minusy ??? ... chlopie ... wiem ze jest sporo autek ktore maja wady fabryczne do ktorych wlasciciele sie przyzwyczaili ..np. problemy z temperatura wody w Oplach ... ale jezeli chodzi o Audi to kwestia jest tylko subiektywnych odczuc dotyczacych wrazen z jazdy ... jednym slowem : super auto ktorego nie trzeba reklamowac ...a co do rzeczy ktore warto sprawdzic to przede wszystkim czy nie bylo bite ( za mocno ) , ale to moze stwierdzic tylko ktos kto zna sie na blacharce , a najlepiej blacharce Audi ... bo Audi nie powinno WOGOLE rdzewiec ... calosc jest ocynkowana w 100 % a niektore elementy zawieszenia sa aluminiowe ... poza tym bardzo wazne w turbo dieslach jest stan silnika i turbiny ... to rowniez lepiej sprawdzic u kogos kto wie jak powinna wygladac dobra turbina i silnik no i ma do sprawdzenia tego jakis sprzet , a nie "na oko" ... poza tym to sa jush tylko kwestie exploatacyjne wiec tarcze, klocki , opony , jezeli jest klima to sprawdz czy dziala ( no co prawda zima jest ,ale idzie sprawdzic ) , stan sprzegla ( jezeli rusza bez gazu i nie szarpie to znaczy ze docisk jest prosty i sprzeglo powinno lapac tak w polowie ... jezeli lapie wyzej to znaczy ze jest cos nietak z tarcza bo sprzeglo jest hydrauliczne i sie go nie reguluje) .Sprawdzic mozna tesh wiele i nych rzeczy ,a najlepiej to jechac na stacje diagnostyczna ( tam gdzie sie robi przeglady ) i zrobic mu taki caly przeglad lacznie z amorkami i geometria ...
_________________ A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl
|