Moje zdanie:
1. Zawsze należy zważać bo od tego zależy cena i pochodzenie części - kiedyś nie wpisywano do dowodu składaka, a i jak ktoś miał układy na granicy to auta z końca roku rejestrowano jako rok młodsze.
2. W B3 nie było TDI (mówiono, że TD z intercoolerem to TDI, ale prawdziwe TDI ma wtrysk bezpośredni), szyby zazwyczaj są zielone, ABS w B3 to bardzo rzadki rarytas, wspomaganie już trochę częściej, klima też rzadko. A za 14 tys. znajdziesz B4.
3. Składak - dobrze oblukać, zbić z ceny, ale i odsprzedaż za niewielkie pieniądze.
4. W 1991 roku wprowadzono B4.
5. Możliwość jest zawsze - kupujesz głośniki i kable, wycinasz otwory, układasz kable, podłączasz i masz. Ceny zależą od klasy sprzętu.
6. Audi TDI określa się jako ekonomiczna rakieta na ropę, ale patrz p. 2.
7. Niedawno wypisaliśmy dużo rzeczy do sprawdzenia - przeszukaj posty. Szukaj wszędzie i jak się da to oglądaj - wyrobisz sobie porównanie cen i egzemplarzy. Ja preferuję ogłoszenia i zakup z domu. No i nie kupuj od razu - jak się napalisz to prześpij się i na drugi dzień zadecyduj. No chyba, że jakaś okazja.
8. Jak się nie znasz to warto.
9. Geometria to najprościej stan bryły - ma być prostokąt i proste podłużnice - lepiej nie spawane, i stan zawieszenia - wzajemna odległość pomiędzy osiami kół, między kołami, koła w nadkolu, zbieżność kół, pochylenie koła względem podłoża. Dokładne pomiary tylko w warsztacie.
10. Ja płaciłem za 1989 r. jakieś 750 PLN.
No ale męczyś się musisz sam.
Życzę udanych zakupów, bo ja szukałem pół roku. :0 :-? :grin: