a widzisz Zarat... trzeba było się meldować dwa miechy temu jak swojego ixa goniłem...było nawet ogłoszenie
3,0d i wszystko w temacie nalepiej jak trafisz bez DPF to wtedy od razu masz słynne klapki z głowy. Ogólnie silnik pancerny i przyjemny w eksploatacji.
Podczas jazdy wybadaj skrzynie czy działa płynnie...w tym roczniku będzie 6hp26 czyli dość solidna konstrukcja, ale koło 200kkm może zacząć już coś marudzić co oczywiście regułą nie jest... u siebie zregenerowałem sterownik (mechatronika) i hulało.. (koszt bez wymiany oleju 7-8 setek peelenów czyli bez tragedii). Szczególnie zwróć uwagę czy krótko przed zatrzymaniem skrzynia nie kopie...to są pierwsze objawy. O płynności przekładania biegów nie wspominam bo to oczywiste. Ta skrzynia jak sprawna to zmianę biegów powinno być widać praktycznie tylko na obrotomierzu
Kolejny temat to skrzynia rozdzielcza (reduktor) też lubi się wysypać, a jest drogi. Najczęstszym pierwszym objawen jest huczenie,wycie w okolicach 2tyś obrotów...
Dolne ranty drzwi też oblukaj czy rudy nie bierze...jak nie bierze to czujnikiem przeleć czy od listwy w dół nie robione już coś było...