Lotus napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Cytuj:
Przyczyna dla której widzisz różne rozmiary pasków w katalogu IC wynika ze złej konstruckii katalogu nie leży w żaden sposób po stronie producenta. Różnicy takiej nie znajdziesz w katalogach drukowanych które są autoryzpwane przez Dayco , Conti , Boscha czy czegokolwiek...
Przyczyną dla której widzę różne rozmiary pasków nie jest błądem katalogowym. Jest to celowe zróżnicowanie symboliki danego produktu (drobne zaokrąglenia nie majace żednego praktycznego zastosowania).
Daj Bóg żeby Twoja teoria nie znalazła zastosowania w sprzedaży spodni czy bluzek. Ponieważ jest to teoria sprzedawców w hurtowniach którzy korzystają z ułomnych katalogów jak te o których piszesz. A jak masz wątpliwości to zerknij na statystyki zwrotów w IC
I proszę nie brnij w to dalej bo ludzie to czytają
Nie porównuj mnie proszę z ludzmi w IC . To że większość z nich nie ma pojęcia o budowie silników to wiem.
Korzystam z katalogów manualnych.Do każdego produktu osobny katalog (książka- może wiesz co to jest?) .Crossy stosuję sporadycznie. Wiekszość potrzebnej wiedzy mam w głowie .
Nie wierzysz.Spytaj tych co u mnie byli i korzystali z moich usług.
Szkoda że musimy się przepychać w ten sposób.wolał bym abyś miał okazję przekonać się o moim profesjonaliźmie.Jak i ja z chęcią przekonał bym się o Twoim.
Sam dobrze wiesz że wielu zagadnień z naszego fachu nie da się przelać na ludzki język.
Jak klient wraca się z wątpliwościami nie tłumaczę muże jest tak a nie inaczej. I wiesz co. Uśmiecham się tylko i mówię że MUSI pasować.... i pasuje.
Nie pogrążam się bo doskonale wiem co jestem wart , i nie muszę się reklamować jak co niektórzy aby ludzie do mnie wracali lub przychodzili.
Na taką renomę trzeba sobie zapracować i to bardzo ciężko.
Pozdrawiam i z mojej strony EOT.