nie wiem co ci przeszkadza ze troche plynu zostanie na dnie w chlodnicy ... to jest moze 0,5 litra ... generalnie zmiana plynu polega na odlaczeniu tego grubego weza przy chlodnicy i przysilniku ( przed i za termostatem ) a jak chcesz wyczyscic uklad chlodzenia to powinna byc gdzies od dolu dostepna sruba po odkreceniu ktorej splywa caly syf z odstojnika w bloku silnika ... nie wiem jak to jest w 2.3 ale w 2.8 jest to w tylniej czesci bloku w glebi otworu jest sruba ... mozna jeszcze przeplukac iklad chlodzenia : spuscic to co bylo , zalac woda destylowana , rozgrzacx silnik do wlaczenia sie wentylatora , poczekac az ostygnie , sppuscic wode i dopiero zalac wlasciwym plynem ... pamietaj zeby przy spuszczaniu plynu silnik nie byl goracy bo moze dojsc do pekniecia bloku lub glowicy od punktowego przegrzania ...
_________________ A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl
|