baskecik napisał(a):
Ale jak wspomnialem odstawcie emocje i doraździe mi na chlodno bo raczej potrzebuje poorady co kompleksowo mnie zadowoli analizujac powyzsze zalozenia a nie to co ma najwiecej KM i Nm ... tego od Was oczekuje i wiem ze moge na Was liczyc ... jak zawsze.
Niemniej slabo znam A100 i dlatego moje pytania.
Już sie robi
baskecik napisał(a):
- autko musi sie ladnie prezentowac...
Kwestia rezania w obydwu, ani B4 ani C4 nie prezentują sie świetnie w serii
baskecik napisał(a):
- ... i byc baaaardzo wygodne
C4
baskecik napisał(a):
- nie musi miec wiele koni, (jak bedzie trzeba to sobie dorobię)
B4 (mało koni i łatwo dorobić dużo
)
baskecik napisał(a):
- ABS
Bez znaczenia (sa w obydwu z tego co pamietam)
baskecik napisał(a):
- klima (moze byc mechaniczna, jak klimatronik to tez fajnie)
tu zalezy od wypasu, żadna nie miała w standarcie
baskecik napisał(a):
- elektryka minimum przednich szybek
j.w.
baskecik napisał(a):
- elektryczny szyberek
j.w.
baskecik napisał(a):
- niestety (albo stety) musi byc oszczedne ... robie ostatnio zbyt wiele km, i zaczynam odczuwac to na kieszeni.
B4
baskecik napisał(a):
- nie musi byc quattro
bez znaczenia.
Wg. tej kalkulacji wynika ze potrzebujesz auta bardzo oszczędnego, C4 niestety kosztuje troche więcej jeśli chodzi o koszty ON. Jeśli komfort B4 Ci odpowiada to ja bym został przy B4 i szukał autka jak najbardziej wypasionego droższego, lub ewentualnie tańszego + rezanie.
To tak na chlodno
Pozdrawiam i owocnych poszukiwań życze
PS. Tak jak Sprinter zauważył masz jeszcze możliwość kupienia A4 w tej cenie, prawdopodobnie juz na AFN'a starczy