Witam
A więc stało się, mimo najszczerszych chęci i dbałości z mojej strony niestety audi się popsuło. A mianowicie zaświeciła mi się kontrolka informująca o niesprawności w układzie spalinowym auta.
Mechanik zdiagnozował, zdjął pokrywę silnika i stwierdził że popsuło się takie jakby cięgno które z jednej strony połączone jest z zaworem (silniczkiem?) EGR i otwiera bądź zamyka klapki kolektora. Chodzi o stronę lewą.
Serwis jak to serwis, wycenił naprawę tej usterki za samą część 4200zł (jakiś cały zespół). Problem polega na tym ze wyrobiła się taka jakby kuleczka na tym cięgle i wyskoczyło to z łoża ostatniej klapki, a trzeba kupić pół silnika
Czy ktoś ma jakiś patent na to żeby to naprawić? Podobno to dosyć częsta usterka te nieszczęsne klapki, mówił ze nawet w silniku 3,0 tdi.
pozdrawiam
P.S. Przepraszam jeżeli niespójnie to wyjaśniłem proszę o ewentualne pytania to postaram się przybliżyć temat, ale szczerze mówiąc odniosłem wrażenie że nawet w serwisie nie bardzo wiedzieli co trzeba zamówić, a nie drążyłem mocno tematu, bo muszę chwilę pomysleć zanim wydam tyle pieniędzy