Witam.
mam problem, mianowicie zauważyłem przy ostatnim czyszczeniu dolotu i wymianie EGR że na wydechu zaraz za Turbiną jest plecionka (tłumik drgań) dalej idzie do katalizatora,
Zauważyłem że sprężyna łącząca jest okopcona i przy gaszeniu auta widać tam wydobywający się dymek-spaliny.
Przy przygazówce czuć swąd spalin w komorze silnika.
Czy plecionak jest na stałe związana z rurą wydechową? Bo moja jest od strony Turbo luźna ok 7mm (zaznaczone na czerwono) i można nią swobodnie poruszać (zaznaczone czerwoną strzałką). Co widać na zdjęciu:
Tak sobie myślałem że można było by jakimś prętem zespawać dwa obwody sprężyny łączącej zęby docisnąć plecionkę do rury (zaznaczyłem na niebiesko pręt i spawy). czy to zda egzamin? bo wymieniać to trzeba chyba w całości z łącznikiem do Turbo i chyba katem, a to już dużo roboty.
Co o tym sądzicie??