.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 00:03:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pytanie do OZ-a i Keyser-a ale nie tylko...
PostNapisane: 30.wrz.2002 19:58:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2002 10:26:45
Posty: 119
Witam!
Mam pytanie do Oza i Keysa powiedzcie mi czemu wybraliscie audi (RS4 i S4) a nie np. impreze lub evo ??? Moze to glupie pytanie ale wlasnie to mnie zastanawia.

Z gory dzieki za odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2002 07:32:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
bo śliczne jest :grin: :-D :grin:
bo zasuwa jak szalone, a przy tym pali niewiele :grin: :-D :grin:
bo to kombi :grin: :-D :grin:

a przede wszystkim TORSEN :grin: :-D :grin:

AUDI RULEZZ :grin: :-D :grin:

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2002 10:09:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
dokladnie ... inne odmiany 4x4 pala o wiele wiecej ... ze wzgledu na wieksze straty na przelozeniu napedu ... a Audi to Audi ... no i najtansze w utrzymaniu 4x4 ... nie ma drugiego takiego stalego 4x4 jak Audi ktore byloby tak popularne ... poza tym trzeba miec tradycje , historie , trzeba miec co dzieciom opowiadac ... a quattro ma wlasnie swoje korzenie w latach siedemdziesiatych .. pozniej cala plejada gwiazd startujacych w Audi quattro na szlakach rajdow na calym swiecie ... nikt tego nie moze powiedziec o swoim 4x4 oprocz Audi ... bo to Audi rozpoczelo 4x4 w samopchodach osobowych ... :oko:

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2002 14:15:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2001 01:00:00
Posty: 1968
Lokalizacja: Poznan
a ja tez bym wybral S4 (jezeli mialbym oczywiscie za co :grin: ) po prostu bardziej mi sie podoba i jest na pewno lepiej (ładniej) wykonane niz taka impreza....no i zaden "prezes" ani dyrektor nie powstydzil by sie np kanarkowej "eski" :oko: :grin: (bardziej reprezentacyjna niz imprezka czy evo7)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2002 15:45:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 14:36:23
Posty: 646
Lokalizacja: Warszawka
Bo ma Torsena, jest rzadziej spotykane ,ma lepszy, większy silnik o wielkim potencjale tuningowym....

To chyba tyle... :D :-D

_________________
Proud memeber of VTG Team


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2002 15:49:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 19:31:59
Posty: 327
Lokalizacja: Jarosław
Plusy

1. Osiągi fabryczne lepsze od konkurencji
2. Super napęd i zawiasy
3. Rozsądna cena konia mechanicznego i łatwość "wykręcania"
4. Trwałość, no może pomijając felgi 18, ale to raczej z winy dróg
5. Kombi
6. Wygląd, ale to już kwestia gustu. Można tym pojechać bez obciachu i na pogrzeb i na wesele i jeszcze w parę innych miejsc :grin:

Minusy

1. Narazie nie znalazłem, co oczywiście nie oznacza, że ich nie ma.
a) niektórzy uważają, że nie wygląda na sportowe auto. I mają rację, bo to przecież ciężarówka wyklepana z przystanku autobusowego :grin: :grin: :grin:, ale ..... trochę szybsza :lol: :oko:

_________________
RS4 Unichip
Liczy się tylko czas na 1/4 mili


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2002 19:38:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2002 22:12:00
Posty: 77
TORSEN above all !!!!!!!!!!! Wytrzymały (bardzo, to samo co mamy w autkach było stosowane przez Audi w rajdach WRC), bardzo efektywny pod wzgłedem przekazywanego mementu obrotowego (brak wzrostu spalania), praktycznie nieawaryjny

5V tzn 20V !!!!!!!!!!!! 5-cio cylindrowe silniki praktycznie za cene 4 cylindrowych. Silniki te są znacznie bardziej wytrzymałe. Taki silnik jak były w URquattro, w RS2 czy w Sport Quattro możan praktycznie wykrecic na 50-600KM. Wersja Sport Quattro w połowie lat 80-tych w której Walter Rohrl ustanowił rekord wjazdu na Pikes Peak (czas wjazu ponizej 11min 12mil po ktrętej szutrowej drodze non-stop ostro pod górę) miała ok 700KM). To sa bardzo mocne silniki!!!!!!!!!!!!!!

No i dzwięk mojego URquattro z wydechem przelotowym 79mm, no tu się tego nie da opisać. Dzwięk RS2 też mnie nadal zwala z nóg.

To co Audi osiągnęło w rajdach w latach 80-tych, w wyscigach w USA, w wyscigach w Niemczech, w LeMans (aktualnie) to o czymś świadczy.

Można by jeszcze dużo pisać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: