.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 00:18:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ojciec chce kupić Audi A4
PostNapisane: 03.sty.2003 19:01:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2002 18:53:29
Posty: 2940
Lokalizacja: Góra Œlšska-400km od Wawy,100 od Wrocka i Poznania
Mojemu starszemu znudziło sie juz Daewoo i rozważa nabycie Audika A4 TDI lub 1.8 20V z lat 96-97.Mozecie mi powiedzieć,na co zwracać uwage przy zakupie i jaki silnik wybrać-diesel czy benzyna.Pisze na Waszym forum,bo nie znam nikogo lepiej znającego sie na autach tej marki,anizeli samych własciciele.Prosze o odpowiedz i z góry dziękuje :grin: :grin: :grin:

_________________
MARTINO
.........Zielony sedano-bolid ..........
<<1.5 8V GLE po małym tuningu>>
>>>NEXIA CLUB NR.73<<<
.. Nexia i Vectra górš..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2003 19:55:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Proponuje 1.9 TDi 110 KM albo 1.8 Turbo quattro. Tylko te wersje silnikowe !
Pozdr
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2003 20:06:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
przede wszystkim nie zwracaj uwagi na to czy auto rdzewieje :lol: .... Audi od ponad 15 lat obustronnie cynkuje blachy ... no chyba ze autko jest bite i kijowo zlozone z kilku to zdza moze sie pojawiac ... druga sprawa to w miare mozliwosci niech szuka quattro ... poza tym wedlug mnie na nasze polskie bezdroza lepsze zawieszenie ma A6 C4 ... poza tym niech autko ma jak najwiecej wyposazenia ;) ... bo jak pozniej autko bedzie sie podobalo a nie bedzie mialo paru pierdol to bedzie maly niedosyt :) ... poza tym jezeli chodzi o 1.8 to lepiej brac 1.8 T .... no chyba ze ma byc zalozony gaz ... ale wtedy lepiej brac 1.9 albo 2.5 TDI ... najlepsze silniki Diesla na swiecie ma Audi 8-)

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2003 20:42:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2002 22:29:55
Posty: 716
Lokalizacja: Poznań
Hansik napisał(a):
... najlepsze silniki Diesla na swiecie ma Audi 8-)


no a reszta VAGu? :D

_________________
OCTAVIA L&K


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2003 20:49:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
... a reszta VAGu ma silniki od Audi 8-) :-P

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2003 20:53:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2002 23:26:45
Posty: 272
Lokalizacja: Oświęcim
Mam mojego passacika do sprzedania - TDi quattro - full wersja ze wszystkim co może sobie zamarzyć - brak tylko nawigacji :) - serwisowana, gwarancja, stan igła, mały przebieg.

_________________
-------------------------------------------------------
4x4 ropożerny potwór :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2003 21:54:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2003 21:39:13
Posty: 52
Lokalizacja: Z POLSKI
WSZYSTKIE MOTORY,OPROCZ 1.8 20V(WOLNOSSACY) SA WYSMIENITE!!!ZWRACAJ UWAGE NA TO W JAKIM STANIE JEST POD WZGLEDEM TECHNICZNYM:WAHACZE!!!!!!!!!!!!! :0 ,PASEK ROZRZADU ITP...
PO WIEKSZYM PRZEBIEGU W SILNIKACH "AFN 110PS" NASTEPUJE POCENIE SIE W OKOLICACH WALU KORBOWEGO(SIEMERING) ORAZ ZWIEKSZONY UBYTEK OLEJU(SZCZEGOLNIE PO DLUZSZEJ JEZDZIE)TURBINKA.ZWRACAJ UWAGE NA TO GDZIE AUTO BYLO SERWISOWANE(KSIAZKA SERWISOWA).

_________________
SPORT quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2003 22:09:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
MISTERSPORT napisał(a):
...PO WIEKSZYM PRZEBIEGU W SILNIKACH "AFN 110PS" NASTEPUJE POCENIE SIE W OKOLICACH WALU KORBOWEGO(SIEMERING) ORAZ ZWIEKSZONY UBYTEK OLEJU(SZCZEGOLNIE PO DLUZSZEJ JEZDZIE)TURBINKA.....


Co rozumiesz przez "większy przebieg" ?

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2003 22:22:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
MISTERSPORT napisał(a):
.......................................................................................................................
_______________________
SPORT QUATTRO


Witam na forum ..... ciekawe ile w Polsce jest Sport quattro 8-)

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2003 22:24:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2002 14:29:11
Posty: 885
Lokalizacja: Lublin
Polecam 1,8 T Quattro.Naprawde świetna furka :D

_________________
Hugo A4 1.8T Quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ojciec chce kupić Audi A4
PostNapisane: 03.sty.2003 22:45:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
MARTINO napisał(a):
.... i jaki silnik wybrać-diesel czy benzyna


na to pytanie to niestety bardzo trudno jest odpowiedzieć, chyba lepiej od nas znasz styl jazdy Twojego ojca i wiesz lepiej od nas ile km rocznie ojciec jeździ, a wracając do quattro - nie ma się co stresować jego brakiem jak się jeździ autem "tylko w niedziele" :oko:

i jeszcze jedno - za bardzo podobne pieniądze można kupic bardzo dobrze wypasione A6 C4 w quattro i automacie :D (niektórzy jak np. mój ojciec juz się najeździli manualami)

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2003 23:58:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2002 00:00:00
Posty: 275
Lokalizacja: wawa/poznan
witam,
otoz koledzy delikatnie zwrocili Ci uwage na jeden szkopul, ktory w zasadzie odwiodl mnie od zakupu a4 z 96-97.
otoz zawieszenie tego auta to delikatnie mowiac shit! nie obrazajac kierowcow.
zbudowane jest toto z 3 wahaczy na stronie (1 na gore i 2 na dol) i jest zarabiscie wygodne (podobnie jak passat b5 i audi a6 od 97 roku, czyli w nowej budzie)
ale niestety tuleje wahacza rozwalaja sie srednio co ok. 30-50 tkm (rozni ludzie roznie mowia, niektorzy zrobili i 70tkm, ale inni po 20, a gadalem o tym z milionem osob. zreszta zobacz sobie ten post http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.p ... highlight=

no a poza tym sworzen masz zintegrowany z wahaczem, co oznacza oczywiscie zintegrowana wymiane.... :grin: :-D :bardzozly:
bo po co zrobic wykrecany jak w b4? no po co? zeby serwis byl tanszy?
ale po co? :bardzozly:
qrde, stary mowie ci dali dupy kolesie od audi na calego.
jak juz masz cos kupowac to a4 od 2000, bo ponoc od wtedy poprawili.
a najlepiej tak jak sugeruja to koledzy, wciagnij a6 i nie uznawaj w zyciu kompromisow.
wygody tego statku nie da sie z niczym porownac. sam sie napalilem na taki jakis miesiac temu, to kolega z forum opylil i nie poczekal, az zebralem kase.... :lol: :zakrecony:
a co do silnika, to osobiscie uwazam, ze konstrukcje wolnossace sa bardzo mile. nie wyzylowane to to jest i fajnie i dlugo jezdzi. i to 1.8 to sam bym kupil
poza tym gaz + turbina = zadyma, a na wolnossacym jest ok.
wiem, ze koledzy sie nie zgodza, ale trudno.
podobinie nie zgadzam sie co do diesela.
ktos kto mowi, ze VW ma najlepsze diesele, nie jezdzil chyba CDI merca. ja jezdzilem Vito i to bylo dopiero przezycie.
TDI przypomina traktor.
jednak co common rail, to common rail.
poza tym w tym roku jezdzilem nowiutkim a3 1.9TDI - 130 KM w niemczech i powiem Ci, ze frajda jest do 100 km/h. i po miescie. skoczne toto, zrywne i fajnie mu turbinka kreci. ale jak wyjedziesz na trase (albo na autobahn niemiecki) i chcesz cos zamieszac miedzy 130 a 160 km/h to musisz uzbroic sie w cierpliwosc! bo dieselek nie ma juz mocy. no chyba, ze jest to 2.5 TDI, to wtedy zabawa trwa na calego....
a benzynka ciagnie rowniutko. przynajmniej moja.... ;-)

i to na tyle.

michu

_________________
Audi quattro.... i tylko to sie liczy | A4 1.8T Lpg.Quattro Avant i (na miasto... ) Corolla 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2003 14:05:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2003 21:39:13
Posty: 52
Lokalizacja: Z POLSKI
-MAM NA MYSLI PRZEBIEG POW.200TYS.,DWOCH KOLEGOW MA A4,MOJA SIOSTRA I WOJEK
-SPORT W POLSCE JEST JEDEN
-A WAHACZY NA KAZDE KOLO JEST PO CZTERY,A NIE TRZY....
POZDRAWIAM

_________________
SPORT quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2003 14:24:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
MISTERSPORT napisał(a):
-MAM NA MYSLI PRZEBIEG POW.200TYS.,DWOCH KOLEGOW MA A4,MOJA SIOSTRA I WOJEK
-SPORT W POLSCE JEST JEDEN
-A WAHACZY NA KAZDE KOLO JEST PO CZTERY,A NIE TRZY....
POZDRAWIAM


Tak w ogóle witam na forum, od razu prośba: Wyłącz CAPS LOCK i napisz coś osobie.
Pozdrawiam
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2003 14:43:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
michu napisał(a):
ktos kto mowi, ze VW ma najlepsze diesele, nie jezdzil chyba CDI merca. ja jezdzilem Vito i to bylo dopiero przezycie.
TDI przypomina traktor.
jednak co common rail, to common rail.
poza tym w tym roku jezdzilem nowiutkim a3 1.9TDI - 130 KM w niemczech i powiem Ci, ze frajda jest do 100 km/h. i po miescie. skoczne toto, zrywne i fajnie mu turbinka kreci. ale jak wyjedziesz na trase (albo na autobahn niemiecki) i chcesz cos zamieszac miedzy 130 a 160 km/h to musisz uzbroic sie w cierpliwosc! bo dieselek nie ma juz mocy. no chyba, ze jest to 2.5 TDI, to wtedy zabawa trwa na calego....
a benzynka ciagnie rowniutko. przynajmniej moja.... ;-)

i to na tyle.

michu



michu: chyba nie bardzo potrafisz wykorzystać moc TDI albo te A3 miało padniętą przepływkę :oko:

tak się składa, że moje auto swój niemały przebieg zawdzięcza autobahnom gdzie najwieksza jest frajda z elastyczności i przyspieszeń osiąganych między 140 a 190 km/h :D

a co do ustarek w zespole przeniesienia napędu - to nie doswiadczyłem (130tys przejechane), wahacze są 4, seryjne zawieszenie a4 jest baaardo komfortowe w stosunku do tego na jakim ja jeżdże (H&R) inną sprawą jest duży rozstaw osi w A6 za czym dalej pojawiają się plusy w komfortowej jeżdzie

i jeszcze jedno - najlepsze moim zdaniem (pod wzgledem osiągów) są dizle VAGa, przecież w A8 3.3TDI nie pracuje nic innego jak common rail :D

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2003 14:48:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
MISTERSPORT napisał(a):
-MAM NA MYSLI PRZEBIEG POW.200TYS.,DWOCH KOLEGOW MA A4,MOJA SIOSTRA I WOJEK


uff... w takim razie jeszcze dobry rok pownienem mieć spokój :D

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2003 14:52:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
tak apropos Mesia Vito to to co moge powiedziec z doswiadczenia moich znajomych to jest to baaardzo nieudana jednostka zarowno napedowa jak i caly samochod ... przede wszystkim porownujac go z VW multivanem ( lepiej wyposazona wersja transportera) to przepasc .... model 112CDi i VW Mulitvan 2.5 TDi bo takie byly porownywane maja nastepujace roznice : mesio 10 l /100 VW 8l/ 100 .... amorki w nowym mesiu padly po 30 tkm w VW jak narazie zadnych usterek .... poza tym w mesiu silnik trzeba dogrzewac elektrycznie zeby wogole bylo cieplo w kabinie ... elastycznosc 115 konnego VW powala na kolana w porownaniu do Mesia ... hamulce w mesiu to taka imitacja ... cos dla maniaka tuningu ... do wymiany :oko: ... w VW hamulce sa takie jak byc powinny w samochodzie dostawczym i jak sie chce zatrzymac to czuc ze hamuja jak w samochodzie dostawczym a nie jak w 40 tonowej ciezarowce ... ot ... taki maly OT ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2003 15:02:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2002 22:29:55
Posty: 716
Lokalizacja: Poznań
michu napisał(a):
to poza tym w tym roku jezdzilem nowiutkim a3 1.9TDI - 130 KM w niemczech i powiem Ci, ze frajda jest do 100 km/h. i po miescie. skoczne toto, zrywne i fajnie mu turbinka kreci. ale jak wyjedziesz na trase (albo na autobahn niemiecki) i chcesz cos zamieszac miedzy 130 a 160 km/h to musisz uzbroic sie w cierpliwosc! bo dieselek nie ma juz mocy. no chyba, ze jest to 2.5 TDI, to wtedy zabawa trwa na calego....
a benzynka ciagnie rowniutko. przynajmniej moja.... ;-)

i to na tyle.

michu


wlasnie cala frajda w TDI jest przy przedkosciach 130-180 wiec nie wiem co to bylo za A3

_________________
OCTAVIA L&K


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2003 15:17:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2002 18:53:29
Posty: 2940
Lokalizacja: Góra Œlšska-400km od Wawy,100 od Wrocka i Poznania
Serdeczne dzięki za opinie na temat A4.Może bedzie lepiej rozejzec sie za A6 z tych latek.Starszy chce wziąsc TDI albo benzynke z gazem.Powiedzcie mi jeszcze,czemu są takie złe opinie o silniku 1.820V???

A moze ktoś ma na sprzedaż A4 lub A6 z dobrym wyposazeniem.
Zaprawszam na privata. :grin: :grin: :grin: :grin:

_________________
MARTINO
.........Zielony sedano-bolid ..........
<<1.5 8V GLE po małym tuningu>>
>>>NEXIA CLUB NR.73<<<
.. Nexia i Vectra górš..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2003 16:23:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 14:36:23
Posty: 646
Lokalizacja: Warszawka
rzeczywiście A4 ma kiepską zawiechę z przodu. To znaczy ma swietną ale nie na Polskie drogi. Jest usterkowe, ale nie ma z tym jakiejś fatalnej tragedii. Co do silnika 1.8 to powiem tak. Jak najbardziej warto kupić, ale tylko w duecie z turbo. Bo tylko wtedy ma to jakiś większy sens. pewnie nie wiele większe spalanie, a jaka radocha z jazdy. Jak chcesz tanio i wiele jeździć to kupuj 1.9tdi. sprawdzona i wytrzymała konstrukcja, oszczędna i szybka (łatwa do chiptunningu).
Ja bym brał a4 bo to nowsza konstrukcja i wydaje mi się, że jest po prostu ładniejsza (moje prywatne zdanie).

MASTERSPORT Co do Wątku o Sport Quattro- to kto w polsce je ma?!

_________________
Proud memeber of VTG Team


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: