A więc po 2 godzinach udało mi się zmusić DeltaScan (autko '93 - nic innego "domowego" nie dogadało się z tym silnikiem) do współpracy i oto wyniki:
Obroty: 39-45 (przy czym prawie cały czas trzyma się 41-42, pozostałe to jakieś bujnięcia, które czasem ale żadko mi się przytrafiają)
Kąt wtrysku: 41-44 (co u licha taki mały?)
Gaz: 0 (wiadomo - wolne obroty bez obciążenia)
Dawka paliwa: i tu ciekawe - 2-5 (TAKA MAŁA!!!) - nigdzie na forum aż takiego problemu nie znalazłem
Temp. paliwa: 118
Inne pomijam, choć wartość nr.10 nie wiedzieć czemu była ciągle około 130 (spadała przy dodaniu gazu), natomiast wartość ciśnienia w dolocie spadała momentami poniżej ATM (???), ale nieznacznie. ATM - prosta krecha (wnioskuję że tak ma być...)
I do powyższego pytania:
1) Czy można jakoś w prosty sposób doprowadzić do normalności kąt wtrysku i dawkę? Programowo? Rozrządem? (no tego się nie tykam sam...)
2) Czy wogóle trzeba robić coś z 1) ?
3) Czy powyzszego winne mogą być wtryski (auto na zimnie trochę dymi po odpaleniu, ale nie kopci zbytnio, pali nieźle choć przy mrozach bywały problemy)
4) A może z logów wynika jakiś inny oczywisty problem?
5) Jak przeliczać odczyty DeltaScan na jednostki absolutne? (znalazłem dot. prędkośći obrotowej, ciśnienia doładowania, ale pozostałych nie - pedał gazu pomijam bo to w końcu 0-100%
)
6) Na forum znalazłem opis DeltaScan i pożądane parametry tesu statycznego i dynamicznego (zrobię jak dorwę laptopa ze sprawną baterią
), ale kąt wtrysku jest w nich podany o ok. 20 wyższy niż w obrazku w katalogu do którego się DeltaScan1Z 5.0 instaluje - więc który jest prawidłowy?