.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 00:51:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: korektor sily hamowania
PostNapisane: 14.sty.2003 09:40:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
to takie cos polaczone sprezyna z tylnia belka. zauwazyylem ze w moim korektorze sa zaciete tloczki, czy moge to bez problemu wyjac?
jeli mam dzialajacy ABS to chyba nie powinno byc problemu. prawda???

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2003 12:51:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Ja jeździłem bez korektora siły hamowania w B3 kilka lat i nie zauważyłem żadnych problemów z hamowaniem. :) Z tym, że ja go nie wyciąłem, ale jeździłem z niesprawnym (miałem oczywiście ABS). :-D Na przeglądach hamowanie każdej osi było OK.

_________________
80 2.6 Quattro Avant LPG
AUDI ...... to zobowiązuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2003 15:32:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
no widzi u mnie tez jest nie sprawny tylko ze zaciol sie w takiej pozycji ze tyl praktycznie nie hamuje. mysle ze jak go wywale i ABS bedzie sprawny to bedzie OK.

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2003 16:55:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2001 00:00:00
Posty: 1006
Lokalizacja: z Polski
U mnie tez padl regulator.....to kosztuje cos ponad 400zl...powaznie mowie bo chcialem kupic.U mnie przeciekal i nie bylo prawie hamulcow z tylu.Najpierw go wyciagnoloem...niestety przy hamowowaniu auto szlow lewym trawersem......siadalo rowno i nie mialo tendencji do nurkowania przodem.Ta sprezyna z tylu polaczona jest z belka i reaguje na jej ugiecie czyli stopien zaladowania auta.Na szczescie znalazlem sprasowanego golfa III na szrocie lezal juz kilka lat ale regulator mial ok.Pasowal i juz jezdze normalnie.Nie mam ABSu

_________________
Audi 80 1.8S
.-Automatic-.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2003 21:33:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Qrcze, a mój cieknie, co mam zrobić - 400 zetów nie wydam, regenerował to ktos?

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2003 22:31:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2001 00:00:00
Posty: 1006
Lokalizacja: z Polski
Ciezko tam cos regenerowac chyba,ale moze ja sie nie znam.Jak kupujesz uzywany t sprawdz czy ta dzwigienka sprezynuje czy zwyczajnie klapie.Taki efekt pompki ma byc.Ja trafilem taki z mlodego Golfa wiec byl idealny ale mocowania srob byly deczko nie te tzn musialem we wsporniku w innym miejscu zrobic ale reszta byla identyko.no niestety jest to kurka drogie ceny byly od 300 z cos tam taiwan do 500 z jakichs barzdiej wiarygodnych firm.W sumie to takie nic.....kostka z tloczkiem i gumka :-(

_________________
Audi 80 1.8S
.-Automatic-.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2003 11:56:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
wczoraj pytalem w sklepie i jeden gosciu mowil ze to sie regeneruje, z tym ze jest kilka typow takich korektorow i powinienem najpierw rozebrac takie urzadzenie, zmierzyc srednice i kupic reperaturke.

a le ja chyba to wywale

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2003 12:05:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
ja regenerowalem tzn znajomy mechanik :-P
zeszlifowal i zalozyl o wiekszej srednicy reperaturke
do dzisiaj jest ok!
koszt z tego co pamietam to chyba 90 pln albo cos kolo tego

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2003 13:17:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
B3 właśnie jest w warsztacie. Zobaczymy co wymysli mój spec! :-?

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2003 18:47:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2002 15:06:21
Posty: 126
Lokalizacja: Belgia
Ataman70 napisał(a):
B3 właśnie jest w warsztacie. Zobaczymy co wymysli mój spec! :-?

Mam korektor do odstapienia.
Kontakt na priv: audi200@pandora.be
Pozdrowienia
KM

_________________
Audi 100, AVANT, QUATTRO, 2.3B-NF, '91-C3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2003 19:24:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2002 15:06:21
Posty: 126
Lokalizacja: Belgia
maudi90USA napisał(a):
wczoraj pytalem w sklepie i jeden gosciu mowil ze to sie regeneruje, z tym ze jest kilka typow takich korektorow i powinienem najpierw rozebrac takie urzadzenie, zmierzyc srednice i kupic reperaturke.

a le ja chyba to wywale

Czesc
Ja mam dostep do roznych czesci zamiennych(uszczelniacze oringi itp) i chcialem ten korektor regenerowac ale znajomy ostrzegl mnie ze w razie wypadku firma ubezpeiczeniowa moze odmowic wyplacenia odszkodowania po stwierdzeniu jakichkolwiek zmian w ukladzie hamulcowym.
W tej sytuacji zrezygnowalem i zakupilem uzywany.
Niedawno kupilem druga 100-ke na czesci i teraz mam cos takiego na zbyciu. Chce sie tego pozbyc za kwote okolo 250zl z kosztami wysylki.
Wiem ze forum to nie targ ale widze tutaj gosci w potrzebie i oferuje pomoc.
Pozdrowienia
KM

_________________
Audi 100, AVANT, QUATTRO, 2.3B-NF, '91-C3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2003 20:00:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
KrzMos ,a na ile oceniasz stan tego regulatora za 250 pln ?

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2003 20:42:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Już zrobione. Wymienił jakieś Oringi i działa. Nie cieknie. 100 zł z robocizną i rachunkiem.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2003 21:33:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2002 15:06:21
Posty: 126
Lokalizacja: Belgia
Hansik napisał(a):
KrzMos ,a na ile oceniasz stan tego regulatora za 250 pln ?

Jest jeszcze zamontowany w samochodzie(A100,88rok, na liczniku bylo 60tys km) ktore przejechalo swoje ostatnie 200km i zostalo rozebrane.
Na pewno nie cieknie, bylem przed chwila i sprawdzilem. Jesli chodzi o ugiecie to nie moge tego sprawdzic na regulatorze jeszcze zamontowanym w samochodzie. Z mojego doswiadczenia(mialem takie dwa w rekach: jeden uszkodzony, drugi sprawny) to dzialanie mozna sprawdzic majac go wymontowanego a skok dzwigni jest naprawde niewielki.
Jesli jestes zainteresowny wymotuje go i sprawdze.
Pozdrowienia
Krzysiek Moskal

_________________
Audi 100, AVANT, QUATTRO, 2.3B-NF, '91-C3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2003 23:54:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2001 00:00:00
Posty: 1006
Lokalizacja: z Polski
:-D ja kupilem swoj za 30zl.....stan jak nowy :-D

_________________
Audi 80 1.8S
.-Automatic-.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2003 19:13:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
wyjalem korektor i narazie wszycho OK
zobacze jeszcze co bedzie sie dzialo na sliskiej nawiszchni.

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2003 21:37:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
maudi90USA napisał(a):
wyjalem korektor i narazie wszycho OK
zobacze jeszcze co bedzie sie dzialo na sliskiej nawiszchni.

Radzę spróbować najpierw na parkingu - na drodze mozesz się za bardzo zdziwić.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2003 13:41:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2002 11:51:35
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa
Jak juz jestesmy przy regulatorach to mam pytanie.

Pomiedzy tylna osia a regulatorem zalozona jest sprezynka ktora ma pewien zakres regulacji z jednej strony.
Czy ma ktos pojecie czy ma to znaczenie a jezeli tak to jak to wyregulowac.

Pozdrawiam

_________________
Audi Coupe 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2003 14:06:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
Kajkosz napisał(a):
Jak juz jestesmy przy regulatorach to mam pytanie.

Pomiedzy tylna osia a regulatorem zalozona jest sprezynka ktora ma pewien zakres regulacji z jednej strony.
Czy ma ktos pojecie czy ma to znaczenie a jezeli tak to jak to wyregulowac.

Pozdrawiam


napewno ma znaczenie, od polozenia wachacza wzgledem kasty(obciazenia tylnej osi) zalezy sila z jaka beda blokowale hamulce. ale jak to wyregulowac to nie mam pojecia, w "domowych warunkach" to chyba tylko doswiadczalnie.

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2003 19:50:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
regulacja polega na tym ze na nieobciazonym samochodzie ta sprezyna nie powinna byc naprezona ani luzna

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: