 1 bieg audi 2 dłógości z przodu M3 troche wtedy dało ciała na starcie 2 ,beta nie da rady dogonić ,3 to samo ,4 zbliża sie zakręt troche popuściłem noge z gazu bo było ciasno . Końcówka 4 biegu M3 wyprzedza przy 200 km/h.
Gdyby nie ten zakręt to może bym przewage utrzymał do 220 km/h.
Ale i tak sie ciesze z wyniku