Pokazuje to co każdy kto montował choć raz MaxGear, czy inne g....o wie, że to g...o i można założyć na 5 tys km, a jak chce się jeździć to się zakłada Lemfordera
- choć i MeyleHD też daje radę
Co do materiału - przecież to nie jest tak, że chinol może to zrobić z plasteliny, albo modeliny (bo to twardsze
) - są na to normy i tyle, materiał z grubsza jest ten sam - choć ten jeden co go chcieli na pół pęknąć się jakoś dziwnie "ciągnął" jakby było tam za dużo kału a mało czuku
Ważniejsze moim zdaniem jest zaprasowanie silentblocków, ilość czuku w gumie z której są wykonane, i siła powodująca wypięcie sworznia - reszta, to tak naprawdę jak pisałem wyżej - taki test trochę bez sensu
bo nie testuje elementu poddanego testowi w kluczowych dla niego punktach, trochę tak jakbyś testował rower do trialu na chopkach i jednym z parametrów testów byłoby pęknięcie dolnej rury