.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 09:55:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2003 12:04:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
Mój wrtysk bedzie montowany we wtorek.Wszystkie części już są.Ja mówiłem o wtrysku nie sekwencyjnym jak u ciebie ale o ciąłym jaki będzie u mnie.Jest jeden dystrybutor który rozdziela równo na wszystkie wtryski i nie bazuje na informacjach z komputera.Taki wtrysk jak masz ty to co innego.Masz racje,wszystko zalezy od rodzaju wtrysku gazu.
W ogóle to zdam niedługo relacje z jazd testowych. :D

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2003 12:56:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2002 15:06:21
Posty: 126
Lokalizacja: Belgia
kubazak napisał(a):
Co do wtrysku gazu to teoretycznie jest możliwe.Instalacja potrzebuje sygnał lambda,TPS,Map.Twój silnik nie ma chyba MAP-sensora i trzebabybyło go dokupić ale to nie problem.Przy wtrysku mechanicznym problem jest tylko z odcięciem wtrysków.Mysle ze to wszystko do zrobienia.Jeżeli chodzi o gaz podciśnieniowy(z mikserem) to napewno będzie o połowe tańszy ale chyba nie bedziesz zadowolony z osiągów.

Kuba moj silnik nie ma niczego.
MAP sensor u mnie to klapa spietrzajaca.
Dlatego zeby zainstalowac gaz trzeba wyposazyc silnik we wszystkie niezbedne czujniki(MAP, TPS, Lambda, niezalezny czujnik Temp silnika)
I teraz moje pytanie to czy taki system na rynku jest. Cena nie gra roli, fura musi chodzic.
Ten samochod to solidna baza do modyfikacji ale nie moge sobie pozwolic na ciagle wizyty w warsztacie.
To nie te warunki, goscie tutaj krzycza od 50-100euro za godz pracy co nie oznacza ze sa takimi dobrymi fachowcami. Znajoma zainstalowala gaz w 80-tce z 90 roku i jezdzil tylko w lecie, po nadejsciu chlodow silnik nie pracowal na gazie. Na podstawie zachowania(i setki dodatkowych pytan bo nie widzialem wozu) stwierdzilem ze parownik musi miec utrudniony badz calkowicie zatkany przeplyw wody. Raz to jej nawet parownik zamarzl. Teraz ona to auto sprzedaje bo goscie sobie nie poradzili!!!
Najlepiej im wychodzi wymiana paska rozrzadu, 100euro i odskok.

Jaki system instalujesz BRC Just Heavy czy Flying Injection?
Daj znac jak sie woz zachowuje no i jaka cena?

Hans to ty masz sekwencyjny wtrysk, Common Rail na gazie?
SEQUENT BRC?
Pozdrowienia
KM

_________________
Audi 100, AVANT, QUATTRO, 2.3B-NF, '91-C3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2003 13:01:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
niet , SGI Elpigazu , ale nie wiem jak nazywa sie holenderska firma ktora dla Elpigazu to robi

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2003 13:01:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2002 15:06:21
Posty: 126
Lokalizacja: Belgia
Zobaczcie sobie jak gosc zainstalowal TPSa w takim samym silniku(przynajmniej kolektor jest ten sam) ;-)
http://www.mswanson.com/phpix/?mode=alb ... Fefi%2Ftps
Pozdrowienia
KM

_________________
Audi 100, AVANT, QUATTRO, 2.3B-NF, '91-C3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2003 13:14:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2002 15:06:21
Posty: 126
Lokalizacja: Belgia
Hansik napisał(a):
niet , SGI Elpigazu , ale nie wiem jak nazywa sie holenderska firma ktora dla Elpigazu to robi


Hans nie badz taki skromy, powiedz cos wiecej na temat zachowania samochodu i roznicy w porownaniu z podcisnieniowym.
Pozdry
KM

_________________
Audi 100, AVANT, QUATTRO, 2.3B-NF, '91-C3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2003 13:19:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
hmm...Jezeli byłby tps i lambda to moznabybyło spróbowac ale tylko BRc just heavy bo fly jest dedykowany do określonego modelu i są to tylko modele z lat ok 96 do 2000.Pozatym w JH można sobie samemu modyfikować mape wtrysku gazu i nie musze mówić co to daje przy modyfikacjach w silniku.Natomiast systemy sekwencyjne opieraja sie na danych z kompa samochodowego pozatym musi byc stworzona mapa wtrysku do konkretnego numeru silnika i nie można jej modyfikować(w wiekszosci przypadków). :)
Moja instalacja będzie kosztowała ok 4000.

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2003 13:22:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
proponuje wejsc na jakis czat bo ta rozmowa wolno idzie. :-D

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: