.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 01:10:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [inne]Dobór części w praktyce i teorii
PostNapisane: 15.mar.2009 20:12:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Lotus napisał(a):
Powiedziałbym nauczony brakiem doświadczeń gdyż wielorowkowy Conti pracuje 120 000 km razem z rozrządem :) i ma taką samą gwarancje.

No bo skoro piszesz że nie ma odpowiedniej długości to montowałeś zbyt długie lub zbyt krótkie zamienniki a skoro nie miałeś odpowiedniej długości zamiennik to znaczy że nie masz doświadczeń z żadnym zamiennikiem.



Wiele przed Tobą Piotrze


Gdybyś wiedział co i jak to nie było by niepotrzbnej dyskusji z Piotrem. Różni producenci paski o jednakowej długości często oznaczają w inny sposób.Ucinają końcówki mm i stąd żekomy brak ich w sprzedaży.


Ostatnio edytowano 16.mar.2009 16:42:14 przez ADAM 12, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2009 22:38:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Bzdury opowiadasz Adamie12. Wszystkie paski mają podane wymiary i zawsze ten sam. Jeśli masz inne zdane to poprzyj je faktami nie domniemywaniem lub wyobraźnią bo wychodzi z tego lipa taka jak tu przed chwilą.

Paski zawsze mają i miały podany wymiar rzeczywisty. Początek to ilość rowków 6PK na przykład i dalej długość 2404 na przykład.

Paski Boscha mają numer katalogowy i nie wynika z nich wymiar więc to odrębna sprawa i nie ma nic wspólnego z tą dyskusją.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 12:22:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Lotus napisał(a):
Bzdury opowiadasz Adamie12. Wszystkie paski mają podane wymiary i zawsze ten sam. Jeśli masz inne zdane to poprzyj je faktami nie domniemywaniem lub wyobraźnią bo wychodzi z tego lipa taka jak tu przed chwilą.

Paski zawsze mają i miały podany wymiar rzeczywisty. Początek to ilość rowków 6PK na przykład i dalej długość 2404 na przykład.

Paski Boscha mają numer katalogowy i nie wynika z nich wymiar więc to odrębna sprawa i nie ma nic wspólnego z tą dyskusją.


Podstawą jest Etka.
Podaje długość paska 2404 mm.
Wklepuję Twój zamiennik do katalogu IC i sam zobacz jakie dziwy i twory wychodzą :

Obrazek

I o ile Conti i Gates podają właściwą długość to Dayco czy Ruville lub Goodyear już nie.

A teraz weź do ręki wszystkie i porównaj. Zdziwisz się.Bo wszystkie będą takie same. A sprawdzam to dzień w dzień.
O częściach i ich doboże możemy porozmawiać jeśli masz ochotę bo jest to mój konik od wielu lat.
Więc proszę Cię sprawdź dokładnie jeszcze raz zanim wprowadzisz kogoś w błąd.
Pozdrawiam

Ps Panie Lotus: Ja nie przekręcam Pańskiego nicka.Pisze się ADAM 12 :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 15:25:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Zmień konika w takim razie :)

Zasada numer jeden nie korzystamy z katalogów Inter Cars lub Fota lub podobnych. Korzystamy jedynie z ich cennika.

Zasada numer dwa nie krosujemy numerów katalogowych przez te katalogi bo wychodzi jeszcze więcej błędów niż części na półce w tych hurtowaniach.

Zasada numer trzy słucamy Lotusa bo jak Lotus zabiera głos to nei dlatego ze mu się coś wydaje tylko dlatego że zna temat od podszewki co widać poniżej.


Lotus napisał(a):
Nic się nie zmieniło od długiego już czasu pasek wielorowkowy ma numer

059 903 137 H i długość 2404

Dostępny jest jako zamiennik firmy Conti 6PK 2404

Kosztuje 108 zł i kupisz go

Inter Cars
Wrocław Armii Krajowej 61

Mają na miejscu dwie sztuki przynajmniej na chwilę gdy piszę te odpowiedź


Przyczyna dla której widzisz różne rozmiary pasków w katalogu IC wynika ze złej konstruckii katalogu nie leży w żaden sposób po stronie producenta. Różnicy takiej nie znajdziesz w katalogach drukowanych które są autoryzpwane przez Dayco , Conti , Boscha czy czegokolwiek...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 15:39:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Widzisz.
Dostałeś argument i nie masz na niego odpowiedzi.

