.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 15:12:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: CZY TO MOZLIWE!!!!!!!!!!!!???????????????????????
PostNapisane: 08.maja.2003 14:46:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2002 13:35:56
Posty: 624
Lokalizacja: glogow
pojechałem zmierzyć cisnienia na cylindrach bo z rańca pali jakby na dwa gary..................kolo wsadził manometr i mierzy

1 cylinder 12 bar
2.............12
3..............0
4..............12
5..............0


i mam pytanie czy to mozliwe?????????????????????

niech ktos mi wytłumaczy o co chodzi??

_________________
AUDI B3.......1.9E.........tuning by mareczek.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 14:56:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
hmm ... no faktycznie ciekawy problem ... jedz zmierzyc jeszcze gdzie indziej ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 15:08:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Zdejmij miske i sprawdz czy nie ma tam tlokow nr. 3 i 5 :0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 15:08:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
z tego co piszesz to jest problem z 3 i 5 cylindrem :zakrecony:

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 15:40:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2002 13:05:23
Posty: 1654
Lokalizacja: Poznań
zero??? ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

_________________
pozdr,Obrazek
macq
Maciej
Vectra Unlimited #062
___________________________________
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności" - A. Einstein


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 15:46:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2003 20:31:19
Posty: 59
Lokalizacja: Wrocław
a jak auto sie rozgrzeje chodzi bez problemow na wszystkie cylindry??

_________________
Audi 80 Coupe 1.6 B2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 15:46:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Ja dopiero co mierzyłem i mam wszędzie po 22,costam - bardzo równo.
A u Ciebie tak nagle zaczął palić na 3 garnki??

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 15:49:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2002 13:35:56
Posty: 624
Lokalizacja: glogow
Góral napisał(a):
a jak auto sie rozgrzeje chodzi bez problemow na wszystkie cylindry??



No własnie jak siem rozgrzeje chodzi bez problemu

czyli jest to mozliwe?????
miałes cosik takiego ???? napisz coś więcej :oko:

i ile powinienem mieć cisnienia na cylindrach wiecej niż 12 barów?????

_________________
AUDI B3.......1.9E.........tuning by mareczek.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 15:57:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Ja mierzylem u siebie i mam patrzac od przodu na lewej stronie
10,4 10,7 11,4
na prawej
12,1 11,8 12,0
Mysle sobie ze po wymianie pierscieni sie wyrowna - choc z drugiej strony gosc ktory robil pomiar mowil ze roznice do 1,2-1,5 sa do przyjecia ?!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 15:59:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2001 01:00:00
Posty: 558
Lokalizacja: Wwa, Łódź
lightmen napisał(a):
Góral napisał(a):
a jak auto sie rozgrzeje chodzi bez problemow na wszystkie cylindry??



No własnie jak siem rozgrzeje chodzi bez problemu

czyli jest to mozliwe?????
miałes cosik takiego ???? napisz coś więcej :oko:

i ile powinienem mieć cisnienia na cylindrach wiecej niż 12 barów?????


nauka radziecka zna takie przypadki :0

może zaworki? bo jakby miał takie przedmuchy na tłoku to chyba by wychlapało cały olej przez odpowietrzenie skrzynki korbowej
tak sobie mysle ale ja sie nie znam...

na głowicy albo na dolotowych to chyba bys zauważył...

_________________
         Obrazek
Avant B4, 1.9TDi, 93'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 16:02:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
cisnienie zero moze byc jak sie zawory nie zamykaja ... ciekawe jak byl robiony pomiar ... moze prowadnice zaworow sa pozacierane czy cus i zawory nie wracaja ... a po rozgrzaniu wszystko wraca do romy ... hmm ?

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 16:05:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2001 01:00:00
Posty: 558
Lokalizacja: Wwa, Łódź
Hansik napisał(a):
cisnienie zero moze byc jak sie zawory nie zamykaja ... ciekawe jak byl robiony pomiar ... moze prowadnice zaworow sa pozacierane czy cus i zawory nie wracaja ... a po rozgrzaniu wszystko wraca do romy ... hmm ?


to wtedy powinno stukac dosyc wyraźnie na krzywkach nie?

