kubazak napisał(a):
Co do wtrysku gazu to teoretycznie jest możliwe.Instalacja potrzebuje sygnał lambda,TPS,Map.Twój silnik nie ma chyba MAP-sensora i trzebabybyło go dokupić ale to nie problem.Przy wtrysku mechanicznym problem jest tylko z odcięciem wtrysków.Mysle ze to wszystko do zrobienia.Jeżeli chodzi o gaz podciśnieniowy(z mikserem) to napewno będzie o połowe tańszy ale chyba nie bedziesz zadowolony z osiągów.
Kuba moj silnik nie ma niczego.
MAP sensor u mnie to klapa spietrzajaca.
Dlatego zeby zainstalowac gaz trzeba wyposazyc silnik we wszystkie niezbedne czujniki(MAP, TPS, Lambda, niezalezny czujnik Temp silnika)
I teraz moje pytanie to czy taki system na rynku jest. Cena nie gra roli, fura musi chodzic.
Ten samochod to solidna baza do modyfikacji ale nie moge sobie pozwolic na ciagle wizyty w warsztacie.
To nie te warunki, goscie tutaj krzycza od 50-100euro za godz pracy co nie oznacza ze sa takimi dobrymi fachowcami. Znajoma zainstalowala gaz w 80-tce z 90 roku i jezdzil tylko w lecie, po nadejsciu chlodow silnik nie pracowal na gazie. Na podstawie zachowania(i setki dodatkowych pytan bo nie widzialem wozu) stwierdzilem ze parownik musi miec utrudniony badz calkowicie zatkany przeplyw wody. Raz to jej nawet parownik zamarzl. Teraz ona to auto sprzedaje bo goscie sobie nie poradzili!!!
Najlepiej im wychodzi wymiana paska rozrzadu, 100euro i odskok.
Jaki system instalujesz BRC Just Heavy czy Flying Injection?
Daj znac jak sie woz zachowuje no i jaka cena?
Hans to ty masz sekwencyjny wtrysk, Common Rail na gazie?
SEQUENT BRC?
Pozdrowienia
KM