Crossować nie musisz mnie uczyć bo umiem to robić.
Błędy w crossach to nic innego jak błędny ludzki odczyt tych crossów. Tak jest w 95% przypadków. 5 % to błędy katalogowe.

Co do zasady nr 3.
Słucham tylko Jazzu :peace: Ciebie nie mam zamiaru.Bo o ile znasz się w jakimś stopniu na mechanice to na dobór cześci zapraszam na praktykę.

W moim fachu jest ogrom zasad doboru części.Uwierz mi że mógł byś się zdziwić. .



Cytuj:
Przyczyna dla której widzisz różne rozmiary pasków w katalogu IC wynika ze złej konstruckii katalogu nie leży w żaden sposób po stronie producenta. Różnicy takiej nie znajdziesz w katalogach drukowanych które są autoryzpwane przez Dayco , Conti , Boscha czy czegokolwiek...


Przyczyną dla której widzę różne rozmiary pasków nie jest błądem katalogowym. Jest to celowe zróżnicowanie symboliki danego produktu (drobne zaokrąglenia nie majace żednego praktycznego zastosowania).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 15:46:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
ADAM 12 napisał(a):


Cytuj:
Przyczyna dla której widzisz różne rozmiary pasków w katalogu IC wynika ze złej konstruckii katalogu nie leży w żaden sposób po stronie producenta. Różnicy takiej nie znajdziesz w katalogach drukowanych które są autoryzpwane przez Dayco , Conti , Boscha czy czegokolwiek...


Przyczyną dla której widzę różne rozmiary pasków nie jest błądem katalogowym. Jest to celowe zróżnicowanie symboliki danego produktu (drobne zaokrąglenia nie majace żednego praktycznego zastosowania).


Daj Bóg żeby Twoja teoria nie znalazła zastosowania w sprzedaży spodni czy bluzek. Ponieważ jest to teoria sprzedawców w hurtowniach którzy korzystają z ułomnych katalogów jak te o których piszesz. A jak masz wątpliwości to zerknij na statystyki zwrotów w IC :)

I proszę nie brnij w to dalej bo ludzie to czytają :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 16:15:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Lotus napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):


Cytuj:
Przyczyna dla której widzisz różne rozmiary pasków w katalogu IC wynika ze złej konstruckii katalogu nie leży w żaden sposób po stronie producenta. Różnicy takiej nie znajdziesz w katalogach drukowanych które są autoryzpwane przez Dayco , Conti , Boscha czy czegokolwiek...


Przyczyną dla której widzę różne rozmiary pasków nie jest błądem katalogowym. Jest to celowe zróżnicowanie symboliki danego produktu (drobne zaokrąglenia nie majace żednego praktycznego zastosowania).


Daj Bóg żeby Twoja teoria nie znalazła zastosowania w sprzedaży spodni czy bluzek. Ponieważ jest to teoria sprzedawców w hurtowniach którzy korzystają z ułomnych katalogów jak te o których piszesz. A jak masz wątpliwości to zerknij na statystyki zwrotów w IC :)

I proszę nie brnij w to dalej bo ludzie to czytają :)


Nie porównuj mnie proszę z ludzmi w IC . To że większość z nich nie ma pojęcia o budowie silników to wiem.

Korzystam z katalogów manualnych.Do każdego produktu osobny katalog (książka- może wiesz co to jest?) .Crossy stosuję sporadycznie. Wiekszość potrzebnej wiedzy mam w głowie .
Nie wierzysz.Spytaj tych co u mnie byli i korzystali z moich usług.
Szkoda że musimy się przepychać w ten sposób.wolał bym abyś miał okazję przekonać się o moim profesjonaliźmie.Jak i ja z chęcią przekonał bym się o Twoim.
Sam dobrze wiesz że wielu zagadnień z naszego fachu nie da się przelać na ludzki język.

Jak klient wraca się z wątpliwościami nie tłumaczę muże jest tak a nie inaczej. I wiesz co. Uśmiecham się tylko i mówię że MUSI pasować.... i pasuje.

Nie pogrążam się bo doskonale wiem co jestem wart , i nie muszę się reklamować jak co niektórzy aby ludzie do mnie wracali lub przychodzili.
Na taką renomę trzeba sobie zapracować i to bardzo ciężko.

Pozdrawiam i z mojej strony EOT.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 16:20:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
No ok znasz się na rzeczy ale nie rozumiem po co brniesz w ślepy zaułek. Albo masz 175 cm wzrostu albo 178 cm..

Tak samo jest z paskami albą są 6PK 2404 albo 6PK 2413. Z tym ze pasuje tylko 2404..

Po co to ciągnąć dyskusje skoro od początku wiesz jak jest :)

A dla miłośników Jazzu :

http://www.youtube.com/watch?v=9nLfvJc3 ... re=related


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 16:28:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Lotus napisał(a):
No ok znasz się na rzeczy ale nie rozumiem po co brniesz w ślepy zaułek. Albo masz 175 cm wzrostu albo 178 cm..

Tak samo jest z paskami albą są 6PK 2404 albo 6PK 2413. Z tym ze pasuje tylko 2404..

Po co to ciągnąć dyskusje skoro od początku wiesz jak jest :)


Bo lubię od czasu doczasu podyskutować :): :peace:

i z doswiadczenia wiem że tak samo jak 2404 GATESA czy 2400 Dayco czy nawet 2410 firmy HGW (nawet chyba nie ma takiej długości) będzie pasował.
Bo po raz kolejny zaznaczam że te różne paski mają tą samą długość i jest to sprawdzone.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 16:33:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
ADAM 12 napisał(a):
Lotus napisał(a):
No ok znasz się na rzeczy ale nie rozumiem po co brniesz w ślepy zaułek. Albo masz 175 cm wzrostu albo 178 cm..

Tak samo jest z paskami albą są 6PK 2404 albo 6PK 2413. Z tym ze pasuje tylko 2404..

Po co to ciągnąć dyskusje skoro od początku wiesz jak jest :)


Bo lubię od czasu doczasu podyskutować :): :peace:

i z doswiadczenia wiem że tak samo jak 2404 GATESA czy 2400 Dayco czy nawet 2410 firmy HGW (nawet chyba nie ma takiej długości) będzie pasował.
Bo po raz kolejny zaznaczam że te różne paski mają tą samą długość i jest to sprawdzone.



No dobra to w takim razie na koniec jeszcze , skoro mają tę samą długość. To którą ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 16:36:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
2404mm po długości zewnetrznej (nierowkowanej)

I zmojej strony pytanko. Czy wiesz od jakiego auta można zastosować do 2,5V6 Tdi pompę spiętrzającą ,aby nie popadać wkoszty żędu 1400zł :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 16:54:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Widzę że będziesz starał się udowodnić różne rzeczy ale pamiętaj że Twoja odpowiedzialność za dobranie części kończy się na tym że albo ją dobierzesz dobrze albo nie.

W moim przypadku odpowiedzialność to trafność + skuteczność + gwarancja.

Tak wiec ja nie mam dużego pola do popisu i mogę zrobić tylko tak:

VDO 220-801-005-005Z

Ponieważ gdy Ty dobierzesz pompę od czegoś innego ona będzie działać , ale gdy zepsuje się w tym układzie czujnik poziomu paliwa w komorze spiętrzania i tak będę musiał kupić zestaw. Jeśli coś nie jest dedykowane do określonego auta odpada ze względów gwarancyjnych bo nie obronisz się żadnym katalogiem.

Tak więc z tego punktu widzenia jedynym odpowiednim zamiennikiem jest

220-801-005-005Z


Oczywiście mam klienta który sam zamontował sobie pompę od Poloneza. Tyle że zrobił to sam i sam jest za to odpowiedzialny..

To jednak jest patent i wszystko co nie jest poparte katalogiem jest patentem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 17:03:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Lotus napisał(a):

Zasada numer trzy słucamy Lotusa bo jak Lotus zabiera głos to nei dlatego ze mu się coś wydaje tylko dlatego że zna temat od podszewki co widać poniżej.



OT: przepraszam , ale nie mogłem się powstrzymać. Czy mogę sobie tą sentencję powiesić nad łóżkiem ? Od razu poprawi mi się humor każdego poranka ? /OT
:D

Wiesz drogi Lotusie, że podpora wału do A4 (mimo że wał jest nierozbieralny w/g producenta ) pasuje od B4 ?
Czy wiesz że jest alternatywą dla całego kompletnego wału ?
Czy wiesz że wymaga delikatnej przeróbki i czy wiesz że nie jest to druciarstwo a ADAPTACJA ?
Czy wiesz , że A4 po takiej adaptacji śmiga dalej ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Ostatnio edytowano 16.mar.2009 17:05:41 przez Baskecior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 17:04:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Nie udowadniam niczego.
Po prostu myślałem że chciał byś wiedzieć jak można zaoszczędzić pieniądze klienta przy zachowaniu wszystkich parametrów i właściwości działania danego zamiennika.

Czujnika pozniomu nie pospujesz od tak przy montażu zamiennika pompy.Tego się nie obawiam. A jak pompa się spali to czy producent musi wiedzieć czy ona jeździła w gokarcie czy A6 ?

Odpowiedzią na moje pytanie :Pompa pasuje od E 39 BMW 2,5 TDS. Ma identyczną średnicę takie samo ciśnienie pracy i identyczne złacza elekryczne.

Inforamcję tą podaję w celu zaoszczędzenia pieniędzy wielu właścicieli .
Pompa doAudi to niewyjęte 1Kzł.Tą do BMW kupisz od 200 do -500 zł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 17:13:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Baskecior napisał(a):
Lotus napisał(a):

Zasada numer trzy słucamy Lotusa bo jak Lotus zabiera głos to nei dlatego ze mu się coś wydaje tylko dlatego że zna temat od podszewki co widać poniżej.



OT: przepraszam , ale nie mogłem się powstrzymać. Czy mogę sobie tą sentencję powiesić nad łóżkiem ? Od razu poprawi mi się humor każdego poranka ? /OT
:D

Wiesz drogi Lotusie, że podpora wału do A4 (mimo że wał jest nierozbieralny w/g producenta ) pasuje od B4 ?
Czy wiesz że jest alternatywą dla całego kompletnego wału ?
Czy wiesz że wymaga delikatnej przeróbki i czy wiesz że nie jest to druciarstwo a ADAPTACJA ?Czy wiesz , że A4 po takiej adaptacji śmiga dalej ?



Bascecior nie bądz złośliwy bo jak ja będę to stanę na głównej drodze w Pabianicach z dymomierzem i dostaniesz naklejke ekologia moim wrogiem...


Co do wałów i wszelkich patentów to jest tak samo jak ze wszytskim. Zadziała albo nie , będzie dobrze albo nie będzie. Jeśli drogi Bascecie nie będzie dobrze to straciłeś pieniądze i czas. Jeśli się powiedzie super. Ale jak pisałem wcześniej to nie ma nic wspólnego z profesionalą obsługą samochodu. Masz czas bawisz się jak się okaż że wał bije bo jest źle wyważony lub wcale nie wyważony to bedziesz wyjmował montował demontował. I tak dalej i dalej. Może się też okazać że bicie jest niewielki i niezauważalne i z czasem wyije przeguby lub nawet most czy łożysko na torsenie.


Sory panowie ja nie mogę się zastanawiać nad takimi rzeczami dlatogo nie mogę stosowąc patentów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 17:25:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Lotus napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Lotus napisał(a):

Zasada numer trzy słucamy Lotusa bo jak Lotus zabiera głos to nei dlatego ze mu się coś wydaje tylko dlatego że zna temat od podszewki co widać poniżej.



OT: przepraszam , ale nie mogłem się powstrzymać. Czy mogę sobie tą sentencję powiesić nad łóżkiem ? Od razu poprawi mi się humor każdego poranka ? /OT
:D

Wiesz drogi Lotusie, że podpora wału do A4 (mimo że wał jest nierozbieralny w/g producenta ) pasuje od B4 ?
Czy wiesz że jest alternatywą dla całego kompletnego wału ?
Czy wiesz że wymaga delikatnej przeróbki i czy wiesz że nie jest to druciarstwo a ADAPTACJA ?Czy wiesz , że A4 po takiej adaptacji śmiga dalej ?



Bascecior nie bądz złośliwy bo jak ja będę to stanę na głównej drodze w Pabianicach z dymomierzem i dostaniesz naklejke ekologia moim wrogiem...


Co do wałów i wszelkich patentów to jest tak samo jak ze wszytskim. Zadziała albo nie , będzie dobrze albo nie będzie. Jeśli drogi Bascecie nie będzie dobrze to straciłeś pieniądze i czas. Jeśli się powiedzie super. Ale jak pisałem wcześniej to nie ma nic wspólnego z profesionalą obsługą samochodu. Masz czas bawisz się jak się okaż że wał bije bo jest źle wyważony lub wcale nie wyważony to bedziesz wyjmował montował demontował. I tak dalej i dalej. Może się też okazać że bicie jest niewielki i niezauważalne i z czasem wyije przeguby lub nawet most czy łożysko na torsenie.


Sory panowie ja nie mogę się zastanawiać nad takimi rzeczami dlatogo nie mogę stosowąc patentów.

Moje auto niestety słabo dymi i nie jest to dobry objaw, ale doceniam twoją troskę :peace: W niedzielę miałem okazję trochę okopcić twój warsztat na KZK w Polmozbycie ;)
Polecam Ci lekturę elektrody w wątkach o chiptuningu ... tak przy okazji ;)
Można to zrobić za 1500 zł i można za 300 PLN. Efekt jest identyczny, dla bezpiecznych przyrostów.
Podobnie w tym przypadku.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 17:33:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
I bardzo słusznie Bascet masz racje wszystko rozbija się o pieniądze. Jak z tuningiem tak z wałem i pompą zawsze chodzi o pieniądze. Dlatego też jako miłośnik, hobbysta możesz robić różne rzeczy i stosować różne rozwiązania. Możesz nazywać to jak chcesz: adaptacja , alternatywa itd...

Ja to rozumiem. Szukasz dobrych ale tańszych rozwiązań które niekiedy się sprawdzają niekiedy nie... Co jest normalne.

Ale wypada żebyście rozumieli mnie.. Jeśli będziesz miał w domu żyrandol na żarówki 40 watowe a wkręcisz setki i topi się abażur powiesz k...... za duże żarówki wkręciłem.

Ale jeśli zadzwonisz po elektryka i on wkręci setki a spali się abażur to każesz mu odkupić żyrandol..

Tak samo jest z samochodami , tak samo z pompą z wałem , paskiem i wszystkim..



P.S

Miałem być na tym KZK ale pomyślałem że powstanei większa rywalizacja miedzy nami niż między zawodnikami którzy brali udzuł. Odpuściłęm w końcu.. :)

A na margiesie to nie przyjeżdzaj w niediele tylko w dni powszednie to może chłopaki w czynie społecznym obejrzą co tam siedzi pod tą Twoją maską


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 17:38:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Lotus napisał(a):
I bardzo słusznie Bascet masz racje wszystko rozbija się o pieniądze. Jak z tuningiem tak z wałem i pompą zawsze chodzi o pieniądze. Dlatego też jako miłośnik, hobbysta możesz robić różne rzeczy i stosować różne rozwiązania. Możesz nazywać to jak chcesz: adaptacja , alternatywa itd...

Ja to rozumiem. Szukasz dobrych ale tańszych rozwiązań które niekiedy się sprawdzają niekiedy nie... Co jest normalne.

Chyba śnię ... ;)

Cytuj:
Ale wypada żebyście rozumieli mnie.. Jeśli będziesz miał w domu żyrandol na żarówki 40 watowe a wkręcisz setki i topi się abażur powiesz k...... za duże żarówki wkręciłem.

Ale jeśli zadzwonisz po elektryka i on wkręci setki a spali się abażur to każesz mu odkupić żyrandol..

Tak samo jest z samochodami , tak samo z pompą z wałem , paskiem i wszystkim..

Rozumiem paralelę z żyrandolem, ale spokojnie, idziesz zbyt daleko. Zrozum tylko , że inni tez mogą mieć rację. :)

PS: szkoda że odpuściłeś, chętnie bym Cię poznał.Dla mnie rywalizacja sportowa ponad wszystko. :)
PS2: dzięki za zaproszenie, nie omieszkam skorzystać jak tylko będę nieopodal.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Ostatnio edytowano 16.mar.2009 17:47:10 przez Baskecior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 17:39:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Inni też mają rację ... Ale z zupełnie innego punktu widzenia o czym pisałem wyżej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2009 23:25:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Katalogi katalogami, częsci częsciami, sklepowi chopaki od częsci swoją drogą a klienta to i tak pierd...li czy częsci znalazłem crosując czy też z katalogu IC. Przyjeżdza, chce miec naprawione i trzeba naprawić. Jesli masz inteligentnego człowieka oz wyszukiwania częsci to dostaniesz co zechcesz i w cenach jakie tylko zapragniesz. Najwazniejsza jest zasada, że sklepowiec zyje dzięki mechanikom a mechanicy dzieki sklepowcom. Ja wyznaję zasadę, że skoro ktoś jest lepszy w czyms to czemu nie miałby się tym popisać;] Dziękowac Krzysiowi i Andrzejowi (Chłopaki z Gdańskiego sklapiku:) )za to że sa i obsypują mnie częsciami jakie tylko zapragnę.


Gratuluję wiedzy i umiejetności......

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: