.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 11:17:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jak wygląda awaryjność tych modeli w stosunku do Audi C4
PostNapisane: 06.maja.2014 20:12:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Dymian napisał(a):
:) to żeś pojechał:) mam 290kkm na budziku i nie zanosi się na remont zwłaszcza, że jedyne ubytki oliwy to są przy simmeringach wału i wałkach, które ogarnę przy zmianie rozrządu:P (6kkm po niemczech autostradowymi prędkościami i ubyło tyle co nic na bagnecie)
I doczytaj trochę co tam za silnik siedzi bo może Ci się z v6 2.0 pomerdało :P bo 2,5 ma tyle samo wspólnego za Japonią co ja z księdzem. I akurat części do 2,5 w tej budzie są tańsze jak do c4, baa mam kię sportage 2.0 i do niej są części droższe.
Ogólnie mam na podwórku mazdę, kię, suzuki, subaru iii audi;) to do audi za czym bym nie zadzwonił to w 90% mają na miejscu i to czasem mają 2 różne rozmiary jakie występują na półkach a przy pozostałej szarańczy to rzadko kiedy coś mają ale nie ma problemu na drugi dzień coś skompletować- jedynie w subaru kilka razy się ASO ratowałem.


Po pierwsze 2.0 i 2.5 to bliźniacze motory, oczywiście są produkcji Japońskiej, pisz sobie co chcesz, ale to motory to szmelc i tyle. Ja nie znam osobiście jeszcze Vki w Xedosie, która by była sucha, i nie brała oleju przy tym kopcąc jak lokomotywa. Mimo, że stylistyka fajna, to NIGDY nikomu nie polece tego auta.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jak wygląda awaryjność tych modeli w stosunku do Audi C4
PostNapisane: 06.maja.2014 21:57:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
mówisz to na przykładzie jednego swojego auta?
Widocznie miałeś taki zajefajny egzemplarz- w każdej marce się takowy trafi a wszystko w zależności od poprzedniego właściciela.
Masz e39 ze sporym nalotem i jakoś nie oponuje Twojego chwalenia mimo, że zdarzyło mi się kiedyś 2 różne sztuki 2.8 holować, które były mechanicznymi padłami- to nie wina BMW lecz właścicieli.
A jak nie widziałeś nie dymiącego xeda to widocznie mało widziałeś.

Jakoś nie dolewam oliwy między wymianami nawet po wielogodzinnej jeździe po niemczech- ani nigdy nie zadymiła- czego nie mogę powiedzieć o swojej byłej omie B, gdzie po remoncie potrafiła olej wypić i przydymić. A znam również kilka innych sztuk mazd ze zlotów, którym daleko od puszczania bąków.
Koniec OT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: