.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 06:50:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zawirusowalem swojego dupowoza :)....Nowe mody zrobione
PostNapisane: 06.kwi.2006 17:35:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
Dzisiaj z Lukasikiem bylismy u niedzwiadka,wgralem sobie programik MTM'u niby na 304km ;-) ale jak jest 270-280km to tez dobrze :diabel: ,chcialem odrazu skoczyc do VTG na hamownie ale nie bylo czasu
jazda sie zmienila na super extra, teraz w piku laduje mi 1.3 1.4 bara, do 7000tys idzie jak rakieta,przy 200 km/h na szostm biegu tak przyspiesza jak przy 150 (volvo i opelek naciely sie na nas dzisiaj w drodze powrotnej,szczegolnie litwin w volvo byl strasznie zdziwony :D )Lukasz pewnie dopisze jakies wrazenia co ja pominalem generalnie jestem bardzo zadowolny i to chyba poczatek modow bo juz sa nowe pomysly w glowie :) ,po swietach ja zhamuje i zapodam wykres

_________________
A8


Ostatnio edytowano 17.maja.2006 20:03:06 przez wariatquattro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 18:23:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
samym programem ponad 300 psow?
ja mam w piku niby 1,5 bara :diabel:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 19:06:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
a czy jest jakiś niezły wirus do mojego 1Z - 1.9 TDI - mam 66 kW jak w fabryce dali. No i ile coś takiego może kosztow żeby sie nie naciąć ...
P.S.
nie chce zniszczyś auta więc ile można bezpiecznie go podkręcic ?

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zawirusowalem swojego dupowoza :)
PostNapisane: 06.kwi.2006 20:15:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
wariatquattro napisał(a):
to chyba poczatek modow bo juz sa nowe pomysly w glowie :) ,po swietach ja zhamuje i zapodam wykres


Hehe, widze ze jednak wirus "S" istnieje i jest nieodwracalny w skutkach... :diabel:

Gratuluje, zazdroszcze i czekam na wyniki :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 20:26:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
miałem przyjemność testować ten program jakiś czas temu...
musze powiedzieć róznica w stosunku do serii jest znaczna

1.3-1.4 i jazda :D

tak przy okazji... co na takie podniesienie DV i WG? nie warto tam trochę
namieszać?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 05:45:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
WG mam wkrecony 3,5obrotu (potestuje jeszcze),a DV seryiny to wielka "kupa" podobno szybko pada i zdarza sie ze przy 90%doladowania moze juz byc uchylony...
warto wstawic cos takiego tylko potem trzeba wyregulowac sprezyne

Obrazek

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 15:06:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
dzisiaj u nas na lotnisku pomierzylem g-tech'em
0-100km/h 5,42s sam w samochodzie
0-400m. 14,28 w dwie osoby predkosc na koncu 400m 170km/h(105mil)
ale juz sprzeglo nie daje rady :D

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 16:20:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Coś za dobre te wyniki jak na S4 :P

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 16:35:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
tak pokazalo na g-tech'u

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 17:34:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
wariatquattro napisał(a):
ale juz sprzeglo nie daje rady :D

ile niutkow masz teoretycznie? ;-)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 18:01:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
niby 420 ;-) ,ono dziala normalnie czasami tylko przy strzale z jedynki i po przelaczeniu na dwa pare razy sie usliznelo,a tak jak narazie dzilala normalnie pewnie juz wczesniej kulalo
Bilu masz u siebie k24?

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 07:27:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
wariatquattro napisał(a):
niby 420 ;-) ,ono dziala normalnie czasami tylko przy strzale z jedynki i po przelaczeniu na dwa pare razy sie usliznelo,a tak jak narazie dzilala normalnie pewnie juz wczesniej kulalo
Bilu masz u siebie k24?

u mnie tez zaczyna sie slizgac.
mam k24.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 07:30:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
:D jechalem obok kierowcy. Wrazenia calkiem pozytywne :) fajnie napisany program MTM, autko plynnie cisnie do przodu, nawet na 6tym biegu przy 200km/h nagniata w plecy :D

wg zapewnien niedzwiadka, jest to tzw program bezpieczny, czyli na niskich obrotach jest delikatny i nie obciaza silnika. Rozwija moc plynnie, bez "kopa" przy 3000-3500. tak z moich odczuc max(!) wydajnosc lapie (na 2gim biegu) troche ponizej 4tys (co nie oznacza ze nizej nie przyspiesza, na pewno lepiej niz w serii :D) i ciagnie plynnie, mocno i rowno do ~6500. Tak mi sie podoba, bo przy dynamicznej jezdzie i tak bedzie sie korzystalo z zakresu 4-6+tys.

hohenester ktory siedzi u barta.w moim zdaniem jest troche bardziej agresywny, szczegolnie nizej, juz od 3tys , ale chyba max wydajnosc jest porownywalna. Troche ciezko jest to wyczuc ;) trzeba bedzie kiedys zmierzyc.

Na trasie astra 2.0T mogla cmoknąć pompke, a volvo T5 nie wiedziało co sie dzieje ;) Fajnie to musi wygladac z zewnatrz jak ktos 170-200 konna astra przyspiesza max na szybkostradzie przy 160-180km/h ;) a tu z tylu podjezdza wsciekle audi ;) kierunek i wciaga jedna dziurką tylko smiech :D jeszcze kowboj jechal lewa stroną :D

generalnie jestem za chipowaniem, bo spalanie przy normalnej jezdzie wcale nie wzrasta, a jednak ma sie do dyspozycji troche wiecej mocy ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 08:06:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
dobra, a teraz obstawiamy, co pierwsze padnie :] Stawiam na sprzęgło a potem skrzynię :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 08:34:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Leo napisał(a):
dobra, a teraz obstawiamy, co pierwsze padnie :] Stawiam na sprzęgło a potem skrzynię :D


sprzeglo juz do wymiany bo sie poslizguje ;) a skrzynia potrzyma, bo darek spokojnie smiga, szczegolnie na jedynce, ktora troszke wyje ;)

...sprzeglo bedzie pierwsze ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 10:17:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3121
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
jestem laikiem w temacie ale napiszcie mi (moze byc na PW) ile caly koszt operacji kosztuje $$ ;)

_________________
coupe turbo quattro 3B '91
A8 4E BFM '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 19:48:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
kolejne mody zrobione :peace:
wydech 65mm
poprawiony dolot
zmiana turbo na k26,jutro koncze skrecac zobacze co sie bedzie dzialo :D
zdam relacje
dalsze plany to
zmiana IC (wypie..le chyba chlodnice od kilmy) bo w tym dupowozie miejsca z przodu nie ma :<
poprawienie kolektora dolotowego
wywalenie wszystkich gumek od turbo do przepustnicy
no i przede wszystkim wkoncu pojechac na hamownie :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


foty slabej jakosci bo telefonem roboine

_________________
A8


Ostatnio edytowano 18.maja.2006 20:27:05 przez wariatquattro, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 19:55:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
No to będzie się działo.... :diabel: :diabel:

Czekam na dalsze relacje.

Napisz ile kosztował wydech :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 20:08:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
niecale 300zl :D caly dzien z kolega robilem,oczywiscie nie z kwasowki,z czasem mam w planach zrobic DP 3cale i dalej tak jak mam 2,5 wtedy z kwasowki zrobie

EDIT:
przed chwila po wlozeniu K26 odbylem pierwsze testy :diabel:
zmiana jest duza,od 1,4 bara do ociecia spada do 1bar doladowania :D(w K24 spadalo do 0.8) ,roznica w przyspieszaniu jest duza, zaczyna ladowac od 3000tys/obr (K24 od 2500 obr ladowalo) teraz szybciej sie w obroty wkrec,w sobote dalsze testy :peace:
mam jeszcze jedna K26 i w poniedzialek wioze zrobic hybryde K24/26
tylko do konca nie wiem jak to zrobic moja goraca strona a zimna z K26 lub odwrotnie :zly:

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: No Bardzo Nieźle
PostNapisane: 03.sie.2006 18:30:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2006 23:19:47
Posty: 20
Lokalizacja: Mielec
No powiem Ci że ładnie ci śmiga jak na 2.2T.Ja mam S4 2.7T z programem 315KM i mam prawie identyczny filmik od 0-100 i porównywałem go z twoim też do 140km/h to idzie prawie tak samo (różnice najwyżej ok. 0,3s).Także wierzę że masz te osiągi.Kto ci robił silnik i skąd bierzesz turbiny?Ja też mam ochotę jeszcze zwiększyć moc.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: