.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 13:49:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2008 12:33:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Czesc,
okreslenie przebiegu po korekcjach jest tak miarodajne jak okrelsanie przebiegu po wytarciu kierownicy

Korekcje sa MOCNO zalezne od paliwa, temperatury i od tego czy wczesniej bylo mocniej spalowane czy rozgrzane podczas lajtowej jazdy
logi z 13.12.2008
temp 82 stopnie
13
-1.18 0
-1.18 -0.08
-1.1 0
-1.1 0
-1.1 0
-1.18 0
-1.1 0
-1.1 -0.08
-0.94 0
-1.02 0
-1.1 0
-1.02 0
-1.18 -0.08
14
-0.55 0 -0.86
-0.63 -0.08 -0.86
-0.63 -0.08 -0.94
-0.55 0 -0.86
-0.63 -0.08 -0.86
-0.55 0 -0.78
-0.55 0 -0.78
-0.47 0 -0.78
-0.47 0 -0.78
-0.39 0 -0.78
-0.31 0 -0.71
-0.39 0 -0.71

krotkie spalowanie auta i temp 87 (10 min po logach wyzej)
13
-1.25 -0.16
-1.18 -0.08
-1.1 -0.08
-1.25 -0.08
-1.1 -0.08
-1.18 -0.08
-1.1 -0.08
-1.18 -0.08
-1.18 -0.16
-1.18 -0.16
-1.18 -0.24
-1.18 -0.16
-1.25 -0.08
14
-0.71 -0.08 -1.1
-0.71 -0.08 -1.1
-0.71 -0.16 -1.1
-0.71 0 -1.02
-0.78 -0.16 -1.1
-0.78 -0.08 -1.02
-0.86 -0.16 -1.1
-0.86 -0.24 -1.18
-0.94 -0.31 -1.25
-0.86 -0.31 -1.25
-0.86 -0.24 -1.25




po mocniejszym skatowaniu ze az cos capilo (testy akceptacyjne nowego chipa) 09.10.2008
13
-1.57 -0.08
-1.57 -0.08
-1.49 0
-1.49 0
-1.57 -0.08
-1.65 -0.08
-1.57 0
-1.57 -0.08
-1.57 0
-1.57 -0.08
-1.57 -0.08
-1.57 -0.16

14
-0.78 -0.16 -1.41
-0.78 -0.08 -1.33
-0.86 -0.08 -1.41
-0.86 -0.16 -1.33
-0.78 -0.16 -1.33
-0.78 -0.16 -1.25
-0.86 -0.24 -1.33
-0.86 -0.24 -1.41
-0.86 -0.24 -1.41
-0.86 -0.24 -1.33




Raz zatankowalem chyba jakiegos lepszego paliwa (co ciekawe stacja noname) i rozgrzane auta i wsio miescilo sie "w 1" a raz az sie przerazilem bo siegaly -1.7
Pod dekle nigdy nie zagladalem
Proby z mixolem nie potwierdzily u mnie teorii, ze korekcje sa mniejsze na miksie z tym, ze tankuje gdzie popadnie wiec ciezko porownac
Przebieg 215, bryka z 01.2000r AFB, od ponad roku napewno jezdzi z dopalaczami

Fakt zamontowanie chipa nie wplynal na korekcje (no chyba ze skatujemy auto) wzgledem serii..natoamist na boxie wszystko bylo o jakies 0.2 w plus przesuniete
Generalnie: nie katujmy, tankujmy dobre paliwo a korekcje beda mniejsze
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2008 13:57:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Z Przemkiem się zgodzę w kwestii korekcji.
W 2,5V6 nie są one w sumie miarodajne w kwestii przebiegu i próby określenia go na podstawie tych wartości są czystym uprawianiem wróżbiarstwa.

U mine stoją sztywno od 50kkm i nie drgną jeżeli silnik pracuje na dobrym paliwie (chyba że zatankuje gdzieś w polsce)

Mixol też w jakiś cudowny sposób nie uleczy naszego ukłądu wtryskowego, ale w pewnym stopniu poprawia jakość paliwa.

Zauważyłem że auta z niesprawnym zawieszeniem silnika i skrzyni cechyją się większymi korekcjami (ale nie jestem pewny ich genezy)

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: