adik napisał(a):
Witam
Dawno się nie logowałem ale samochód znam ,miałem dwa egzemplarze ktorymi jezdziłem ok 100tys km. więc podam fakty odnośnie eksploatacji .Samochód jak na dzisiejsze czasy bardzo prosty konstrukcyjnie z zawieszeniem tradycyjnym a nie zadnym pneumatem z bardzo trwałym i bezproblemowym V8 o symbolu m113 i rowniez trwałej skrzyni pieciobiegowej.Jeden z moich egzemplarzy przy sprzedaży posiadał 340tys km oryginalnego przebiegu i skrzynia chodzila idealnie.Hamulce jeśli dobrze pamietam normalnie dostapne z zamiennikow z modelu 500 a nie jakies kosmiczne ceny jak w dzisiejszych AMG. Model W163 55 AMG po lifcie bardzo fajnie wykonany w srodku z naglosnieniem bose w standardzie bardzo obszerny samochod i z duzym bagaznikiem w stosunku do dlugosci auta.Ale zeby nie bylo tak idealnie to prowadzenie tego samochodu jest mocno specyficzne poniewaz jest konstrukcja ramowa i na dolach po prostu trzesie ,najlepiej przejechac sie przed zakupem zeby nie byc rozczarowanym ,jesli chodzi o mnie to obecnie posiadajac x5 4,6 is doceniam dobre prowadzenie i wyzszy komfort BMW natomiast pod wzgledem kosztów to BMW masakruje finansowo kogos kto chce ja utrzymac w pelnej sprawnosci po latach natomiast w Amg to jest smiesznie tanio w tym porownaniu,oczywiscie mowie tu w obu przypadkach o porzadnych bezwypadkowych sztukach ze Szwajcarii.
To jak wyjaśnić obecność pneumatycznego zawiasu u kolegi w ML55 AMG? Custom?