Moj samochod troche ciezko zapala i pisze o tym teraz nie dlatego ze jest zimniej i trudniej teraz zapala, bo tak nie jest. Pisze o tym teraz bo co raz bardziej mnie to zastanawia.
Moj poprzedni Passat 1,9tdi AVF palil na dotyk, natomiast A4 3,0tdi mam od wiosny i od poczatku trzeba bylo go (niezaleznie od temp zewnetrznej) zdecydowanie dluzej krecic.
Przy niedawno przeprowadzonej wymianie oleju w skrzyni, diagnosta (automat.pl) stwierdzil ze mam rozladowany akumulator gdyz ma problemy ze zbyt niskim napieciem ktore utrudnia mu przeprowadzenie komputerowej diagnostyki skrzyni.
Do dzisiaj nie wiem dlaczego tak powiedzial, gdyz gdy mierzylem (miesiac wczesniej i zaraz po powrocie z wymiany oleju w ASB) aerometrem stan naladowania akumulatora, okazalo sie ze ten jest w 100% naladowany (wszystkie cele maja gestosc 1,30).
Musze dopowiedziec, ze czasami przy odpalaniu silnik/rozrusznik kreci jakby akumulator byl rozladowany (podczas rozruchu potrafi sie na chwile zatrzymac).
Co moze byc przyczyna?
_________________ A4 Avant Quattro 3,0tdi (BKN) Tiptronic
A6 Allroad 3,0tdi (ASB) Tiptronic
|