_________________
         Obrazek
Avant B4, 1.9TDi, 93'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 16:09:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
eomaciu napisał(a):
Hansik napisał(a):
cisnienie zero moze byc jak sie zawory nie zamykaja ... ciekawe jak byl robiony pomiar ... moze prowadnice zaworow sa pozacierane czy cus i zawory nie wracaja ... a po rozgrzaniu wszystko wraca do romy ... hmm ?


to wtedy powinno stukac dosyc wyraźnie na krzywkach nie?


w sumie ...

hmm ... moze szklanki rozpychaja sie i nie zamykaja zaworow ? ...moze za duze cisnienie oleju na glowicy , moze zawor upustowy nadcisnienia oleju jest zepsuty ? ...


kiedy byla robiona glowica w tym autku ?

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 16:13:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2002 13:35:56
Posty: 624
Lokalizacja: glogow
eomaciu napisał(a):
Hansik napisał(a):
cisnienie zero moze byc jak sie zawory nie zamykaja ... ciekawe jak byl robiony pomiar ... moze prowadnice zaworow sa pozacierane czy cus i zawory nie wracaja ... a po rozgrzaniu wszystko wraca do romy ... hmm ?


to wtedy powinno stukac dosyc wyraźnie na krzywkach nie?



o i tu nastepny kroczek

własnie mi stukały :zakrecony:
myślałem że to cos w rozrządzie........... ale to były popychacze
tak jakby cos waliło w pokrywe klawiatury zaworów..........

moze to jednak mozliwe :-?

_________________
AUDI B3.......1.9E.........tuning by mareczek.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 16:46:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2002 22:12:49
Posty: 176
Lokalizacja: Jelenia Góra
mquattro napisał(a):
Zdejmij miske i sprawdz czy nie ma tam tlokow nr. 3 i 5 :0

to dobre ale moim zdaniem to raczej zaworki, a konkretnie popychacze

_________________
AUDI 200 Turbo Quattro - kiedyś było
KUPIĘ B4 2,6 2,8, B3 20V, koniecznie QUATTRO, a najchętniej 2,0 16V do 94 roku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 17:55:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2001 01:00:00
Posty: 558
Lokalizacja: Wwa, Łódź
lightmen napisał(a):
eomaciu napisał(a):
Hansik napisał(a):
cisnienie zero moze byc jak sie zawory nie zamykaja ... ciekawe jak byl robiony pomiar ... moze prowadnice zaworow sa pozacierane czy cus i zawory nie wracaja ... a po rozgrzaniu wszystko wraca do romy ... hmm ?


to wtedy powinno stukac dosyc wyraźnie na krzywkach nie?



o i tu nastepny kroczek

własnie mi stukały :zakrecony:
myślałem że to cos w rozrządzie........... ale to były popychacze
tak jakby cos waliło w pokrywe klawiatury zaworów..........

moze to jednak mozliwe :-?


to rób to czym predzej ze stukania jeszcze nic dobrego nie wynikło :-?

_________________
         Obrazek
Avant B4, 1.9TDi, 93'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 20:35:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2003 23:41:42
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
Ej, wymien hydrosztosy, byle szybko! powypalasz zawory i gniazda jak tak dalej pójdzie...

_________________
----= WolanD, Kraków =-----
-= Audi V8 280PS 400Nm =-
-= Corolla AE95 4afe 4wd =-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2003 21:40:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2003 13:29:59
Posty: 121
Lokalizacja: Lublin
Ja mierzyłem przedwczoraj i mam tak:

1 - 13
2 - 13,7
3 - 13,8
4 - 13,8
5 - 13,6

Mechanior powiedział że oki :-D

_________________
c-4 2,3b+g 91r.p
www.spikseb.prv.pl - serdecznie zapraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2003 07:15:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
jak mierzycie, na cieplym czy na zimnym?

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2003 07:15:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
Zrob tak. Pojedz do goscia jeszcze raz. Sprawdzcie cisnienie. Potem wlej troszke oleju przez otwor swiecy do cylindra i sprawdzcie cisnienie. Jesli bedzie dalej 0 to sa przedmuchy na zaworach. Ja stawiam, na to ze ci sie wypalily zawory wydechowe, od tego ze nie zrobiles sprawdzenia szklanek przed zalozeniem gazu. Jak zawor sie lekko niedomyka, to na gazie go bardzo szybko wypala. Mialem tak w poprzedniej Audi, ale tam byly popychacze regulowane plytkami i olanie regulacji co pol roku moze przyniesc takie efekty. A wypala zawsze zawory wydechowe, bo maja najwyzsza temperature, tak bylo kiedys u mnie. Zawory byly normalnie dziurawe!!!

Pozdrawiam.

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: