hej, na stronie podanej przez jajka znalazlem linka do bardziej przyjaznego jezyka :grin:
http://dev.12v.org/engine.php
...... z wykresu moment,moc w funkji obrotow wynika ze najlepiej auto trzymac miedzy 3-4,5 tys. aby uzyskac optymalne przyspieszenie, ktos z was bawil sie i robil pomiary w rzeczywistych warunkach........
...... co do wymiany kolektora na aluminiowy od 2.8 slyszalem ze z taka wymianka idzie w parze wymiana elektroniki gdyz pojemnosc tego kolektora odbiega od orginalnej 2.6, poza tym sa inne charakterystyki przeplywow ........ w nowszych audikach z 2.6 przeplywomierz jest zaraz za filtrem powietrza ciekawe co sie z nim bedzie dzialo jak bedzie male buuum :grin: .......
...... po miescie jezdze na benzynce, na zimny silniczek lepiej gaziu nie wlaczac, na trasie pali mi teraz 13-14 l, mam Elpigaz z komputerem Leonardo bez wtrysku bezposredniego, uwaga na gazownikow garazownikow ktorzy podpinaja komputer od gazu tylko pod jedna sonde lambda (bez dodatkowych zabiegow) przy okazji zakloca to sygnal do orginalnego kompa w aucie przez co na beznynce nie jest juz tak samo jak bylo, (ja zrobilem tak jak bylo w orginale odpialem gazowe badziewie, na benzyce sie poprawilo a na gazie jest tak samo), gaz jest w tym aucie od 2 lat a kolektor mimo iz plastikowy jest nadal szczelny :oko:
Pozdrawiam i chetnie spotkam sie z posiadaczami 2.6 V6 w celu wymiany doswiadczen