.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 18:36:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2002 10:14:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
DeS napisał(a):
Hansik napisał(a):
Des , da rade zalac ... najprawdopoddobniej jest tak jak mowi jajek ... albo zaplon , albo paliwo ... mozesz sprawdzic pompe palowowa i wtryskiwacz ... to jest monowtrysk ?

jezeli to nie zaplon to moze faktycznie jest cos nie tak z wtryskiem albo sterowaniem wtryskiem ... ale jakby byl problem ze sterowaniem to w kompie bylyby bledy


Hans nie da rady zalać takiego silnika !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wiem z naprawdę doświadczonych żródeł i z praktyki na moim aucie !!!
Pozdraff
DeS



popieram Hansa. da rade zalac jezeli cos jest zepsute. np czujnik temperatury....
nie wim ile jest czujników Halla w Audi, mysle że jeden albo 2 )na wale głónym i w aparacie zapłonowym), gdy taki czujnik jest jeden i jest uszkodzony to komputer wogóle nie wie ze silnik sie obraca i nie podaje paliwa. kiedy są dwa a jeden jest uszkodzony to w trybie awaryjnym komputer sam podstawia wartosci pod drugi czujnik i silnik powinien odpalic z informacją o błędzie (kontrolka)

PAP

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2002 11:12:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2002 19:16:54
Posty: 331
Lokalizacja: Wawa
Ataman a ten magik od elektryki ma moze VAGa?:)
Musze gdzies w koncu postawic to autko do zdiagnozowania...za jakies rozsadne pieniadze:)


pzdrw
Neme

_________________
Coupe 2.3 Quattro
*** Nobody is perfect. So call me Nobody ***


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2002 12:42:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
NemeretH napisał(a):
Ataman a ten magik od elektryki ma moze VAGa?:)
Musze gdzies w koncu postawic to autko do zdiagnozowania...za jakies rozsadne pieniadze:)


pzdrw
Neme

Wybacz głupie pytanie - co to jest VAG? - jezeli chodzi o komputer i program diagnostyczny Vw/Audi - to ma - mój samochód był podłączny do niego juz kilka razy. Cenowo gosciu jest baaaaardzo O.K.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2002 13:25:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2002 17:39:24
Posty: 22
Lokalizacja: BYTOM
Hansik napisał(a):
Des , da rade zalac ... najprawdopoddobniej jest tak jak mowi jajek ... albo zaplon , albo paliwo ... mozesz sprawdzic pompe palowowa i wtryskiwacz ... to jest monowtrysk ?

jezeli to nie zaplon to moze faktycznie jest cos nie tak z wtryskiem albo sterowaniem wtryskiem ... ale jakby byl problem ze sterowaniem to w kompie bylyby bledy


Silnik to ABT Mono - Motronic

A czy ktos moze słyszał o "czujniku tenperatury zasysanego powietrza" czy jakos tam... to taka pierdolka wyglada jak glowka od zapałki i jest przyczepiona do obudowy wtrysku w gardzieli przepustnicy - widac ja z gory po sciagnieciu dekla filtra powietrza. Jak tym poruszałem to auto zapaliło, a moze to poprostu zbieg okolicznosci....

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2002 13:30:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
ooooooooo to moze byc trafiony strzal (jakis nie pewny styk )

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2002 17:05:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2002 16:31:31
Posty: 85
Lokalizacja: wrocław
czujnik HALLA jest jeden i jak on padnie to nie bedzie iskry na swiecach ani paliwa w cylindrach bo wtryski nie podadzą to jest efekt domina jak HALL nie poda sygnału do czujnika wału korbowego to czujnik wału nie poda sygnału do komputera o otwarciu wtrysków i podania iskry , a VAG nie wykryje błędu jak auto będzie odpalało musisz zawiesc auto wieczorem do warsztatu i rano go podłaczyc do VAGA i wtedy bedziesz pewny co jest przyczyną :( :(
pozdrawiam

_________________
AUDI A4 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: