.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 12:56:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 LIFT Avant AWX] Tłumik drgań-plecionka-katalizator.
PostNapisane: 10.gru.2008 00:44:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Witam.
mam problem, mianowicie zauważyłem przy ostatnim czyszczeniu dolotu i wymianie EGR że na wydechu zaraz za Turbiną jest plecionka (tłumik drgań) dalej idzie do katalizatora,

Zauważyłem że sprężyna łącząca jest okopcona i przy gaszeniu auta widać tam wydobywający się dymek-spaliny.
Przy przygazówce czuć swąd spalin w komorze silnika.

Czy plecionak jest na stałe związana z rurą wydechową? Bo moja jest od strony Turbo luźna ok 7mm (zaznaczone na czerwono) i można nią swobodnie poruszać (zaznaczone czerwoną strzałką). Co widać na zdjęciu:

Obrazek

Tak sobie myślałem że można było by jakimś prętem zespawać dwa obwody sprężyny łączącej zęby docisnąć plecionkę do rury (zaznaczyłem na niebiesko pręt i spawy). czy to zda egzamin? bo wymieniać to trzeba chyba w całości z łącznikiem do Turbo i chyba katem, a to już dużo roboty.

Co o tym sądzicie??

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 08:14:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
w motosklepach są plecionki na wymiar i srednicę jaką zechcesz. Pomierzyc kupic za 50zł ktos wspawa nową.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 10:22:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
dzwon po punktach zajmujacych sie naprawa tlumikow - oni maja takie plecionki - oczywiscie drozej niz na allegro - ale bujac sie po sklepach, brudzic przy mierzeniu i bez ryzyka zonka
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 10:53:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Tak tylko żeby to zrobić trzeba odkręcić cały tłumik.
Moje pytanie było również takie czy to faktycznie powinno być bardziej ściśnięte, czy oryginalne jest połączeniem sztywnym czy rusza sie tak jak u mnie.
A i czy da coś ściśnięcie tego i przyspawanie w takim stanie??

I czy przy ewentualnej wymianie i wyjmowaniu wydechu czy mogę spokojnie bez żadnych konsekwencji dla silnika wywalić katalizator??

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: