Czesc,
okreslenie przebiegu po korekcjach jest tak miarodajne jak okrelsanie przebiegu po wytarciu kierownicy
Korekcje sa MOCNO zalezne od paliwa, temperatury i od tego czy wczesniej bylo mocniej spalowane czy rozgrzane podczas lajtowej jazdy
logi z 13.12.2008
temp 82 stopnie
13
-1.18 0
-1.18 -0.08
-1.1 0
-1.1 0
-1.1 0
-1.18 0
-1.1 0
-1.1 -0.08
-0.94 0
-1.02 0
-1.1 0
-1.02 0
-1.18 -0.08
14
-0.55 0 -0.86
-0.63 -0.08 -0.86
-0.63 -0.08 -0.94
-0.55 0 -0.86
-0.63 -0.08 -0.86
-0.55 0 -0.78
-0.55 0 -0.78
-0.47 0 -0.78
-0.47 0 -0.78
-0.39 0 -0.78
-0.31 0 -0.71
-0.39 0 -0.71
krotkie spalowanie auta i temp 87 (10 min po logach wyzej)
13
-1.25 -0.16
-1.18 -0.08
-1.1 -0.08
-1.25 -0.08
-1.1 -0.08
-1.18 -0.08
-1.1 -0.08
-1.18 -0.08
-1.18 -0.16
-1.18 -0.16
-1.18 -0.24
-1.18 -0.16
-1.25 -0.08
14
-0.71 -0.08 -1.1
-0.71 -0.08 -1.1
-0.71 -0.16 -1.1
-0.71 0 -1.02
-0.78 -0.16 -1.1
-0.78 -0.08 -1.02
-0.86 -0.16 -1.1
-0.86 -0.24 -1.18
-0.94 -0.31 -1.25
-0.86 -0.31 -1.25
-0.86 -0.24 -1.25
po mocniejszym skatowaniu ze az cos capilo (testy akceptacyjne nowego chipa) 09.10.2008
13
-1.57 -0.08
-1.57 -0.08
-1.49 0
-1.49 0
-1.57 -0.08
-1.65 -0.08
-1.57 0
-1.57 -0.08
-1.57 0
-1.57 -0.08
-1.57 -0.08
-1.57 -0.16
14
-0.78 -0.16 -1.41
-0.78 -0.08 -1.33
-0.86 -0.08 -1.41
-0.86 -0.16 -1.33
-0.78 -0.16 -1.33
-0.78 -0.16 -1.25
-0.86 -0.24 -1.33
-0.86 -0.24 -1.41
-0.86 -0.24 -1.41
-0.86 -0.24 -1.33
Raz zatankowalem chyba jakiegos lepszego paliwa (co ciekawe stacja noname) i rozgrzane auta i wsio miescilo sie "w 1" a raz az sie przerazilem bo siegaly -1.7
Pod dekle nigdy nie zagladalem
Proby z mixolem nie potwierdzily u mnie teorii, ze korekcje sa mniejsze na miksie z tym, ze tankuje gdzie popadnie wiec ciezko porownac
Przebieg 215, bryka z 01.2000r AFB, od ponad roku napewno jezdzi z dopalaczami
Fakt zamontowanie chipa nie wplynal na korekcje (no chyba ze skatujemy auto) wzgledem serii..natoamist na boxie wszystko bylo o jakies 0.2 w plus przesuniete
Generalnie: nie katujmy, tankujmy dobre paliwo a korekcje beda mniejsze
Przemek
_________________ TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku
|