Dymian napisał(a):
Cześć!
specjalnie w HP- bo to o rozbicie mitu chodzi, a nie o problem stricte techniczny, do rzeczy:
pacjent audi A3 8P 2.0TDI- padła sprężarka klimy- no ok, nówka wleci, trudno stało się- jednak mechanior wymyśla dodatkowo czyszczenie układu i wymianę chłodnicy na nową- bo jej się nie da wyczyścić według niego, bo ma małe kanaliki.
Koleś wymyśla i naciąga czy raczej ogarnia temat i czas uszy po sobie położyć i drenować konto dalej.
p.s. jak mod stwierdzi, że to raczej do technicznego: przenosić z błogosławieństwem
A na pewno padła ? bo mi nigdy jeszcze w żadnym aucie nie padła zdarzały się przypadki ,że się nie załączyła ale to zawsze była wina albo dziury albo czujnika ciśnienia ,
w zeszłym roku przestała działać mi w e39 postanowiłem zerknąć w tym pojechałem do znajomego niby gaz jest trochę ale trochę dobił nic lipa ,sprawdzamy wentylator brak napięcia ,pojechałem do domu po komputer ruszyłem wentylator testem działa grzebiemy dalej błąd czujnika ciśnienia , pewnie padł nic wymieni się ja za kostkę a kostka lużno siedzi na czujniku wypięła się z zabezpieczenia .
Jak ja zmieliło to trzeba by było czyścić układ z opiłków żeby nie załatwiły drugiej a z chłodnicy raczej się nie da wypłukać dobrze .