.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 18:05:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ABC] kolektor dolotowy 2,6 po raz setny
PostNapisane: 30.paź.2007 10:08:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
Witam,

Znowu mam problem ze swoim kolektorem. Jak wiadomo w owym kolektorze wewnatrz sa plastiki, kotre maja w odpowiedni sposob kierowac powietrze, niestety w moim byly juz mocno polamane, przykrecilem je wiec sruba do gornej metalowej czesci. Prze jakis czas mialem spokoj. Teraz kolektor zaczal sie mocno tluc i rzezic, okazuje sie rozkleila sie jego dolna, rowniez plastikowa czesc i przy dodaewaniu gazu mocno tlucze. Mam juz drugi kolektor, w dobrym stanie, lecz bez tych bebechow plastikowych wewnatrz i tu jest wlasnie moje pytanie.

Czy ktos wywalil te bebechy i jaka jest roznica w jezdzie bez nich. Jak na moj gust powininen sie oslabic dol, zastanawiam sie czy nie dorobic z blachy takiego element plastikowego i go przykrecic/przyspawac na stale.

Pytanie 2. Pomijajac skracanie dolotu w kolektorze od 2.8 i zakldajac ze dzialalo by ono prawidlowo (dorobienie ukladu ktory by go skracal w 2.6 to pikus) pytanie jak by sie zachowywal w 2.6? Slyszalem ze ma inna pojemnosc, lecz jak sie przygladalem zdjeciom to wyglada ze tor przyeplywu powietrza jest podobny.

Prosze o cenne uwagi, i litosci, nie kazcie mi uzywac szukajki bo przeczytalem juz wsztstkie mozliwe artkuly :)

Pozdrawiam

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 18:26:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.mar.2007 17:42:55
Posty: 119
Lokalizacja: slask
Poszukaj w dziale paliwa tam niektorzy podobno zmieniali kolektory przy zakladaniu LPG

_________________
Audi cabrio 2.6 94r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 23:54:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
sam jestem ciekaw, jakby się zachowywał ABC ze skracaniem (toż głowna - poza przepływką - różnica względem aah) , ale obawiam się, że nikt ci tego nie powie - bo jak ileś już lat czytam to forum, to chyba nikt czegoś takiego nie uskutecznił.

Bądź pierwszy! ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 23:56:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
sam jestem ciekaw, jakby się zachowywał ABC ze skracaniem (toż głowna - poza przepływką - różnica względem aah) , ale obawiam się, że nikt ci tego nie powie - bo jak ileś już lat czytam to forum, to chyba nikt czegoś takiego nie uskutecznił.

Bądź pierwszy! ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2007 07:36:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
hehe tak sobie mysle ze idac dalej tym tropem, mozna by sie zastanowic nad wpakowaniem instalacji elektrycznej od aah do abc, wkoncu roznia sie nieznacznie pojemnoscia, no i niestety torszeczke inne walki maja (inne czasy zaworowe), ale ciekawe jaki bylby efekt :):

A co do pierwwszego pytania ma ktos jakies rady i doswiadczenia?

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: