Krisso
KRISOO napisał(a):
1. Lekko CZASAMI czuć podszarpniecie 1-2-3 2-1 w tipie i jak sie odpuszcza lekko gazu to mam wrażenie że lekko szarpie
To raczej nic dziwnego, skoro brakuje zadanych parametrów o jakieś 30% (najmniej, żeby uspokoić szarpnięcia). Celowo nie napiszę o jakie parametry chodzi, bowiem na AKP głosi się teorie z ktorymi nie mam już ochoty walczyć (więc przyjmijmy oficjalnie, że kiedy coś jest
kein sollwert, to tak należy do sprawy podchodzić) ... .
Ty i tak już wiesz o co chodzi, wiec zacznij
w końcu działać
.
KRISOO napisał(a):
2. Na mój gust troszkę głosno chodzi w zakresie 1700-2200obr/min
To po części jest normalne (pracowity dla ECU zakres obrotów) ale po naprawie będzie ciszej
.
KRISOO napisał(a):
3. Niepokoi mnie że po 4300km poziom na miarce od oleju oniżył się o o około 3-4mm i jest na czesci perforowanej
za to za zaglądając przez korek wlewu oleju jakby widać że głowica i wałki zrobiła sie po 5w40 czystsza (wczesniej auto jezdziło na LL i srodek był czarny w błocie) Może coś sie wypłukało ? Może LL wpłyneło już nieodwracalnie na kompresję w 3 i 6 cyl stąd takie a nie inne wyniki korekcji.
Nie. W zakresie korekcji wszystko jest OK i w BAU tak może być. Korekcje zależą od kilku czynników łącznie, a szybkość analizy danych (EDC 15+) w porównaniu do starszych sterowników (EDC 15) skutkuje takimi odczytami. Oczywiście proponuję dolewanie mixolu, bo paliwo w PL ciągle jest dalekie od normalnego ... .
Co do oleju - bardzo dobrze, że wypłukało (albo ciągle wypłukuje) syf po LL .
Na 101% nie wpływa to na zmiany kompresji, korekcji, etc ... .
KRISOO napisał(a):
Ogólnie zadowolony jestem z niego ale
Więc przystąp nareszcie do dzieła
, wszelkie "ale" odejdzie w zapomnienie
...
... albo przyjedź na Śląsk - 15 minut i będzie po meczu (
usługa za całkowite free - co oczywiste ale zastrzegam się, żeby znowu nie zarzucono mi uprawiania prywaty na AKP
).
Oczywiście żadnych części (przynajmniej jeszcze przez jakiś czas) również nie potrzeba
.