.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 08:37:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C5 2.5v6 tdi AKN zmielilo visco!!!
PostNapisane: 11.lis.2008 14:01:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2007 16:14:50
Posty: 28
Lokalizacja: Trojmiasto
Panowie podczas mojej ostatniej podrozy samochodem doszlo do awari viscozy. Podczas dynamicznego przyspieszania przy okolo 3.5 tys/obr uslyszalem ogromny huk wydobywajacy sie z pod maski silnika! Po ogledzinach okazało sie ze ulegly polamaniu wszystkie ramiona visca najprawdopodobniej zachcaczyly o obudowe !!! Prosze o krotka instrukcje wymiany przewidywalny koszt naprawy i ewentualne wskazówki na przyszłość zwiazane z serwisowaniem visca itp..
Serdecznie pozdrawiam i czekam na odp!!

_________________
>>> :::A6 C5 2.5 V6 TDI AKN 1998::: <<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2008 14:25:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
U mnie podaczas przejazdu przez tory tramwajowe, urwało się smigło z osi. Do wymiany: plastikowy wentylator i chłodnica. Koszty (ASO) to ok. 2000 zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2008 15:12:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
koszty VW-ASO we wrocku - ok 1k. poszla viscoza i chlodnica - oczywiscie nie zamienniki tlyko oryginal.
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2008 18:32:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2007 19:57:53
Posty: 33
Lokalizacja: Jadowniki- Wiedeń
Ja już przerabiałem temat wiska tzn. podczas wymiany rozrządu mechanik miał problemy z odkręceniem śruby łączącej wisko z podstawą przymocowaną do bloku silnika i w tym celu użył młotka i przecinaka (widać po śrubie). Jak się poźniej okazało uszkodził łożysko podstawy wiska i zaczęło ono huczeć. Oczywiście stwierdził że tak napewno już było i złożył wszystko tak jakby niby nic się nie stało. Jeździłem tak kilka miesięcy ale strasznie mnie denerwowało coraz głośniejsze huczenie. Zacząłem się rozglądać za nową podstawą ale cena mnie powaliła 700 zł serwis, stwierdziłem że tyle nie dam. Znalazłem używkę na allegro za 300zł, myślę cena przystępna i zapewnienia sprzedającego że sprawna na 100% tak więc biorę. Za kilka dni przyszła paczka z podstawą i co się okazuje po dokładnym umyciu, łożysko gorsze niż w mojej starej. Za telefon do gościa a ten ciągle się upiera że na pewno jest dobra a łożysko tak ma pracować. Myślę sobie tak jak mam teraz dwie :D to jedną dobrą na pewno zrobię i zrobiłem za 50 zł. Wystarczy wyprasować stare łożysko i zrobić w podstawie otwór przelotowy tak aby można było wprasować nowe łożysko które jest dłuższe od orginału. Tutaj pasuje o ile dobrze pamiętam łożysko od pompy wody chyba od poloneza. Wszystko jest takie same prócz długości i dlatego trzeba zrobić otwór przelotowy w podstawie . Łożysko ładnie wprasowywujemy i wszystku działa do dnia dzisiejszego. Pasek rozrządu przechodzi obok łożyska bez problemu. Ja tak jeżdżę do dnia dzisiejszego.

_________________
Audi A4 Avant 2,5 Tdi 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: